Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wymieniłem skrzynię - odgłosy znikły. Skrzynia z luzem do sprzedania -

Opublikowano

Po wielkich bojach wracam z relacja...

Stukalo, pukalo, przy kazdej zmianie biegow. Mimo tego, ze nakrecony przeze mnie filmik ujawnia luzy na lozyskach, o ile nie powinny takie byc to musze stwierdzic fakt, iz powodem dziwnych odglosow nie byly luzy na lozyskach. Panowie - zmasakrowalo mi poduche silnika od strony pasazera (Angol). Stara zostala zastapiona poducha Lemfordera. Odebralem dzisiaj auto, jedynka - gaz, dwa - gaz, trzy - gaz i cisza. Nic nie stuka, zadnych osglosow, jednym slowem - za***iście.

Aczkolwiek mechanika z doswiadczeniem na temat skrzyn i tych nieszczesnych lozysk na mechanizmie niestety w Birmingham (Anglia) nie spotkacie... Czterech sie zabieralo za zmiane lozysk, zaden nie potrafil rozwiazac problemu...

Mam nadzieje, ze jak jutro pojade do autoryzowanego serwisu audi i bede chcial zwrocic lozyska, simeringi itp to bez problemu je przyjma... Wkoncu to 130£ do przodu. Ja mam spokoj... wkoncu !

Ps. Jak ktos bedzie chcial fotke mojej ''poduchy'' to dajcie znaka...

Wrzuć tę fotkę.

Opublikowano

Po wielkich bojach wracam z relacja...

Stukalo, pukalo, przy kazdej zmianie biegow. Mimo tego, ze nakrecony przeze mnie filmik ujawnia luzy na lozyskach, o ile nie powinny takie byc to musze stwierdzic fakt, iz powodem dziwnych odglosow nie byly luzy na lozyskach. Panowie - zmasakrowalo mi poduche silnika od strony pasazera (Angol). Stara zostala zastapiona poducha Lemfordera. Odebralem dzisiaj auto, jedynka - gaz, dwa - gaz, trzy - gaz i cisza. Nic nie stuka, zadnych osglosow, jednym slowem - za***iście.

Aczkolwiek mechanika z doswiadczeniem na temat skrzyn i tych nieszczesnych lozysk na mechanizmie niestety w Birmingham (Anglia) nie spotkacie... Czterech sie zabieralo za zmiane lozysk, zaden nie potrafil rozwiazac problemu...

Mam nadzieje, ze jak jutro pojade do autoryzowanego serwisu audi i bede chcial zwrocic lozyska, simeringi itp to bez problemu je przyjma... Wkoncu to 130£ do przodu. Ja mam spokoj... wkoncu !

Ps. Jak ktos bedzie chcial fotke mojej ''poduchy'' to dajcie znaka...

Wrzuć tę fotkę.

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=4037613854&photo_id=500003312060#500003312060

Tak powinna wygladac, taka wlozylem...

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=4037613854&photo_id=500003311994#500003311994

Tak wygladala moja ...

Opublikowano

"You cannot access this album"

Opublikowano

Sorry moj blad, zdjecia ponizej...

Nowa:

2zyy77t.jpg

Stara:

1195tew.jpg

...

Opublikowano

Wygląda jak zupełnie inna część.

Opublikowano

Wygląda jak zupełnie inna część.

Tak wyglada, ale czesc na dolnym zdjeciu jest zdemontowana z aluminiowej obudowy. To tylko sama guma.

Opublikowano

Panowie, a czy przy quattro jest taka sama skrzynia jak przy przednim napędzie? Tam też występuje ten problem?

Opublikowano

Skrzynia jest całkiem inna w quattro

Opublikowano

Tak też myślałem, ale wolałem się upewnić. Czy problem tego luzu występuje przy napędzie quattro?

Opublikowano

Raczej nie, ja przynajmniej nie mam tego problemu u siebie, również poduszki silnika mam całe.

Opublikowano

Tak też myślałem, ale wolałem się upewnić. Czy problem tego luzu występuje przy napędzie quattro

Rozwiązanie mechanizmu róznicowego przedniego w Quattro jest takie samo jak w ośce, więc problem może wystepować

Opublikowano

odgrzewam temat.od kilku dni podczas delikatnego przyspieszania ,od 70-100km/h i zwalniania na biegu lub luzie slysze delikatne rytmiczne stuki(podobnego jakby osolona plastikowa mi pod wplywem powietrza oscylowala) wjechalem na kanal,wszystkie oslony zamocowane jak trzeba.lapiac przegub wew lewy przy zbiorniczku zero luzu.lapiac lewa polos zero luzu.natomiast prawa polos ma luz ale wzdluzny .prawego przegubu wew nie zlapalem poniewaz nie mialem czasu aby rozebrac oslony. wyieranie sie gniazd w skrzyni tez wam sie tak objawialo?? czy sie tym nie martwic i nie szukac tam przyczyny?

Opublikowano

Tak też myślałem, ale wolałem się upewnić. Czy problem tego luzu występuje przy napędzie quattro

Rozwiązanie mechanizmu róznicowego przedniego w Quattro jest takie samo jak w ośce, więc problem może wystepować

Jakos nie widać przypadków Quattro.

Wcale mnie to nie dziwi, bo napęd na 4 koła jest stały i do tego domyślnie na tył idzie 60% momentu obrotowego.

Opublikowano

witam, ja miałem w quattro luz, na szczęście "zestaw naprawczy" kupiony na czas w ASO łozysko i 2 podkładki i zrobione ok 20tyś km i nic się specjalnego nie dzieje

Najważniejsze, to żeby nie jeździć z tym długo, tylko w pore wykryć usterkę, tak żeby luz był minimalny

Opublikowano

moglby mi ktos powiedziec jakie byly poczatkowe objawy?

Opublikowano

U mnie lekka wibracja nadwozia w przedziale 65-75km/h

Opublikowano (edytowane)

W tym temacie są opisywane dwa przypadki.
1. To luz lewej półosi który jest spowodowany wydiaxowaniem gniazda w skrzyni przez niedopasowane łożysko.
Tu objawy występują przy niskich obrotach silnika nawet gdy auto porusza się na biegu jałowym. Słychać z lewej strony metaliczne chrobotanie.
2.To luz prawej półosi którego przyczyną są wyrobione łożyska. I tu jak koledzy wcześniej opisywali mogą być już odczuwalne drgania nadwozie. Prócz tego zarówno w 1 jak i 2 przypadku po fizycznym sprawdzeniu obu półosi można stwierdzić duży luz.

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

ok sprawdzone.mam luz po prawej stronie.czas zadzwonic po czesci do aso

Opublikowano

W hurtowni łożysk pytałem i wyszło na prawą stronę 100PLN / łożysko uszczelniacz i duży oring /

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...