Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki kolego .

Opublikowano

DG siedzi w 2.0TDI, ostatnio widziałem :wink:

Opublikowano

Czy amorki 1BE i 1BV to to samo? Szukam na tył do s line 1BV i nie wiem czy brać bilstein b6, koni str, czy ori, doradzi ktoś

Opublikowano

1BE od 1BV róznią się twardością jak pamietam

Opublikowano

Tutaj masz dokładnie opisane co i jak:

1BA = standardowy układ jezdny
1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński
1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA)
1BD = sportowy układ jezdny S4
1BR = komfortowy układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni ( podniesiony o 13 mm w stosunku do 1BA)
1BV = sportowy układ jezdny (quattro GmbH)
2MC = standardowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4)
2ME = sportowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4)

Opublikowano

Koni podobno twardę ja tez mam dylemat ale wezmę chyba orginalne bo są tańsze od b6 i też bardzo dobre

Opublikowano

Twarde są żółte, ale mają regulacje.

Ma ktoś możliwość zmierzenia bilstein B6 i B8 ?

Zastanawiam sie coraz bardziej nad gwintem, podobno komfort jakiś tam jest w porownaniu do 1BV.

Opublikowano

A oryginały po ile do 1BV

Opublikowano

1BE to koszt za sztuke 440 zł

Opublikowano

Porównanie tylnego amorka 1BA z 1BE

b12b2599ff43.jpg

Opublikowano

A amortyzatory firmy KAYABA Axel g sprawdzają się do 1BV

Opublikowano

A amortyzatory firmy KAYABA Axel g sprawdzają się do 1BV

Odradzam KYB Exel G. Do póki były robione w Japonii to było ok, ale jak zaczęli je robić w Czechach jakość bardzo spadła. W Lexusie założyłem te amorki i po dwóch tygodniach zaczęły pukać. Kumpel w W124 miał dokładnie ten sam problem.

Opublikowano

to brać sachsa czy ori

Opublikowano

to brać sachsa czy ori

Kwestia kasy. Stać Cię bierz ori a nie to Sachs, Koni, Bilstein, Monroe

Opublikowano

1BA (DD 1M)

a4050d6cf464.jpg

1BE (DG 5M)

2d00015deee5.jpg

Finalnie teraz mam zestaw Eibach ProKit i amorki sline. Coraz bardziej nastawiam się na eibach sportline by auto w końcu ustawić równo błotnikami.

Opublikowano

Ja sobie teraz w brodę pluję że nie kupiłem odrazu sportline bo ProKit jest megą miękki w porówaniu ze spęzyną 1BE a poza tym pozostał niesmak w kwestii wysokości.

Opublikowano

Tutaj jest autko na sportline i koni sport, czyli na amorach sline powinien przód być delikatnie wyżej. Oczywiście wszystko zależy od silnika i klas wagowych auta.

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/153399-FS-Eibach-Sportline-Springs-%28B6-B7-2WD%29-amp-Koni-Sport-Adj-Front-Shocks

8ff298ec204d.jpg

f22c67f12c3b.jpg

Opublikowano (edytowane)

1BA (DD 1M)

a4050d6cf464.jpg

1BE (DG 5M)

2d00015deee5.jpg

Finalnie teraz mam zestaw Eibach ProKit i amorki sline. Coraz bardziej nastawiam się na eibach sportline by auto w końcu ustawić równo błotnikami.

Czyli wychodzi ze róznica miedy amorkiem 1BA a 1BE to 0.5 cm

Fajne porównanie

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

Ja w końcu w piątek oddaję auto do Ryśka (secio84) na wymianę kompletu zawieszenia tj. Koni SRT + Eibach Pro-Kit + wahacze RTS.

Zobaczymy co z tego wyjdzie?

Później ew. napisze jakie wrażenia i efekt, albo poproszę Secia żeby się wypowiedział w temacie, bo ja porównania za bardzo nie mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...