Aragon99 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 BPW, 2005 r, zakupione w 2010 przy 181000, obecnie 245000, w połowie 2014 padła chłodnica EGR, poza tym 0 (odpukać w niemalowane) problemów, olej wymieniany co ok 10000 (5W40), w tym roku szykuję się do wymiany oringów na pompkach, ołówków w pompie, pasek rozrządu i może jakiś wirus, no chyba że sprzedam, jak się znajdzie kupiec ...
andree1982 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam, 2007 rok BPW 190 tys, ale już po wymianie silnika, nie było już co ratować pęknięty blok, doszło już do uszkodzenia rozrządu ale jeszcze zajechał na wymiane. Wymieniany był we Florynce pod Nowym Sączem 4500 zł. z nowym rozrządem olejem i płynami. Przebieg tego niby 50 tys z rozbitka. Ale już po kilku tysiącach wycieki oleju, problem z PDF ( jeszcze nie rozwiązany, czekam na termin w Serwisie Audi w Austrii) Autko od dwóch lat ze mną....
Maszczu Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) 210kkm BRF (w A4 2007;B7) - multitronic 1) przy 200kkm EGR na nowke - poza tym jeszcze nic 270kkm BRF w (A6 2008; C6) - manual przy 200k ; 1)EGR na nowy , 2)turbo, 3)głowica (pękła) nastepny w kolejce dwumas bo juz postukuje Tak ze zalezy jak sie trafi .... Edytowane 17 Marca 2015 przez Maszczyk
CelniK007 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) 2.0 TDI BLB 205 kkm, w 2010r w Niemczech miał ostatni wpis 122 kkm, poprzedni właściciel w Polsce przez 3 lata zrobił nim 70 kkm ja kupiłem przy przebiegu 190 kkm i tak po pewnym czasie silnik dostał nieregularnych drgań na wolnych obrotach z tej okazji wymieniłem dwumas - nie potrzebnie, pompa oleju to wiadomo czemu, zerwał sie rozrząd - 3 zawory do wymiany i przy okazji okazało się ze głowica zaczęła pękać to się zrobiło, drgania na wolnych były dalej, wymiana wiązki - nie pomogło, regeneracja pompowtryskiwaczy - niby jest lepiej ale nadal można wyczuć te drgania na wolnych obrotach teraz ma 205 kkm, między czasie pojawiło sie szarpanie przy 2000 tys obr/min ale blaszka z otworem fi 8 mm na egr załatwiła temat i przed zimą straciło sie ogrzewanie, nagrzewnica padla i bardzo mocno zastanawiam się nad sprzedażą tego samochodu z powodu tych drgań na wolnych :/ Odradzam Diesel'a Audi i dwoma rękami się pod tym podpisuję Edytowane 19 Marca 2015 przez CelniK007
Tazio Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Kupiłem BRD z pzrebiegiem 175 tysi orginalny przebieg wymienione Głowica pompki akcja serwisowa obecie mam 195 tysi wymieniłem wałek pompy oleju i turbo na CAHA
stjepan Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie. Tak było do października, w listopadzie wymiana pompowtryskiwacza, zaraz po nim DPF - czszcenie mechaniczne i komputerowe nie dało zamierzanych skutów, trzeba było USUNĄĆ problem, a ostatnio przestał chodzić na jeden cylineder, jak się okazało wytarty wałek rozrządu (wymiana wałka, szklani, panewki itd) generalnie silnik sprawia sporo kłopotów i już bym się chętnie pozbył auta. Obecnie 300 tyś. przebiegu.
jozin3k Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 [bRE 2006r] przegieg 193tyś, mam go od 4 miesiecy. Jak narazie tylko lać i jeździć
marek89 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 [bRE 2006r] przegieg 193tyś, mam go od 4 miesiecy. Jak narazie tylko lać i jeździć BRD 2007rok 175tys km przejechane.....panowie a od czego wam tak sie sypaly te glowice w brd????? i jakie objawy
cichy525 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 248k km zatarty silnik przez pompe oleju na trybach z walkami, zmieniony blok na bkd, servisowany w aso, pompka oleju wymieniana przy 182k km wiec dlugo nie pociagla
tasma342 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 248k km zatarty silnik przez pompe oleju na trybach z walkami, zmieniony blok na bkd, servisowany w aso, pompka oleju wymieniana przy 182k km wiec dlugo nie pociagla 2.0 tdi 8 zaworowy BNA z 2005,przebieg 340.000 oraz tyle samo problemów i problemików.Też walcze z telepaniem silnika,chociaż regeneracja pompy oleju przy 250.000,wymiana poduszek pod silnikiem oraz pompek na niewiele się zdała.Dwumas i sprzęgło na chwilę dały pozytywny efekt ale w rezultacie jest tak samo.
.Pablo. Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 BPW kupiony z przebiegiem 150tys ori teraz ma 220tys. ymieniona została uszczelka pod głowica przy 200tys i od razu wymienione uszczelniacze zaworowe, rozrząd itd. Turbo wymienione na brd fmic teraz 200km i odpukać narazie chodzi. Co prawda regenerowanem juz turbo BRDbo kupiłem używane i zaczęło po 1,5 roku od montażu puszczać olej. Ogólnie nie narzekam.
piotrsob1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie. Tak było do października, w listopadzie wymiana pompowtryskiwacza, zaraz po nim DPF - czszcenie mechaniczne i komputerowe nie dało zamierzanych skutów, trzeba było USUNĄĆ problem, a ostatnio przestał chodzić na jeden cylineder, jak się okazało wytarty wałek rozrządu (wymiana wałka, szklani, panewki itd) generalnie silnik sprawia sporo kłopotów i już bym się chętnie pozbył auta. Obecnie 300 tyś. przebiegu. Jak Ci praktycznie nie chodził na jednym z cylindrów z powodu wytartego wałka rozrządu, to jak DPF mógł prawidłowo funkcjonować z takim silnikiem 248k km zatarty silnik przez pompe oleju na trybach z walkami, zmieniony blok na bkd, servisowany w aso, pompka oleju wymieniana przy 182k km wiec dlugo nie pociagla 2.0 tdi 8 zaworowy BNA z 2005,przebieg 340.000 oraz tyle samo problemów i problemików.Też walcze z telepaniem silnika,chociaż regeneracja pompy oleju przy 250.000,wymiana poduszek pod silnikiem oraz pompek na niewiele się zdała.Dwumas i sprzęgło na chwilę dały pozytywny efekt ale w rezultacie jest tak samo. Bo problemem prawdopodobnie jest zużycie gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy Moje BPW przy przebiegu o ponad połowę mniejszym ma już z tym problem Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
bartjast Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 BRD 2008r. kupiony w maju 2013 z przebiegiem 255tkm obecnie przejechane 300tkm serwisowany, jeździ bez problemów. Z tym, że Niemiec przy 150tkm (w 2011r.) wymienił silnik i przy okazji pompowtryski, a przy 200tkm wymienił dpf'a. Ja póki co tylko wymieniłem rozrząd zaraz po zakupie (był przeciągnięty termin) i co 15tkm olej i filtry. Pozdrawiam Bartek.
dybson Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 BLB 2005 , 256 tyś, przywieziony z Niemiec jako 3 latek i miał już 167 tyś (minimum 50 rocznie trzeba przyjmować przy sprowadzanych) reszta po mieście w KRK..żadnych usterekc przy silniku jak i skrzyni (ciekawostka;) )
czareq Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 BPW 2006r na chwile obecną 320tys i zero problemów serwis w aso do kwietnia 2014r było 293tys
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Jakiś rodzynek chyba Edytowane 24 Października 2015 przez piotrsob1
czareq Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 jak czytam tutaj o problemach z tym motorem to az ciarki przechodza ale kupując wiedziałem na co sie pisze w tej chwili w pierwszej kolejnosci będą wtryski bo bipy na 1 i 4 cylindrze dosc wysokie i przy pełnym gwizdku widac dym w lusterku przy czym drgan na jalowym nie ma dlatego sie nie przejmuje zbytnio auto oczywiscie z DPF'em
Wihajster Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 2.0 tdi 8 zaworowy BNA wychodzi,że nie wiesz co masz pod maska,BNA ma 16v
Gość Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 BLB 2005, do Polski sprowadzony jako 4-latek z przebiegiem 176 tyś, obecnie 318 tyś, wykastrowane wałki, turbo zmienione na BRD, drugi ICek i lekki program, dwumasa i sprzegło także z BRD. Z awarii to wymieniony egr, zatarte wycieraczki, kostka poduchy pasażera i niedawno łożysko lewego koła z przodu, poza tym śmiga bez usterek, motul co 10 tyś. wymiana. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się