Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] S4 V8 Supercharger


malik

Rekomendowane odpowiedzi

yhy ta tez rozważałem często stoi pod sportmile w piasecznie

te?? http://www.sportmile.pl/p_2.html

W tej już dawno wyrwany silnik po zbyt ostrych ruszaniach :)[br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 22:15_________________________________________________

Załączam link do tekstu źródłowego http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=243434

Ja się na tym pewnie średnio znam ale w takim razie jak byś przetłumaczył "91 octane"? :)

Okatny nie są odpowiedzialne za szybkość spalania paliwa, czyli jego "moc" tylko za odporność na spalanie stukowe. Benzyna 98Pb ta zwykła na stacjach w Polsce jest słabsza od 95. Dopiero 99+V Power Racing jest natleniany i to paliwo znacznie szybciej się spala, a niżeli 95 :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w USA paliwa o liczbie oktanowej 91 i 94 są odpowiednikami naszych 95 i 98 tylko jako przelicznik użyto wskaźnika MON (motorowa liczba oktanowa),a w europie używa się wskaźnika RON (badawcza liczna oktanowa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwa pytania.

1. Jeżeli rezać S4 to może lepiej było kupić RS4 B7 i do niej dołożyć kompresor? a dla upartych istnieje opcja Biturbo w tym silniku :kox: :kox: ale kolega Malik chyba nie chce aż tak mocno angażować w motorownie :wink4:

2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM?

koszty kosmiczne

@ Malik: chłopie kupuj ten kompresor bo masakra wyszła :blink: :blink: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że jednak Malik się nie skusi, pojeździ roczek S4 i potem zakupi RS4 B8 jeżeli taki będzie :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie... ten film to lekki fake chyba.

Wystarczy spojrzec na przyspieszenie do 100.

Nierealne poprostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentny podnośnik :chytry:,na 38s widać lampę,która się nie przemieszcza (przy prędkości 260km/h)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 killer ma ~9sek. do 260 przy 1000KM. Jeżeli ta górka byłaby mocno stroma to teoretycznie nie trzeba by aż takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunalem zbedne OT, za kazde nastepne bedzie ostrzezenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pl.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY myśle że to znacie, ale to też niezłego kopa ma :gwizdanie:

Ja tam na ich miejscu bym tak nie za***rdalał z palacym sie żółtym silniczkiem :polew::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

PES to kolejna firma, która zaczęła oferować Supercharger do S4 4.2l w o wiele atrakcyjniejszej cenie niż GIAC.

IMG_6928.jpg

Strona producenta:

http://www.pes-tuning.com/g4_newsletter_11_25_08.html

To juz nie jest $12k tylko o połowę mniej. Zaczyna wyglądać kusząco.

Zestaw podstawowy daje kompresje +5PSI i przyrost 20%. Czyli do 408PS.

Zestaw z intercoolerem daje kompresję +8PSI i przyrost 30-40% do około 470PS.

[br]Dopisany: 04 Maj 2009, 11:56_________________________________________________A tutaj już klasyczne turbo wstawione do 4.2 V8. To jest dopiero rzeźba!

n640674526_797185_3142.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...