Waść Kolorowość Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Dobry Wieczór,Panowie problem jest taki: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Instalacja gazowa założona 2 tyg temu, zaraz po kupnie samochodu zrobione około 700 km, dlatego nie wiem czy jest to spowodowane źle wysterowaną instalacją LPG. Raz pojechałem podniósł wykres do góry by zwiększyć prawdopodobnie dawkę.Po wykasowaniu błędów auto jedzie normalnie. Po pewnym czasie nie zależne od ilości przejechanym kilometrów auto dostaję muła. Wydaję mi się, że spowodowane jest to od stylu jazdy. Tzn zachowuję się tak jak by nie było turbiny, wyłącza ją od około 3 tys obr.min zaraz po tym objawie wchodząc w błędy ECU pojawia się w/w błąd 17536 Jeżdżąc dalej nie kasując błędu 17536, pojawiają się kolejne błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Prawdopodobnie dzięki zasłudze pierwszego błędu 17536 Czy jest możliwość by ktoś z forumowiczów zerkną na logi dynamiczne ?Logi robione na benzynie po usunięciu błędów z ECU.DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_189471.html http://vaglog.pl/log_189472.html http://vaglog.pl/log_189473.html Na mój rozum lambda coś świrujęNie wiem czy odpowiednie kanały logowałem jeśli nie to napiszcie które logować.Pozdrawiam Wojciech Edytowane 14 Października 2014 przez Waść Kolorowość
Łukasz13 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Auto jest po jakims programie, przeplywka malo niby wskazuje ale w korekcjach sondy tego nie widac, a powinno. To tego tubina nie trzyma juz gora doladowania, jedynie co teraz mozna sprawdzic to standardowo szzelnosc ukaldu dolotowego i odmy, sprawdzic zawor dv czy sprawny, logi jeszcze proponuje do kompletu 020+031. Edytowane 30 Września 2014 przez ?ukasz13
Waść Kolorowość Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 Auto jest po jakims programie, przeplywka malo niby wskazuje ale w korekcjach sondy tego nie widac, a powinno. To tego tubina nie trzyma juz gora doladowania, jedynie co teraz mozna sprawdzic to standardowo szzelnosc ukaldu dolotowego i odmy, sprawdzic zawor dv czy sprawny, logi jeszcze proponuje do kompletu 020+031. Tak zrobię w wolnej chwili, dziękuję za podpowiedź Panowie wiecie jaki przewód i gdzie idzie z tego miejsca oznaczonego na czerwono ?
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Przewód od EVAP-u, na filtrze powietrza znajduje sie zaworek od evapu n80 i za nim trójnik i jedna częsc powinna być podłaczona weżykiem do tego mijsca co zaznaczyłeś. http://s19.photobucket.com/user/walky_talky20/media/EVAP-delete.png.html
Waść Kolorowość Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 Przewód od EVAP-u, na filtrze powietrza znajduje sie zaworek od evapu n80 i za nim trójnik i jedna częsc powinna być podłaczona weżykiem do tego mijsca co zaznaczyłeś. http://s19.photobucket.com/user/walky_talky20/media/EVAP-delete.png.html Ok, dziękuje, Patałachy robiły ten samochód wcześniej, "na handel"
gregor10 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 logi na pb czy lpg robione ?
Waść Kolorowość Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) logi na pb czy lpg robione ? Na Pb logi były robione po usunięciu błędów z ECU Dziś z racji wolnego czasu podłubałem przy samochodzie i nasuneło mi się pytanie, czy nie doładowanie turbiny na wyższych obrotach 4300-koniec może być spowodowane tym że siedzi za małe turbo i na wysokich jest już nie wydolne ? Zainstalowane jest 5304 101 50 95C Po dotoczeniu korków z poliamidu sprawdzanie szczelności, słychać bulgot z dołu silnika czyli do wymiany jest zapewne odma pod kolektorem ssącym ? Panowie czy zaślepiony króciec na zdjęciu to robota fabryki czy druciarstwo czyjeś ? Edytowane 20 Października 2014 przez Waść Kolorowość
krzysiekml Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) to ori króciec,a turbo zdaje się że to zwykłe k03,zerknij ile ma łopatek 12 czy 8 Edytowane 20 Października 2014 przez krzysiekml
Waść Kolorowość Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 to ori króciec,a turbo zdaje się że to zwykłe k03,zerknij ile ma łopatek 12 czy 8 Tak też mi się wydaję, powinno siedzieć k03-073 06B145703B ?
Waść Kolorowość Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Po obiadku znowu poszedłem do samochodu bo mnie ciekawość zjada i nie daję spokoju. W samochodzie siedzi turbo k03-29 czyli turbo z wersji np 163KM. Moje pytanie czy można pi razy drzwi stwierdzić moc silnika zczytując np numer seryjne części. Zdejmując podszybie dostałem się do ECU widnieją na nim dwie najlejki-plomby z logiem ABTWtryski 06A906031BA czyli BEX, 2xSMIC też standard, czy jeszcze są jakieś części z których warto zczytać symbole ?Wiadomy fakt turbo jest za małe
krzysiekml Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 zakładaj turbo z bex-a i logi rób będziesz wiedział co jest grane
Waść Kolorowość Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 zakładaj turbo z bex-a i logi rób będziesz wiedział co jest grane Tak zrobię jak będzie gdzieś na sprzedaż. Dzięki
krzysiekml Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 popatrz na klubie bo ktoś pisał,że ma dwie sztuki po 800 zeta
Waść Kolorowość Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd. 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
AB7 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Kolega JawoR36 ma te dwie sztuki K03S do sprzedania: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292081-kupie-turbosprezarke-18t-bfb-lub-mocniejsza-za-rozsadna-cene-sprawna/?hl=k03s#entry4185266 Edytowane 22 Października 2014 przez AB7
Imhotet Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd. 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded błąd jest związany z pompa SAI.. to coś innego niż EGR
krzysiekml Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 to tzw. kombizawór i ma bardzo dużo wspólnego z układem SAI pompa to pompa wtórnego powietrza na ten zawór podaj podciścienie na cienki wężyk a w ten grubszy dmuchnij,powinno być przejście.
Waść Kolorowość Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd. 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded błąd jest związany z pompa SAI.. to coś innego niż EGR Pompa sprawna wody nie ma, bezpiecznik dobry przekaźnik sprawny, ja stawiam na egr. Zawór egr ma dużo wspólnego z pompy SAI jest przecież podłączony do niego gruby wąż od pompy SAI to tzw. kombizawór i ma bardzo dużo wspólnego z układem SAI pompa to pompa wtórnego powietrza na ten zawór podaj podciścienie na cienki wężyk a w ten grubszy dmuchnij,powinno być przejście. Dzięki o to mi właśnie chodziło, u mnie jest przejście jak nawet się nie da podciśnienie czyli zepsuty. Poza tym odme szlak trafił, ta w bloku jest cała i sprawna, te małe zaworki zwrotne lekko przepuszczają Edytowane 22 Października 2014 przez Waść Kolorowość
krzysiekml Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 sprawdz n112 i wężyki podciśnień przy nim,sam kombizawór też może być zapieczony lub nie otwierać się w 100% co da efekt słabej wydajności układu SAI i w/w błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się