Tomeks Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 91 to nie jest liczba oktanów a czego
Norbi Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 yhy ta tez rozważałem często stoi pod sportmile w piasecznie te?? http://www.sportmile.pl/p_2.html W tej już dawno wyrwany silnik po zbyt ostrych ruszaniach [br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 22:15_________________________________________________ Załączam link do tekstu źródłowego http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=243434 Ja się na tym pewnie średnio znam ale w takim razie jak byś przetłumaczył "91 octane"? Okatny nie są odpowiedzialne za szybkość spalania paliwa, czyli jego "moc" tylko za odporność na spalanie stukowe. Benzyna 98Pb ta zwykła na stacjach w Polsce jest słabsza od 95. Dopiero 99+V Power Racing jest natleniany i to paliwo znacznie szybciej się spala, a niżeli 95
Tomeks Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 w USA paliwa o liczbie oktanowej 91 i 94 są odpowiednikami naszych 95 i 98 tylko jako przelicznik użyto wskaźnika MON (motorowa liczba oktanowa),a w europie używa się wskaźnika RON (badawcza liczna oktanowa)
arek87 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY myśle że to znacie, ale to też niezłego kopa ma :gwizdanie:
adamooo Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 trzeba sobie kupić Veyrona a nie rezać w gównie..fabryka to fabryka http://pl.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=7NZ9X9A2efA&feature=related
A3 Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja mam dwa pytania. 1. Jeżeli rezać S4 to może lepiej było kupić RS4 B7 i do niej dołożyć kompresor? a dla upartych istnieje opcja Biturbo w tym silniku :kox: ale kolega Malik chyba nie chce aż tak mocno angażować w motorownie 2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM?
poziek Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM? koszty kosmiczne @ Malik: chłopie kupuj ten kompresor bo masakra wyszła :blink: :kox:
A3 Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Mi się wydaje że jednak Malik się nie skusi, pojeździ roczek S4 i potem zakupi RS4 B8 jeżeli taki będzie :kox: :kox:
eMeM Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UTghGPj6JaA ~11s. do 200km/h ? zjezdzajac z jakies ostrej gory to bylo nagrywane ? :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Nie... ten film to lekki fake chyba. Wystarczy spojrzec na przyspieszenie do 100. Nierealne poprostu.
Tomeks Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 ewidentny podnośnik ,na 38s widać lampę,która się nie przemieszcza (przy prędkości 260km/h)
gregory Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 S4 killer ma ~9sek. do 260 przy 1000KM. Jeżeli ta górka byłaby mocno stroma to teoretycznie nie trzeba by aż takiej mocy.
malik Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 Tu mamy bardziej realną wersję video. Oczywisie licznik w milach. http://pl.youtube.com/watch?v=nUCfMcyZCyE&feature=related:
Flyer Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Usunalem zbedne OT, za kazde nastepne bedzie ostrzezenie.
kiciafirerek Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY myśle że to znacie, ale to też niezłego kopa ma :gwizdanie: Ja tam na ich miejscu bym tak nie za***rdalał z palacym sie żółtym silniczkiem
dunskiszpieg Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Stać na Rs'a Zapewne Stać na Naprawy
malik Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 Odświeżam temat. PES to kolejna firma, która zaczęła oferować Supercharger do S4 4.2l w o wiele atrakcyjniejszej cenie niż GIAC. Strona producenta: http://www.pes-tuning.com/g4_newsletter_11_25_08.html To juz nie jest $12k tylko o połowę mniej. Zaczyna wyglądać kusząco. Zestaw podstawowy daje kompresje +5PSI i przyrost 20%. Czyli do 408PS. Zestaw z intercoolerem daje kompresję +8PSI i przyrost 30-40% do około 470PS. [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 11:56_________________________________________________A tutaj już klasyczne turbo wstawione do 4.2 V8. To jest dopiero rzeźba!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się