wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227044-problem-z-poziomem-oleju-na-mmi/?p=3225591#entry3225591
Berserker Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Samochód to Audi A4 B8 Avant Quattro 2.0 TDI 177KM 2012r. Jak sprawdzić poziom oleju bo tu nie ma bagnetu tylko jest opcja w komputerze Car/ Oil level , ale tam idzie wejść tylko jak silnik chodzi czyli jak może wtedy prawidłowo pokazać poziom oleju. Wczoraj w trakcie jazdy jak wchodziłem w opcję to w ogóle już nie pokazywało jakby było już za mało oleju. 500 kilometrów temu wymieniałem olej - to co bierze litrę oleju na 500km - absurd jakiś. Absurdem też że pokazuje ile jest oleju w trakcie jazdy tylko. Nie wiem czy dolewać bo kupiłem litrówkę. Niewiem może ja coś źle sprawdzam? Czytałem temat, ale jasno nie wynika co po kolei robić. Może ktoś krok po kroku jak przedszkolakowi napisze jak to sprawdzić bo nie wiem czy wszystko jest ok tylko nie sprawdza się stanu w trakcie jazdy czy auto bierze litr oleju na 500 km to trzeba będzie kupić 30 litrów oleju na dolewkę.
RALF76 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 19 minut temu, Berserker napisał: ale tam idzie wejść tylko jak silnik chodzi czyli jak może wtedy prawidłowo pokazać poziom oleju nie jest to prawda, 1.rozgrzej samochód do 90 stopni i zgaś, odczekaj około 7-10 min, włącz zapłon bez zapalania i wejdź w mmi car- opcja poziom oleju i zobaczysz poziom, 2.dodatkowo jak podniesiesz maskę i zamkniesz to na fis po kilkunastu sekundach po włączeniu zapłonu też pokaże poziom oleju 3.kup miarkę oleju - może się przydać gdyby czujnik poziomu szwankował..
Berserker Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Dziękuje za informacje - jutro to wypróbuję. W trakcie jazdy co powinien pokazywać mmi car oil? Czy w punkcie 2 silnik też ma być rozgrzany do 90 stopni? Edytowane 17 Listopada 2019 przez Berserker
RALF76 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) w trakcie jazdy to chyba jakaś ostatni zapamiętany poziom ale pewny nie jestem, procedura mówi ze sprawdzamy jak opisałem wyżej na rozgrzanym.. w kwestii punktu 2 chyba tak, musi być rozgrzany ale nie próbowałem na zimnym - wypróbuj Edytowane 17 Listopada 2019 przez RALF76
aprox99 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam, nie chcę nikogo obażać ale nie rozumiem tego problemu z mierzeniem poziomu oleju. O... co chodzi? Pytanie powtarza się regularnie. Silnik ma mieć temperaturę, trzeba stanąć na prostej drodze, wyłączyć i odczekać 2 min. Potem wcisnąć kluczyk na kontakt,pierwsza pozycja tak że kontrolki się palą nie startować, następnie wejść do komputera przyciskami przy biegach i odczytać. Wszystko jest napisane w książce o co chodzi? Nie pytajcie już o to bo trochę przypomina to prymitywizm. Jak ktoś ma z tym problemy to nie wiem jak zdał na prawo jazdy. Pozdr
Artur1910 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Nie zawsze ta procedura działa, zdarza się ze wchodzisz i od razu pokazuje jakiś inny zapamiętany poziom mniejszy lub większy, dopiero po otwarciu i zamknięciu przedniej maski resetuje poziom i dokonuje nowego prawidłowego odczytu - po wejściu w mmi karze odczekać 2min (słychać nawet wtedy takie świszczenie - to chyba przy pomiarze). Pozdr
aprox99 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mam czwartego a4 b8 i we wszystkich jest taka sama procedura i zawsze funkcjonowała, nie musiałem kombinować z maską itd
cube199 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 A co jeśli nie ma opcji sprawdzenia poziomu oleju ? tak jak w moim przypadku
RALF76 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 10 minut temu, cube199 napisał: A co jeśli nie ma opcji sprawdzenia poziomu oleju ? tak jak w moim przypadku bagnet
cube199 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 2 minuty temu, RALF76 napisał: bagnet Nie da rady przez vcds tego dodać? odblokować? czy coś?
Lolek Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 28.07.2020 o 13:45, cube199 napisał: Nie da rady przez vcds tego dodać? odblokować? czy coś? Musisz aktywować zielone ukryte menu. I w tym zielonym menu uruchomić funkcję sprawdzania oliwy z poziomu mmi. Jest tego pełno na YT. Jeśli nie to tak jak kolega wyżej prawi... kup se Pan bagnet
cube199 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Kupiłem kabel + vcds na Aliexpres za 90zl i temat ogarnięty ;) odblokowane zielone menu + dodanie stanu oleju i aku . Pozdrawiam
pit941 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Witam, opiszę tu tylko na szybko mój epizod z MMI, bagnetem itd... CAGB 2010.10 w A4 oczywiście Mechanik wlał 5.0ltr. po wymianie MMI pokazuje maksa Zamówiłem bagnet w AUDI CENTRUM KIELCE na Alledrogo Przyszedł - konstrukcja tak jakby stalowej linki poza tym plastikowe elemeny - super sztywny. Widać solidne wykonanie - wkładam go i zonk - nie dochodzi do końca. Piszę do nich z zażaleniem maila na co odpisują: Panie Piotrze Sprawa jest tego typu, że w samochodach, w których nie było miarki stosowane było kilka rozwiązań konstrukcyjnych dotyczących rurki prowadzącej miarki (dłuższe, krótsze). Po numerze nadwozia zawsze wychodzi zaślepka zamiast miarki. Mamy w sklepie stacjonarnym w ofercie 2 typy miarek (jedna dłuższa, druga krótsza). W większości pojazdów pasująca miarka jest tego typu, jaką Pan otrzymał. Niestety są wersje, w których powinna być krótsza i niestety w Pana przypadku tak podejrzewam będzie. Z naszej strony możemy przyjąć zwrot. Oczywiście odsyłka na nasz koszt (jeśli wyrazi Pan taką wolę, podeślę list przewozowy na DHL zwrotny). Szkoda, że auto już wyjeżdża, bo przesłalibyśmy tą krótszą miarkę. Proszę o informację dotyczącą dalszego trybu postępowania. z pozdrowieniami Michał Ś........ sprzedawca NPC ul. Transportowców 22 25-670 Kielce tel. 607 895 029 i faktycznie, przysłali drugi, który zamontowałem po powrocie z trasy i jest już zdecydowanie gorszy bo jest zrobiony z syntetycznego pręta ale poza tym elementy plastikowe są identyczne. Wchodzi z leciutkim oporem - po zatrzaśnięciu i wyjęciu faktycznie pokazuje stan maksimum ( zabrudzenie kończy się milimetr pod maxem) mogę podać numer VAG jak ktoś potrzebuję chociaż nie znając numeru rurki to loteria poza tym to jakbyście chcieli kupić tanio taki bagnet to kosztuje u nich 55 zł.... śmiech na sali a poza tym za free obsłużyli jego wymianę trochę się obawiałem, bo są złe opinie o Audi Centrum Kielce ale tu pokazali klasę w obsłudze. P.S - chamskie jest tylko że trzeba zrywać osłonę silnika do sprawdzenia oleju - ale przecież tego się nie robi ciągle. Nie polecam cięcia dziury w osłonie, widziałem jak to zrobił znajomy - strasznie brzydko to wygląda a poza tym... trzeba mieć chudą rękę żeby przez tę dziurę go wyjąć.
grzesiek25lub Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 U mnie po wykonaniu tej czynności nie działa tez nie wiem dlaczego w piątek był wymieniony olej i dalejnpokazuje bliżej minimum
grzesiek25lub Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 (edytowane) W dniu 17.11.2019 o 13:12, RALF76 napisał: nie jest to prawda, 1.rozgrzej samochód do 90 stopni i zgaś, odczekaj około 7-10 min, włącz zapłon bez zapalania i wejdź w mmi car- opcja poziom oleju i zobaczysz poziom, 2.dodatkowo jak podniesiesz maskę i zamkniesz to na fis po kilkunastu sekundach po włączeniu zapłonu też pokaże poziom oleju 3.kup miarkę oleju - może się przydać gdyby czujnik poziomu szwankował.. U mnie po wykonaniu tej czynności nie działa tez nie wiem dlaczego w piątek był wymieniony olej i dalej pokazuje bliżej minimum Edytowane 31 Października 2020 przez grzesiek25lub
grzesiek25lub Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 U mnie pomogło wyzerowanie wymiany oleju w "przeglądy serwisowe" bo tez nie pokazywalo prawidlowego stanu oleju po wykonanej wyżej opisanej czynności
Caporeira Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 (edytowane) Dwa dni temu wyskoczył mi serwis i inspekcja. https://www.dropbox.com/s/r03toelawsq1hcw/20201112_170659.jpg?dl=0 Dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i jest poniżej minimum. Pytanie, czemu nie wyrzuciło mi żadnego błędu? https://www.dropbox.com/s/jkoovatk1bouyqr/20201113_094058.jpg?dl=0 Potem, podczas jazdy poziom oleju się podniósł: 20201113_185047.jpg WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily... Po zgaszeniu i odczekaniu kilka minut, poziom powyżej minimum został. Pytanie, czemu tak się dzieje i który poziom oleju jest prawdziwy/ wiarygodny ? Edytowane 13 Listopada 2020 przez Caporeira
Gray Opublikowano 25 Lipca 2021 Opublikowano 25 Lipca 2021 Panowie jak w vcds aktywować poziom oleju w CONCERCIE tak aby spr sobie poprzez CAR, ogólnie mam bagnet. w Youtube wszędzie pełno opisiów ale w przypadku MMI. Czujnik posiadam, bo pokazuje na FIS komunikat jak mało jest oleju wraz z pełną podziałką
Caporeira Opublikowano 19 Marca 2023 Opublikowano 19 Marca 2023 (edytowane) U mnie pokazuje maksymalny poziom oleju na MMI. Po zgaszeniu i odczekaniu, na MMI mówi aby zredukować poziom oleju. Czy mogę VCDS sprawdzić dokładniej ? Jaki bagnet do CJCA ? Co może być przyczyną że przybyło oleju - co mogę sprawdzić za pomocą VCDS ? Edytowane 19 Marca 2023 przez Caporeira
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się