zbyszek190 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 witam potrzebuje pomocy auto odpala i zaraz gasnie. wymieniłem odmę przeczyściłem podstawę odmy wymieniłem zaworek w tym trójniku do domy chyba to jest do odpowietrzania skrzyni korbowej w podstawie filtra oleju mialem gwint zwalony na czujniku i był na kleju więc myslałem ze wymienie ale nie było takiej więc zrobiłem redukcje i zamontowalem czujnik. po odkreceniu podstawy oleju zobaczyłem że leży tam taka śrubka co niby ma być wkrecona w podstawe od srodka niby to jakis regulator cisnienia oleju czy jakos chyba tak wiec to zakrecilem wszystko poskladalem dalem nowy filtr oleju i nowy olej zaplalil pierwszym razem pochodziło moze 10 s i zgasło i teraz odpali za kazdym razem i zaraz gaśnie . przed ta wymianiana mailem problem z wypadaniem zaplonu i na zimnym telepal i gasnal i chwile jak pochodzil to juz normaalnie chodzil to nastepnego dnia kiedy stal po nocy. ciśnienie sprezania dobre cisnienie oleju przed tez bylo dobre nowe swiece żadnych błedów ktoś pomoże
jacek70 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 A co z przepustnicą, czyszczona,zaadoptowana?
zbyszek190 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 podczas sciagania nie byla czyszczona ani zaadaptowana
jacek70 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Nie zaszkodzi zrobić. Przy okazji sprawdź świece.
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Układ paliwowy trzeba przejrzeć,na próbę zamontuj zaworek zwrtny jak pomoże to na stałe daj go do baku lub wymien pompe.
zbyszek190 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 gdzie dokladnie zalozyc zaworek zwrotny
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 W baku na przewodzie powrotnym lub blizej w silniku.
jacek70 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Jak pompka dobrze podaje to zakładanie zaworka chyba nie ma sensu. Auto pali, czyli paliwa nie cofa. Z jakiej przyczyny gaśnie? - to jest problem.
gregor10 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 sprawdz cisnienie oleju po naprawach dla spokoju, poza tym komplet logow 2 7 13 25 do zrobienia
zbyszek190 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 logów nie zrobi gdyż auto odpali i zaraz gasnie ..dzisiaj wymienie jeszcze raz filtr paliwa i przeloże od kolegi regulator ciśnienia na listwie ...innych pomysłow nie mam chyba ze ktos ma to bede sprawdzal wymieniłem filter dla pewnosci ...podmieniłem regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ...zamocowalem zaworek zwrotny na powrocie i potem na odwrot dalem na zasilanie i tak czy tak dalej to samo. pompke slychac jak dobija benzyne po dobiciu bulkie w baku i jakie powinni byc cisnienie paliwa auto jest podciagniete do 204km mam manometr tylko bede musial dorobic koncowke zeby wkrecic w wezyk do listwy wtryskowej co jest na kluczyk
Dev Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 4 bary. Odepnij kata od turbo i zobacz co będzie sie działo.
Rafał83 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 a immobilizer brałeś pod uwagę może od obcina zapłon bo np przemieściła się pestka w kluczyku i nie łapie
zbyszek190 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 sory ale mołbys jakoś dokladniej z tym przemieszczeniem.. przed czynnosciami z odma wyciagnelem komputer zeby elektryk go obejrzal czy moze cos nie bylo wypalonego. potem go wsadzilem i nie odpalalem tylko od razu zaczelem od odmy postawy oleju palilem go ze zwyklego kluczuka...a mam jeszcze drugi z pilotem nie wiem czy to jakoś róznice ma na tym z pilotem nie palilem jeszce i po przekreceniu stacyjki na desce pokazuje sie auto z kluczykiem
jacek70 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Gdyby to było imo to wcale by nie palił.
Łukasz13 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce?
zbyszek190 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 jak zgasnie to nic sie nie swieci. \teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie
MariuszBDG Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 jak zgasnie to nic sie nie swieci. \teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie mam to samo z moim audi tez 1.8t aeb ... i mechanicy nie wiedza co i jak
zbyszek190 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 najgorzej ze u mnie mechanicy to nie sa za dobrzy takze nie mam do kogo nawet zawiesc ktory by sie naprawde na tym znal
jacek70 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce? W b5 jak miałem problem z IMO to kręcił a nie zapalał. Zero reakcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się