Dev Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Chlodnica to koszt ok 350zl Nissens Ostatnio zakładałem
pioteros Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 sa tez tansze zamienniki kiedys troche sie rozgladalem az w koncu kupilem uzywke za 100:decayed:
neronman Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 No to fajnie, ale nic za tydz urlop i zaczne grzebac. A środki penetrujące nic nie pomagają w odkręceniu ?
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 przeciez w Koszalinie macie jakiegos speca od klimy... chyba że juz u niego byłeś....
pioteros Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 srodki nie pomogą bo nie chodzi o to że dostaje się tam brud czy coś, tytlko gwint się zgrzewa od temperatury
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 tutaj alu gryzie sie z metalem i dlatego jest problem z odkreceniem
roberto_22_86 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 dev: mam pytanie, jechalem ostatnio na trasie do wawy i zaskoczyl mi czujnik na autostradzie ( 170km/h) od poziomu oleju, rano przed wyjazdem sprawdzilem i bylo w polowie miedzy mak a min , wiec na na stacji dolalem troche bo pomyslalem ze wciagnal , ale okazalo sie ze jak dojechalem do waway i silnik ostygl to oleju bylo pod korek, i odwrotna sytuacja w drodze powrotnej , kiedy auto depnalem to po 50km znowu czujnik zaskoczyl ze min oleju, nie dolewalem bo wiem ze maks mam, jak wrocilem do domu i zaczalem normalnie jezdzic tzn nie cisne go po 170-180 to wogole czujnik sie nie odzywa, tylko nie mow mi jak znajomy ze moje auto nie lubi takich predkosci co to moze byc? masz jakis pomysl?
Tom A4 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 olej robi się zbyt rzadki i temu czujnik wariuje ,a nie wymiana Dev już mamy na naszym podwórku jeden taki przypadek gdy olej był zbyt rzadki
Dev Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 to początek konca czujnika, ....ujowy olej tylko przyspiesza ten proces
Klejk Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 olej robi się zbyt rzadki i temu czujnik wariuje ,a nie wymiana Dev już mamy na naszym podwórku jeden taki przypadek gdy olej był zbyt rzadki I co się stało?
roberto_22_86 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 zalany mam castrol 5w40 , wlasnie sie dowiedzialem tez ze moze byc z olejem problem i zalecono mi wymiane na valvoline 5w50 , czy jesli czujnik walniety to caly czs powinienem pokazywac min oleju albo przynajmniej co jakis czas , a od powrotu z wawy ani razu nie wyskoczyl a to juz dwa tygodnie bedzie
Frodus Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 DEV zerknij na maila. Tutaj mam problem z zasięgiem
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 sprawdz czy gdzies wężę nie pospadały Cuś tu ostatnio penisem wieje...
Chadury89 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Musze sprawdzic ktoregos razu co sie tam dzieje
Dev Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Sex, balety i gorzała. Normalka...
Gość Edyta Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Aż tyle się zmieniło, takie atrakcje teraz nooo :-D
Gruby145 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Witam Jestem tutaj nowy Mam takie zapytanie Jaki gwint polecacie do a4 b5 97 rok jednostka napędowa 1.8 FWD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się