dani270 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam czytajac o zamuleniu samochodu czesto napotykam posty w ktorych forumowicze opisuja ze po regeneracji turbiny auto do ok 2tys obr marnie sie zbiera i mimo regulacji sztangi nie mam poprawy tylko dopiero po odeslaniu turbawki na reklamacje i zamontowaniu kolejnej. Moje pytanie brzmi co mozna spartolic podczas skladania turbiny przez co tak puzno wstaje?
Mario82A4 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Miałem podobny problem , ale nie dowiedziałem sie co było nie tak z tamtą turbiną . Znajomy niedawno regenerował turbulum w swojej T5 i też turbo nie hulało , okazało sie że fachowcy założyli za mały wirnik , masakra
xree Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 wyważenie całości, luzy, materiał wirników (ich ciężar) współosiowość panewek jednym słowem masa rzeczy
Lukasz_N Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Najczestszy blad to przestawienie pierscienia, który steruje kierownicami. Niby wszystko pasuje, a auto nie jedzie.
dani270 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 dobrze sie czyta post kolegi powyzej bo wiadomo gdzie szukac przyczyny a juz chyba wszystko obadalem
Lukasz_N Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Zobacz jak masz zalozony pierscien sterujacy kierownicami: http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/turbina/2/7.jpg
dani270 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 turbo rozebrane i wszystko dobrze bylo zlozone wiec trzeba szukac dalej
Hezen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) U mnie po czyszczeniu turbo jest to samo, 4 bieg ok. 3k rpm i nagły spadek mocy :/ N75 zamieniony z N18, przepływka w porządku i dalej to samo... W mojej turbinie (GT1749V) pierścień wygląda nieco inaczej: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c27b34e16e1c35b.html Edytowane 29 Października 2014 przez Hezen
Mozgu Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Mi jak źle założyli pierścień i odesłałem na reklamacje to potem źle wyregulowali sztangę i też późno "wstawało" turbo i wystarczyło kilka obrotów (7 czyli jednak dużo) nakrętki regulującej długość sztangi i jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się