Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Czarny AVF w rodzinnym kombi, H&R -35mm, RS6 18'


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te felgi z RS mają coś w sobie... :kox::kox: Ile cm masz z przodu od rantu błotnika do podłoża?

Opublikowano

Zgadza się. Do budy avanta fajnie 19 pasi, nawet na zwykłej gumie, bez naciągu. No ale tu już musi być gwint. Nie każdemu pasować będzie taki zestaw do codziennej jazdy.

Opublikowano

Blachu - jak w tym tygodniu wyrobie sie z podpicowaniem felg to zakladam je na auto i jak chcesz to moge zmierzyc, bo teraz nie mam pojecia ile moze byc, ale pewnie duzo. ;)

grzes - no dokladnie, bez naciagow na 19' tez potrafi byc przyjemnie. A odnosnie gwintu to tak mysle, ze gdyby kiedys sie amorki wysraly to nie oplacalne by bylo kupowanie zwyklych amorow, ktore sporo kosztuja, a w tej kasie mozna by bylo zanabyc gwint. :D

Opublikowano

Dokładnie. Tylko nie kupuj TA,ja mam obecnie i nie wiem czy na innych, ale na tym jest lipa. W Borze miałem TA, 3lata jeździłem i tragedii nie było. W Audi jest lipa pod wieloma względami, no ale co się spodziewac po 800 zł.

Opublikowano (edytowane)

Oo prosze, ja znowu mam inne zdanie, zakladalismy do Boomel-a gwint TA, przejechalem sie tym, pozniej mnie troche przewiozl po nie zbyt rownej drodze (siedzial fajnie nisko) i jak dla mnie to wybieranie/tlumienie i komfort byly calkiem spoko, w odniesieniu i porownaniu do golfa. Nastepnym cenowo bylby pewnie AP - mimo nie malej ceny, bardzo dobrych opini to po nie calym pol roku zaczal skrzypiec przod, odeslalem na gwarancje (z ktora byly same problemy, trwalo to ponad 3 miechy, no i dzieki mojej upartosci w tym temacie uznano gware dopiero w Niemczech w fabryce AP), po poltorej roku tylne zaczely sie pocic, na dniach je wyciagam i rowniez atakuje z gwarancja.

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

No widzisz,ciężko o złoty środek. Na pewno w Borze było gorzej z komfortem, przy audi wahacze dużo tłumią. Ale to i tak nie wystarcza. Ja po pierwszych kilku miesiącach też miałem dobre zdanie. Problem się zaczął po ponad pół roku, jak zaczęła buda pracowac. Uszczelki skrzypia, wszystko trzeszczy, jak w starym autobusie. W tym roku nawet szyba przednia zaczęła się odzywać. W Borze tego nie miałem, tyle ze to byl sedan.

Kolejna sprawa to regulacja, tam szło wszystko sprawnie i bez oporów, w przypadku audi tak nie jest.

Może nie odradzam nikomu, bo jednak za taka kasę, to choćby warto spróbować jazdy na gwincie. Ja drugi raz bym nie kupił. Wolał bym wrzucić z powrotem 1BV.....ale to tylko moje zdanie.

Opublikowano

Na trzeszczenie na gwincie to raczej nie ma rady, no moze rozporka by troche zniwelowala nie ktore te dzwieki. Odnosnie regulacji w TA na B6 to strasznie uciazliwe bylo krecenie gwintem - zeby zmienic polozenie wozu o kilka cm to trzeba sie naprawde sporo nakrecic. Moze i na 1BV lepiej, no ale brak regulacji wysokosci samochodu. ;)

Opublikowano

Odnosnie regulacji w TA na B6 to strasznie uciazliwe bylo krecenie gwintem - zeby zmienic polozenie wozu o kilka cm to trzeba sie naprawde sporo nakrecic

Szczególnie z tyłu to tragedia a dostep strasznie ograniczony. Paznokcie idzie ladnie poobijać ;)

Opublikowano

Ciekawe, czy przy np. AP jest to lepiej rozwiazane?

Opublikowano

W sensie krecenie regulacją tylu i do niej dostep? Osobiscie watpie, bo z tych gwintow, ktore widzialem - to jezeli mamy rozwiazanie typu osobno amor i osobno sprezyna to krecenie regulacja jest zawsze upierdliwe (nawet przy grubozwojowym gwincie na regulacji), a luxusem jest jak amor i sprezyna sa w jednej calosci - tak jak mamy z przodu. Plusem AP w odniesieniu do TA bedzie napewno to co napisalem wczesniej - ze ma gwint grubozwojowy, przez co szybko i elegancko sie nim kreci. ;)

Opublikowano

Ja mam założoną tuleje regulacyjna pod sprężyne. Prawdopodobnie źle. Prawidłowo jest odwrotnie, czyli regulacja nad sprężyna,wtedy troszkę łatwiej się kręci. ..Co sadzicie?

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze za wiele by to nie pomoglo. Przesmarowales sobie gwint, unosisz tyl do gory, jak chcesz krecic gwintem?

Opublikowano

Być może, na pewno dojście by było lepsze. Oczywiście, był nasmarowany przód i tył. Z tyłu muszę koło zdjąć, bo inaczej nie dojdę do nakrętki. Nawet kupiłem sobie zaciski/ sciągacze do sprężyn, ale na niewiele się przydały. W ostatni sezon już nawet nie kręciłem. Chciałem go dać z centymetr niżej na lato, ale olałem sprawę przy pierwszym podejściu. Zaje,,ć się można było. Najlepiej było by zdjąć zawiechę, na stół, skręcić odpowiednio i z powrotem na auto, ale sam sobie nie poradzę, a płacić kilka stówek nie robi mi. Niech lata, tak jak jest. Może na przyszły sezon wskoczy inny gwincior, albo z powrotem 1BV, bo się kurzy w piwnicy :wink:

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz centa skrecic to moze jakos jeszcze sie uda obnizyc, gorzej bylo jak do skrecenia mielismy ~10cm ;) nie no nie zmieniaj gwinta na 1BV, bez przesadki. ;)

Ostatni "modzik" i kluczyk, jak noweta. ;)

male_cd8c342fbea00eebe1678448997c95.jpgmale_067b1ead78d86f25af6006a5d0d21e.jpg

Wyjazd do BT zaowocowal wymianą zwykłej manetki na tą umożliwiającą obsługę fisa. ;)

male_d8475baa1d39bc1feb0611a4893eabf.jpgmale_bb87fcfc0930ab2aa75358034b2a.jpg

male_9b3d6e657f52818c9d28c69c143fc.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

a możesz tak po krótce napisać jak i czym zrobibiłeś taką zmianę lakieru że wygląda jak by z salonu wyjechał :wink:

Opublikowano

Fajny modzik z kluczykiem, jakie koszty?

Opublikowano

Lakier w zaleznosci od stopnia zniszczenia byl jechany roznymi pastami/padami, min menzerna 400 na twardym padzie/futrze, menzerna 4000 na srednim/miekkim padzie, cleaner dodo, a na koniec nakladany byl wosk Soft 99. ;)

Koszt "moda kluczyka" to ~16zl w aso. :)

Taki bajerek ;)

[/youtube
Opublikowano (edytowane)

Taki bajerek ;)

[/youtube

Co to jest?

Edytowane przez RicS3
Opublikowano

Witam kolege z forum golfa :hi: widze jak zawsze fura wysmalcowana pięknie ;)

Opublikowano

RicS3 - tak jak w tytule filmiku, czyli odcinka. ;)

dawid7737 - no no, kolejny golfiarz na forumie A4. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...