Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 to gościu na tej stacji jakiś mało ogarnięty musi być przecież tam nie ma aż tylu elementów żeby nie trafić na ten który wydaje odgłosy, przynajmniej jak siedzi pod samochodem to mógłby usłyszeć z której to strony, zawęzić obszar poszukiwań
tygrysek83 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 problem z diagnozowaniem jest tutaj taki, że na szarpakach nie widać żadnych luzów, a cykanie słychać podczas toczenia się kół... filmik: 21-23 sekunda Dzisiaj byłem w garażu, wymieniłem górny wachacz przedni, gdy rozebrałem okazało się, że gumy są już popękane, smar wycieka ze swożnia... przyglądnąłem się też drugiemu, no i niestety, też nadawał się do wymiany. niby nie był luźny, ale gumy były już naderwane. Więc za jednym rozebraniem poszły 2 górne. [url=][/url] No i w sumie zonk... na dolnych wahaczach nie widać luzów, dwa wahacze wymienione... i nadal cyka.
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 może to cykanie to efekt ocierania czegoś o coś? np felgi o zwrotnice?
Ans Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Tygrysek u mnie dokładnie to samo jak moj serwis powiedzial ze zwrotnice trzeba wymienic, to znaczy ze trzeba zobacz gdzie wchodzi dolny prosty wahacz tego nie wyłapiesz łomem ani niczym Edytowane 20 Września 2014 przez Ans
tygrysek83 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 no kur... zdenerwować się można... o ocieraniu nie ma opcji,...
rade Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Felgi odpadają z mojej strony: ten sam efekt na 7'' Alu i 6'' stali z innym ET
tygrysek83 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) no i po temacie. problem zlokalizowany (dzięki sugestii Ans). od czasu "doraźnej naprawy" minęło kilka dni... pochwale się wynikiem. do operacji użyłem kleju, który po wyschnięciu przybiera właściwości matalu "chester molecular" próbowałem odpiąć wahacz prowadzący ze zwrotnicy, ku mojemu zdziwieniu sworzeń zszedł razem z tą tulejką ze zwrotnicy. czyli zonk. Ale nic straconego, nie zbijałem tulejki ze sworznia, uznałem, że skoro tak mocno na niego wszedł, niech tak zostanie. Przesmarowałem tulejkę mieszanką w/w kleju, zmontowałem wahacz na swoje miejsce, kilka godzin schnięcia, i.... sukces, nie cyka, nie skrzypi. Myślę, że jest to doraźne rozwiązanie, ale dzięki temu mam pewność co to cykało, wiem teraz gdzie problem siedział. Jeśli wytrzyma dłużej, to ok. Jeśli nie, wtedy trzeba myśleć o wymianie zwrotnicy. Edytowane 8 Października 2014 przez tygrysek83
Ans Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 cieszę się, że dało rade udało mi się kupić dobrą zwrotnice z wysyłką za 115 zł
tygrysek83 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 no cena ok, nic tylko liczyć na to, żeby tam ta tuleja nie była zmęczona...
władysław Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podpiąłem się pod ten, bo mój problem jest podobny i mam nadzieję, że ktoś z kolegów mi doradzi. Otóż prz skręconuych kołach (przeważnie w prawo) przy ruszaniu, czy to do przodu czy doi tyłu, słychac głośne strzelanie (metaliczny odgłos). zakładałem od razu, że to przegub zewnętrzny, jednak mechanior powiedział mi, że to nie to, że przegub w inny sposób słychać. Stwierdził, iz prawdopodobnie jest piasta pęknięta czy coś, i że zwrotnica do wymiany- jego przypuszczenia, też nie jest pewien. Dodam, że przy jeździe na wprost nic się nie dzieje. Niedawno miałem przegląd techniczny i zawiecha była wnikliwie sprawdzana i było wszystko OK. Może ktoś coś miał podobnego, nie chcę się ładować w niepotrzebne koszta. Przeglądałem forum, nic w tym temacie nie znalazłem. Z góry dziękuję.
mati95115 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Ja też bym stawiał na przegub zewnętrzny, prosty sposób wymontuj pół ośkę i zobacz czy przegub nie ma luzów jak ma to wymiana i śpisz spokojnie.Coś mi się wydaje ze mechanik chce trochę więcej zarobić
rade Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 U mnie taka sytuacja skończyła się wymianą przegubu, a przy okazji piasty która się rozsypała przy zdejmowaniu przegubu...
M@rcin Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 "trochę" czasu minęło od rozpoczęcia tematu . Może ktoś rozpracował dokładnie co jest powodem takiego cykania.
tygrysek83 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) W moim przypadku cykanie było przez te tuleje w zwrotnicy (opisywałem w tym temacie). Ale faktem jest, że przegub też jest możliwy. Połóż się pod auto, złap ręką za polos i spróbuj obrócić względem osi. Jeśli się da, to przegub ma luzu. Będzie to niewiele (wyczuwalne w rece), ale poczujesz. W przypadku tej tulei, to w momencie gdy będziesz chciał wyjąć sworzen ze zwrotnicy, jeśli tam jest luz, będzie chciała wyjść razem z wahaczem. W moim przypadku cykanie było przez te tuleje w zwrotnicy (opisywałem w tym temacie). Ale faktem jest, że przegub też jest możliwy. Połóż się pod auto, złap ręką za polos i spróbuj obrócić względem osi. Jeśli się da, to przegub ma luzu. Będzie to niewiele (wyczuwalne w rece), ale poczujesz. W przypadku tej tulei, to w momencie gdy będziesz chciał wyjąć sworzen ze zwrotnicy, jeśli tam jest luz, będzie chciała wyjść razem z wahaczem. Edytowane 12 Maja 2016 przez tygrysek83
M@rcin Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) W moim przypadku cykanie było przez te tuleje w zwrotnicy (opisywałem w tym temacie). Ale faktem jest, że przegub też jest możliwy. Połóż się pod auto, złap ręką za polos i spróbuj obrócić względem osi. Jeśli się da, to przegub ma luzu. Będzie to niewiele (wyczuwalne w rece), ale poczujesz. W przypadku tej tulei, to w momencie gdy będziesz chciał wyjąć sworzen ze zwrotnicy, jeśli tam jest luz, będzie chciała wyjść razem z wahaczem. W moim przypadku cykanie było przez te tuleje w zwrotnicy (opisywałem w tym temacie). Ale faktem jest, że przegub też jest możliwy. Połóż się pod auto, złap ręką za polos i spróbuj obrócić względem osi. Jeśli się da, to przegub ma luzu. Będzie to niewiele (wyczuwalne w rece), ale poczujesz. W przypadku tej tulei, to w momencie gdy będziesz chciał wyjąć sworzen ze zwrotnicy, jeśli tam jest luz, będzie chciała wyjść razem z wahaczem. dzięki za info Edytowane 12 Maja 2016 przez Marcinx52
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się