zbrulinski Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam. Mam problem typy, że przy 2000-2100 obrotów w moim Audi a4 1.9 tdi 1996 drży nadwozie. Na niskich biegach jest malo odczuwalne, ale na czwórce i piątce to już przeszkadza mi jest mocno odczuwalne. Ktoś sie spotkał z podbnym problemem? i jak to rozwiązać??
czerwony baron Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 sprawdz poduszki silnika i skrzyni, może łacznik elastyczny za turbiną (ta siatka) , może koło dwumasowe(czarny scenariusz zmora włascicieli audi) trudno coś poradzić , a może kąt wtrysku............ takie moje luźne przemyslenia :one: :diabel2:
Micz Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 czerwony baron, chyba powiedziałeś wszystkie możliwe przyczyny No chyba, że sobie przycina pasek od płaszcza A tak serio to ja bym obstawiał poduszki, albo układ wydechowy Ci siadł po latach i jest mu troche ciasno
ZIOOLKO Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam. Mam problem typy, że przy 2000-2100 obrotów w moim Audi a4 1.9 tdi 1996 drży nadwozie. Na niskich biegach jest malo odczuwalne, ale na czwórce i piątce to już przeszkadza mi jest mocno odczuwalne. Ktoś sie spotkał z podbnym problemem? i jak to rozwiązać?? ja się spotkałem w ex-b4. Wymieniłem poduszki silnika,poduche skrzyni biegów, opony, tarcze, zrobiłem cała zawiechę - okazało się że to wtryski lały. Zmieniłem wtryski na nowe i jak ręką odjął. Wiec jak koldzy mówią - najpierw kąt wtrysku, a potem wtryski. Nówki na allego kupisz już od 800 zł.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 a dwumasa sobie daruj bo w 1Z go nie ma
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 a dwumasa sobie daruj bo w 1Z go nie ma zgadza sie ale on moze miec juz AHU
Gość MorgothDBMA Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 w nazwie tematu jest 1Z.... :one:
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 w nazwie tematu jest 1Z.... :one: fakt nie zauwazylem stawiam na cos z wtryskami :diabelek:
wzakrzewski Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 ja miałem ostatnio to samo. Wyważłem wszystkie koła i napełniłem je azotem dolegliwosc zgineła jak ręka odjął
andrzej710127 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 obejrzyj sobie tłumik drgań ten między turbina ,a katem dzis wycinałem kata i tez miałem buczenie w pewnym obrotach wymienił mi gostek też ten tłumik drgań choć wyglądał na dobry twierdził ,że to powoduje drgania i po...... cisza tylko piękny gwizd turbinki.
kalina Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Mam nadzieję że oddał Tobie wkład katalizatora.
andrzej710127 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 mówił że to już śmieci z azbestem,porcelaną i oddają to do utylizacji choć coś słyszałem że ktos skupuje stare katy,ale to były faktycznie same potłuczone białe kawałki
Gość Murzyn Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 kupuja wlasnie ten wklad....chyba cos za 100pln
kalina Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Za takiego z AFN`a dają około 200zł, może być cały ,pokruszony. No to się dałeś przewalić tak jak ja :zly: . Popatrzcie na allegro.
pre_pl Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 andrzej710127, spróbuj odzyskać ten wkład... Jak się nie da, to się chociaż umów na jakiś spory rabat przy następnej naprawie. Trochę to jednak kosztuje. Tam w srodku nie ma chyba azbestu :582: Ale kiciarz ten mechanior.. Wewnatrz sa jakies metale szlachetne czy cuś, nie chce mi się już szukać dokładnie.
rrozyc Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 jezeli dobrze pamietam to miedzy innymi platyna
spanky Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 jezeli dobrze pamietam to miedzy innymi platyna dobrze pamietasz ....
Logan Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam mam ten sam problem -występuje w przedziale 1800-2000 obrotów. Drgania są odczuwalne w podłodze nawet w siedzeniu pasażera... wszystko sprawdzone podychy wydech... . Tak jak pisze w inny poscie podejrzewam jeszcze łozysko w mechaniźmie róznicowym.... chyba że to wtryski leją... Czy podpiecie do kompa wyjaśni całą sprawe z wtryskami.... ? jak mozna to sprawdzić.... ??
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 wyjasni na spocie mozesz mozemy Ci zrobic logi
zbrulinski Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witammam ten sam problem -występuje w przedziale 1800-2000 obrotów. Drgania są odczuwalne w podłodze nawet w siedzeniu pasażera... wszystko sprawdzone podychy wydech... . Tak jak pisze w inny poscie podejrzewam jeszcze łozysko w mechaniźmie róznicowym.... chyba że to wtryski leją... Czy podpiecie do kompa wyjaśni całą sprawe z wtryskami.... ? jak mozna to sprawdzić.... ?? Witam. Wydaje mi się ze silnik drzy również na postoju. Wiec powodem tych drgań powinny być elementy wirujące: koło pasowe wału lub coś w sprzęgle, być może tarcza. Ja chyba przejrzę sprzegło i tam poszukam tej wady. Przyciskając lekko (ręką) pedał sprzegła odczuwalne jest delikatne drganie pedału (tak jak by tarcza była nierówna) Piszcie jak jest u was. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się