MAT1000 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 DG siedzi w 2.0TDI, ostatnio widziałem
lexyy Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Czy amorki 1BE i 1BV to to samo? Szukam na tył do s line 1BV i nie wiem czy brać bilstein b6, koni str, czy ori, doradzi ktoś
marcinch001 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 1BE od 1BV róznią się twardością jak pamietam
gregor2208 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tutaj masz dokładnie opisane co i jak: 1BA = standardowy układ jezdny1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA)1BD = sportowy układ jezdny S41BR = komfortowy układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni ( podniesiony o 13 mm w stosunku do 1BA)1BV = sportowy układ jezdny (quattro GmbH)2MC = standardowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4)2ME = sportowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4)
marcinch001 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Koni podobno twardę ja tez mam dylemat ale wezmę chyba orginalne bo są tańsze od b6 i też bardzo dobre
MAT1000 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Twarde są żółte, ale mają regulacje. Ma ktoś możliwość zmierzenia bilstein B6 i B8 ? Zastanawiam sie coraz bardziej nad gwintem, podobno komfort jakiś tam jest w porownaniu do 1BV.
michalm320 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Mnie jak przyjdzie wyminić amorki to chyba się zdecyduje na ten zestaw: http://apshop.pl/pl/20107-zawieszenie-kit-ze-sta%C5%82ym-obni%C5%BCeniem-ap.html
lexyy Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 A amortyzatory firmy KAYABA Axel g sprawdzają się do 1BV
michalm320 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 A amortyzatory firmy KAYABA Axel g sprawdzają się do 1BV Odradzam KYB Exel G. Do póki były robione w Japonii to było ok, ale jak zaczęli je robić w Czechach jakość bardzo spadła. W Lexusie założyłem te amorki i po dwóch tygodniach zaczęły pukać. Kumpel w W124 miał dokładnie ten sam problem.
michalm320 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 to brać sachsa czy ori Kwestia kasy. Stać Cię bierz ori a nie to Sachs, Koni, Bilstein, Monroe
MAT1000 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 1BA (DD 1M) 1BE (DG 5M)Finalnie teraz mam zestaw Eibach ProKit i amorki sline. Coraz bardziej nastawiam się na eibach sportline by auto w końcu ustawić równo błotnikami.
michalm320 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ja sobie teraz w brodę pluję że nie kupiłem odrazu sportline bo ProKit jest megą miękki w porówaniu ze spęzyną 1BE a poza tym pozostał niesmak w kwestii wysokości.
MAT1000 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Tutaj jest autko na sportline i koni sport, czyli na amorach sline powinien przód być delikatnie wyżej. Oczywiście wszystko zależy od silnika i klas wagowych auta.http://www.audizine.com/forum/showthread.php/153399-FS-Eibach-Sportline-Springs-%28B6-B7-2WD%29-amp-Koni-Sport-Adj-Front-Shocks
marcinch001 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) 1BA (DD 1M) 1BE (DG 5M) Finalnie teraz mam zestaw Eibach ProKit i amorki sline. Coraz bardziej nastawiam się na eibach sportline by auto w końcu ustawić równo błotnikami. Czyli wychodzi ze róznica miedy amorkiem 1BA a 1BE to 0.5 cm Fajne porównanie Edytowane 12 Grudnia 2014 przez marcinch001
kqba Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja w końcu w piątek oddaję auto do Ryśka (secio84) na wymianę kompletu zawieszenia tj. Koni SRT + Eibach Pro-Kit + wahacze RTS. Zobaczymy co z tego wyjdzie? Później ew. napisze jakie wrażenia i efekt, albo poproszę Secia żeby się wypowiedział w temacie, bo ja porównania za bardzo nie mam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się