Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wachaczy przód


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jemu sie sympatycznie robi, bo ma fany podnośnik, a ja nawet kanału nie mam :decayed:

A jesli chodzi o te filmiki, konieczne jest dokrecanie kluczem dynamometrycznym?

czy dokręcać na "chama" ??

Opublikowano

Dokręcaj ręką mocno ale bez zapierania się to będzie trzymać a klucz dynamometryczny hmmm...dałbym sobie z nim spokój jest niepotrzebny lepiej by się sprawdził przy dokręcaniu śruby na piacie która i tak trzeba bardzo mocno dokrecic. A tu wystarcza ci zwykle klucze nawet dostałeś odemnie zdjęcie potrzebnych narzędzi :-)

A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)

A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)

Opublikowano

Pamiętaj też, że jak odkręcisz te 3 śruby od kolumny to pod spodem (od strony nadkola) masz jeszcze taki mały wystający trzpień i na nim może być zabezpieczenie.

U mnie było zabłocone i nawet go nie zauważyłem a co się przez to naszarpałem z tą kolumną to moje.

Opublikowano

Jemu sie sympatycznie robi, bo ma fany podnośnik, a ja nawet kanału nie mam :decayed:

A jesli chodzi o te filmiki, konieczne jest dokrecanie kluczem dynamometrycznym?

czy dokręcać na "chama" ??

U siebie robiłem najpierw też bez kanału/podnośnika.

Grunt to przemyśleć co się nam przyda.

Ja mam sprawdzony zestaw do bezkanałowego działania:

-dwa lewarki

-dwa pieńki dębowe

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

-breszka do odginania wahaczy/zwrotnicy

-pozostałe zwyczajne narzędzia :)

Opublikowano (edytowane)

U siebie robiłem najpierw też bez kanału/podnośnika.

Grunt to przemyśleć co się nam przyda.

Ja mam sprawdzony zestaw do bezkanałowego działania:

-dwa lewarki

-dwa pieńki dębowe

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

-breszka do odginania wahaczy/zwrotnicy

-pozostałe zwyczajne narzędzia :)

No ja mam tez taki sam zestaw jak sie zabieram do czegoś :decayed:

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

ja chyba zaopatrzę się w żabe zeby podnieśc zwrotnice :)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Witam dołączając się do tematu chciałem zapytać bo przymierzam się do wymiany kompletu wahaczy lewa i prawa strona jakiej firmy polecacie wahacze z tego co patrzyłem po allegro to myślałem o tych http://allegro.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-c5-passat-b5-i4824486150.html i jeszcze takie pytanko po wymianie trzeba koniecznie ustawić zbieżność ? Z góry dzięki za odpowiedz .

Opublikowano

Piotrek wielkie dzięki :hi: , a może mi jeszcze ktoś powiedzieć jak z tą bieżnoscią po wymianie trzeba ustawiać ?

Opublikowano

trzeba ustawiać. w razie czego z kompletem lema w dobrej cenie też się polecam :)) w bardzo dobrej :)

Opublikowano

Polecam kolegę dzik.

Towar z najwyższej półki ceny bardzo dobre i pewność zadowolenia :)

Opublikowano

trzeba ustawiać. w razie czego z kompletem lema w dobrej cenie też się polecam :)) w bardzo dobrej :)

Marcin, podeślij mi na pw ceny :)

Opublikowano

jeżeli chcesz zmieniać wahacze to polecam Lemforder zakładałem własnie tej firmy u siebie i fakt cena jest nie co wyższa niż innych wahaczy ale jak na razie zrobiłem na nich ponad 20 tyś km i jest nadal cisza

Opublikowano

jeżeli chcesz zmieniać wahacze to polecam Lemforder zakładałem własnie tej firmy u siebie i fakt cena jest nie co wyższa niż innych wahaczy ale jak na razie zrobiłem na nich ponad 20 tyś km i jest nadal cisza

Piotre wielkie dzięki :) kupuje Lemfordera :) Pozdrawiam

Opublikowano

ja mam MS, wprawdzie Hiszpańskie drogi są tak różne od POLSKICH, jednakże wyjazd do PL latem nie pokazał jakich ujemnych stron.

mam już przejechane około 40.000 km i dalej nic nie stuka, wymieniając łożysko prawego koła nie zauważyłem niepokojących rzeczy...

osobiście polecam...

Opublikowano

Grzesiek, a ile dałes za MSa ??

Opublikowano

MS'y około 500zł komplet. Z forum kolega Wandej sprzedaje sprawdzone.

Opublikowano

Ale mówisz ze sprzedaje firme MS tak?

Opublikowano

Ma też inne, ale głównie MS. Sam go pytaj.

Opublikowano

Jak w temacie co wystarczy na dłużej? W swoim a4 co pół roku musze robić coś z zaweiszenie co chwila wysypują się jakieś wachcze ciągłe stuki. Jest to bardzo denerwujące. Czy wymiana kompletnego zawieszenia na przód wystarczy na dłuższą eksploatacje bez problemów?

Opublikowano

Dobrej firmy na pewno długo posłuży.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...