mati101086 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Witam mam pytanie odnosnie bialego dymu ktory pojawia sie zawsze rano po zapaleniu samochodu lub zawsze po tym jak samochod postoi zapalony na jalowym biegu. Ta dolegliwosc znika jak samochod przegonie np przez 10km ale jak wjade do miasta i stoje na swiatlach np 30sek to podczas ruszania znowu sie pojawia z czym to moze byc problem ? Bo uszczelka pod glowica sprawdzona i wydaje sie byc ok
jacek70 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Biały dym to z powodu różnicy temperatur. To normalne o tej porze roku.
krzysiekvtec Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Moze masz wode w tlumikach i paruje, mamy jesien i teraz kazdemu dymi :-)
A4_Dominik_WAW Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Dokładnie jak koledzy piszą, miałeś ten problem w lecie czy dopiero teraz to zauważyłeś ?
eXik Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Ja tak mam również zawsze rano i napewno jest to woda nie przejmuj sie nic Twojemu autku nie dolega
mati101086 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Nie bo ten problem wystepuje nawet w lecie i gdy silnik osiagnie 90C
mati101086 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 zbliza sie wymiana oleju ale zawsze wymieniam olej w terminie co 10tys km. A moze to problem z jakims uszczelnienie w silniku a moze pierscienie albo jakies uszczelniacze zaworowe czy cos ?
rikardo Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Sprawdź stan wtryskiwaczy ponieważ mogą wtryskiwać paliwo pod różnymi parametrami i będzie dymił na biało.
rikardo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 VAG nie pomoże ponieważ aby to zdiagnozować będziesz musiał wymontować każdy wtrysk z osobna i sprawdzić jakie daje każdy z nich ciśnienie. W przypadku różnych wartości silnik potrafi dymić na biało nie zależnie od temperatury.
Bartollo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Biały dym - spalanie płynu Niebieski -olej czarny -wtryski /nieszczelność w dolocie. Więc zasadnicze pytanie,ubywa płynu chłodniczego ?
Jarek882 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 szaro czarny niedopalone paliwo lub zwiększona moc
mati101086 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 Sorry ze odkopuje teraz ten temat ale sprawa wciaz nie zalatwiona. Wygalda to nastepujaco samochod jak odpalam to kopci na bialo moze bialo niebiesko troche a moze jestem juz przewraliwiony na ten temat i teraz tak plyn chlodniczy ubywa bbardzoo powoli, olej nie prybywa nie robi sie majonez a samochod jak odpale to kopci przejade 10km nie kopci ale jak postoje 2min na jalowym i rusze to znowu pokopci przez 2min i tak w kolko
mantix Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Jak tak miałem, akurat nie w audi.Kopcił na biało i spaliny czuć było taką niedopaloną ropą.Tutaj przyczyną był totalnie zawalony filtr paliwa.Acha silnik minimalnie nierówno pracował.
mati101086 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 U mnie silnik rowno pracuje ale fakt czuc taki zapach jak przy 50letniej ciezarowce. a filtr paliwa wymieniany w zeszlym roku
Hezen Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Speawdź dawkę oraz kąt wtrysku. Wysłane z mojego GT-I9100
mati101086 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Kąt wtrysku ponad rok temu ustawialem i też nic to nie dało Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się