SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Wrzucam krotkie dwa filmiki. Na obydwoch filmach gaz w podlodze. Nie pamietam tylko czy oba byly robione na tych samych biegach, ale na 90% pierwszy filmik robiony na dwojce, a drugi na trojce. Jezdzi jakby bez turbiny?? Prosze o opinie co moze nie byc nie tak. http://videobam.com/dxyNa http://videobam.com/MsEbZ
jacek70 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Zrób logi to koledzy powiedzą coś więcej.
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) tylko nie wiem co logowac w AEB, zbyt wielu opcji nie ma, diesla potrafie zlogowac i ocenic, a tutaj nie ma co logowac tak szczerze. Ale jak ktos wie co tu mozna zlogowac (ktore grupy) to czekam na informacje. [+] te starcza chyba? 002+007 002+013 002+025 ide porobic logi Edytowane 28 Września 2014 przez SowaBezOka
BEX4 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 koledzy jestem troszke zielony wiec prosze o wyrozumiałość aby zrobić logi trzeba podłączyć vaga pod auto i?????
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Program diagnostyczny (polski vag, vag com lub vcds) zapewne masz ktorys oryginalny wiec luzik. Podlaczasz, laczysz sie z silnikiem (Engine - 01). Wchodzisz w measuring blocks, ustawiasz grupe ktora chcesz logowac, klikasz LOG na dole, pozniej START i program zaczyna zapisywac, a ty w ten czas cisniesz gaz do dechy od 1500 - 6000 obrotow, po tym klikasz w programie na DONE i masz zlogowana grupe. Pozniej ta sama procedura do logowania innej grupy. Reszte znajdz sobie w internecie, naprawde jest to dokladnie opisane Dorzucam logi dynamiczne: Grupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187691.html Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html Grupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187690.html ma ktos ochote na analize?
Jakoob Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Nigdy nie depcz tak na zimnym silniku!!! Ani motor ani turbo nie będą dłużej dzięki temu żyły...
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 A tak poza tym to co z logami?
pioteros Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 widac ze jest nei tak bo doladowanie typowe dla trybu awaryjnego 0.3baraobstawiam N75 - jakis problem elektroniczny
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 ecu nie lapie zadnych bledow, jedynie czasem od G62 (czujnik temperatury). co z tym n75? zastapic poprzez nowy, czy wyciagnac go i jakos sprawdzic?
pioteros Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 jesli bledu n75 nie wywala, to pewnie puszcza cale cisnienie na gruche stad maly boost, mogl po prostu sie zablokowacwyjmij n75, dobrze oczysc go nafta albo benzyna i zamontuj ponownie - nic cie to nie bedzie kosztowalo a noz pomoze
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) a przypomnialo mi sie. Za pierwszym razem jak go podlaczylem to siedzial blad: 01262 - Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75): Wyjście otwarte Możliwe objawy: Moc zredukowana Zbyt niskiego ciśnienia doładowania Możliwe przyczyny: Okablowanie z / do zaworu elektromagnetycznego do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe (obwód otwarty) Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe Możliwe rozwiązania: Sprawdzić / wymienić zawór elektromagnetyczny dla kontroli ciśnienia doładowania (N75) Z tym, ze po usunieciu bledu juz wiecej nie bylo, a auto mocy jak nie mialo tak nie ma. Jutro sprawdzam zawor. Tak poza tym to z logow to tylko ten zawor moze byc walniety? Czy moze turbo zatarte albo cos podobnego? Edytowane 28 Września 2014 przez SowaBezOka
pioteros Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 turbo zatarte wiesz z jaka predkoscia krci sie wirnik? minimalny opor czyli to zatarcie i pewnie wirnik wylecialby przed tlumik koncowy zwykle jakby turbo juz naprawde bylo niesprawne to przez chwilke zlapalo by to 0.5bara a potem nagle by spadlo a u ciebie jest klasyczny tryb awaryjny nie twierdze ze to w 100% w tym lezy problem ale jak mowilem wczesniej, nic cie to nie bedize kosztowalo a bardzo mozliwe ze to tylko ten zaworekewentualnie odlacz wezyk cisnieniowy od gruszki turbiny i depnij do deski, zobacz czy wtedy wskaznik pokaze cos wiecej (nie przejmuj sie jak mocno szarpnie - wtedy odpusc po prostu gaz)
SowaBezOka Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 a jak sprawdzic turbo bez n75? mozna polaczyc dwa z trzech wezykow i powinna turbina cisnac na max no nie? Ktore to wezyki polaczyc? Ten co idzie od Westgejta do DV? czy ktore?
pioteros Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 nic nie podlaczasz, zdejmujesz tylko wezyk z gruszki turba i to tyle, turbo powinno ze startu pompowac jak glupie a po chwili odetnei ci przeplywka paliwo i cie zdlawi - to bedize oznaka ze wszystko jest w porzadku to znaczy klapka WG jest na miejscu i jeszcze jest szczelna
Dev Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Wypnij N75 i dmuchnij w krociec 1bar. Jak ucieka to masz go do wymiany
SowaBezOka Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 @Dev - nie mam jak dmuchnac w krociec 1bar. Z doladowaniem dalej mam problem. Wymienilem wezyki na takie o mniejszej srednicy, ledwo nachodza na N75. Moze mam urwana gruszke od turbo? Jak to sprawdzic panowie? Ewentualnie co pozniej jeszcze sprawdzic? W dalszym ciagu po zdjeciu wezyka od gruchy do n75 turbina ladnie...
pioteros Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Wg uszkodzony albo masz pęknięcie muszli gorącej gdzieś przy klapie wg... To są moje propozycje
SowaBezOka Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) @pioteros, chyba faktycznie to moze byc to. Dodatkowo przy otwartym oknie slychac "tykanie" ktore slyszalne jest dopiero od okolo 1800 obrotow i jest wprost proporcjonalne do przyspieszania auta (predkosc tykania wzrasta wraz z obrotami). Czytalem, ze to moze byc uszczelka miedzy turbina a wydechem czy kolektorem, ale czy to mogloby powodowac u mnie notlauf? Edytowane 19 Października 2014 przez SowaBezOka
pioteros Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 chyba nie az tak, musialbys miec naprawde wielka szpare przed turbem... ale jak peklo ci w srodku turbo to gdzies po drodze kolektor tez moze miec juz dosyc... zdejmij katalizator badz DP jesli masz i zajrzyj na klapke wg i wirnik wydechowy czy jest tam wszystko jak trzeba, bo jesli to nie to to kolejna sprawa to gruszka turba, moze juz nie byc tak mocna i otwiera sie bardziej niz powinna
SowaBezOka Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Moze jednak dalej nie szczelnosc gdzies jest. Powiedzcie mi teraz jak sprawdzic szczelnosc. Mam tutorial, ale nie wiem dokladnie czym wdmuchac powietrze. Zwykly kompresorek do kol moze byc? Mam podobna pompke do tej: I teraz wystarczy zaslepic te miejsce: http://www.a4mods.com/pics/boosleak/IMG_0682.JPG Oraz zrobic krociec na wlot powietrza: I co wtedy? Wpompuje tam powietrze, za pomoca elektrycznej pompki i ono ma sie utrzymywac??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się