oca69 2 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Jeżeli podczas jazdy spada a na wolnych sie grzeje to znaczy ze termostat . U mnie było to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 na wolnych obrotach grzeje sie do 90 nie przegrzewa Jeżeli podczas jazdy spada a na wolnych sie grzeje to znaczy ze termostat .U mnie było to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Sorry źle napisałem . U mnie na postoju w i korku miał 90 jak ruszalem to po chwili spadała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo v6 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Jak podzas jazdy tem. Spada a w postoju czy korku rosnie to termostat uj szczelił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoskubany 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 czyli temp. z kanału 51 odpowiada temp na liczniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Na 51 nie patrz w 49 jest faktyczna temp. wiec termostat do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 To chyba zależy od rocznika. U mnie na 51 kanale jest temp płynu a na 49 oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Zastanawia mnie tylko to że jak jadę "normalnie" to wszystko jest ok temperatura 90 a ten spadek temperatury widoczny jest tylko kiedy obroty są wyższe niz 4 tys. Nawet jak na postoju dam luz i przycisnę ponad 4000 to temp spada Jak podzas jazdy tem. Spada a w postoju czy korku rosnie to termostat uj szczelił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoskubany 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 no u mnie chyba też jest na odwrót... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Zastanawia mnie tylko to że jak jadę "normalnie" to wszystko jest ok temperatura 90 a ten spadek temperatury widoczny jest tylko kiedy obroty są wyższe niz 4 tys. Nawet jak na postoju dam luz i przycisnę ponad 4000 to temp spada Jak podzas jazdy tem. Spada a w postoju czy korku rosnie to termostat uj szczelił Wisko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Wisko? czy mógłbyś powiedzieć o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Termostat do wymiany, bo jakby wisko (sprzeglo wiskotyczne) zblokowalo to bylby dźwięk jak by odrzutowcem odlatywal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo v6 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Po mojemu to termostat na wolnych obr.pompa wody obraca sie wolniej (logiczne)gy dodajesz gazu obr.wzrastają i pompa daje wieksze cisnienie w obiegu ciecczy chodzacej termostat nie trzyma i tem. Spada a wisko jak zdechnie to bys zobaczyl na zimnym silniku jak dasz gazu a wisko wkreca się momentalne gdy dodasz gazu to jest jeden wielki swist jak sie myle niech ktos poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu1979 0 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam panowie podepnę się pod temat, mam ten sam problem termostat wymieniony na orginał ASO temperatura faluje w dalszym ciągu, chce wymienić czujnik lecz mam problem tego typu że nie jestem w stanie ustalić dokładnie jaki to czujnik, zamówiłem w sklepie przyszedł nie ten co trzeba. Proszę o podanie jakiś numerów tego czujnika. Mam rozumieć że czujnik to jest ten co znajduje się za silnikiem po prawej stronie na wężu i jest to czujnik dwu pinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Proszę o podanie jakiś numerów tego czujnika. Mam rozumieć że czujnik to jest ten co znajduje się za silnikiem po prawej stronie na wężu i jest to czujnik dwu pinowy Kolego!!! Jesli chcesz by Ci ktoś pomógł w tym temacie to dobrze by było wiedzieć coś wiecej na temat twojego .... Co z profilem ? masz tajemnice? Nikt tu nie jest jasnowidzem o jaki model i rocznik Ci chodzi ...Więc....... Edytowane 28 Listopada 2014 przez OLIVER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu1979 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Sorki juz uzupełnione nie wiem co się stało ze znikły wszystkie dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Sorki juz uzupełnione nie wiem co się stało ze znikły wszystkie dane Proszę [/url]">http://http://www.directupload.net'> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomek- 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Wygląda, ze to jednak awaria termostatu. Zrobiło się zimnej i przy zaslonietej chłodnicy temperatura dochodzi jedynie do +75C. Na kanale 49 pokazuje trochę więcej bo +81C. Dziś dokładniej obejrzałem sobie miejsce w okolicy termostatu i zobaczyłem wiszący czujnik (przy intercoolerze). Czy to moze czujnik temperatury zewnętrznej? I skąd wypadł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 tak to ten czujnik ale nawet jak tam sobie dynda to pokazuje dobrą temperaturę powinien być pomiędzy zderzakiem a chłodnicą po środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapeksenior 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Miałem to samo testowanie vagiem, wymieniałem termostaty, czujniki kilka razy okazało się że czujnik, założyłem dobry czujnik g62 i po problemie. Na początku zakładałem niby oryginał zielony, potem założyłem niebieski i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się