Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kolektora ssącego P201500


xskoti

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Oloim napisał:

Mnie także ostatnio dopadł ten błąd. Nastawnik był sprawny. Wyprogramowano sterownik i zablokowano klapy w pozycji otwartej. Dzisiaj miałem przyjemność pierwszej jazdy autem. Błędu w pamięci nie ma, auto chyba zachowało moc na poziomie takim jaki był, ale przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku zatelepało budą ( co prawda auto stało nie odpalane dwa tygodnie, nie mogę stwierdzić czy bezpośrednią przyczyną powyższego była modyfikacja). Jutro trasa i będę mógł napisać coś więcej.

To napisz, bo chętnie dowiem się więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Podepnę się do tematu czy już ktoś to testował  bo mam taki błąd i planuję to założyć

P2015-Zaslepki-kolektora-Audi-VW-Seat-2-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 210 zł - P2015 Zaślepki kolektora Audi VW Seat 2.0 TDI CR (7580889693). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa zrobiona. Efektów ubocznych brak. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to raz na postoju zatelepało budą. DPF normalnie wszedł w wypalanie i szybko zakończył proces. Myślę że nie ma co pompować kasę w nowy kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, tomekh2 napisał:

Witam Podepnę się do tematu czy już ktoś to testował  bo mam taki błąd i planuję to założyć

P2015-Zaslepki-kolektora-Audi-VW-Seat-2-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 210 zł - P2015 Zaślepki kolektora...

 

Ja zakładałem ale w 3.0 i od prawie 2 lat spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIemanko i mnie dopadł błąd p2015. Kogo polecacie w Krakowie do naprawy (naprawa, wyłączenie poprzez kodowanie, usunięcie i wykodowanie) obojętnie która opcja. Mam plastikowy kolektor więc dostanie się do tego ustrojstwa wiąże się z rozebraniem wielu elementów a nie wiem czy mam aż takie doświadczenie żeby bawić się w odkręcanie listyw CR i innych podzespołów. Na filmie na YT wygląda że jest to prosty zabieg ale rzeczywistość może być inna :D. Nie chcę montować tego ogranicznika bo wyczytałem na forach, że jest to doraźne rozwiązanie. Chwilowo kasuję błąd VCDS ale słyszałem że to na krótką metę i po jakimś czasie będzie wyskakiwał check po każdym uruchomieniu. Pozdrawiam i dzięki  za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czy w moim silniku 2.0 TDI CGLC 177KM są klapki w kolektorze ssącym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio mam problem z P2009 czy udało się to komuś rozwiązać 

nie ma innego błędu. Mam już założony aluminiowy ogranicznik 

auto chodzi bardzo dobrze tylko ta lampka mnie denerwuje 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zostałem obdarzony tym tym błędem P 2015 

Ten ogranicznik zakłada się bez ściągania nastawnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, skotmen napisał:

Ja też zostałem obdarzony tym tym błędem P 2015 

Ten ogranicznik zakłada się bez ściągania nastawnika ?

Tak, trwa to może z 5 min. Przy błędzie P2009 nie pomaga. Wymieniłem nastawnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, corradoowner napisał:

Tak, trwa to może z 5 min. Przy błędzie P2009 nie pomaga. Wymieniłem nastawnik. 

Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę ogarnąć p2015. Klapy zostają na miejscu i działają prawidłowo.  Zainteresowanych zapraszam na priv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio zapalił mi się check, błąd jest następujący

5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) 
          P2015 00 [237] - niezrozumiały sygnał

Check palił się 2 dni i zgasł.

Co powinienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2020 o 20:41, dzagu napisał:

Witam, ostatnio zapalił mi się check, błąd jest następujący

5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) 
          P2015 00 [237] - niezrozumiały sygnał

Check palił się 2 dni i zgasł.

Co powinienem zrobić?

Będzie się zapalał i gasł aż któregoś dnia nie zgaśnie. Możesz kupić ogrniacznik na allegro ale masz 50% szans że załatwi sprawę. Z drugiej strony kosztuje około 30zl więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Jeśli nie pomoże to zostaje wymiana nastawnika na nowy, używany bądź regenerowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, corradoowner napisał:

Będzie się zapalał i gasł aż któregoś dnia nie zgaśnie. Możesz kupić ogrniacznik na allegro ale masz 50% szans że załatwi sprawę. Z drugiej strony kosztuje około 30zl więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Jeśli nie pomoże to zostaje wymiana nastawnika na nowy, używany bądź regenerowany. 

Tak wygląda cały błąd, to wina nastawnika?

5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) 
          P2015 00 [096] - niezrozumiały sygnał
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 196628 km
                    Data: 2020.09.01
                    Czas: 21:36:06

                    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 73 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 20 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.140 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 38
                    Wartość rzeczywista masy powietrza: 0.0 mg/stroke
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: sterowanie: 100.00 %
                    Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: inform.zwrotna: 99.61 %
                    V Sw Vlv r Drft Clsd mp: -10.50 %
                    V Sw Vlv r Drft Opn mp: -11.95 %
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 2
                    V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 55
                    V Sw Vlv u Raw: 0.0 mV

Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2020 o 23:08, Michall90 napisał:

Witam

Również dopadł mnie błąd p2015 ogranicznik zamontowany i brak błędów, robota 5 min i 30zł 

Witam

jako, że ostatni montowałeś ten ogranicznik to możesz podrzucić jakąś aktualną aukcje allegro gdzie go kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie ten błąd wywala od kilku dni. A stalo się to po tym, jak tydzien temu wymienilem EGR na nowy. Firma VALEO, więc żadna podróbka :-) No i po tygodniu od wymiany egr, zaczęło wywalac ten błąd. Z tym że raz znika, potem znowu się pojawia. Przelot 290000 km. Więc co teraz? Wymiana zaworu, spowodowala usterkę klap? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokalizacja CIN... W sensie Inowrocław?? Jak tak to masz speca od Audi niedaleko Sinsinati :D  jak masz plastikowy kolektor to tutaj filmik jak sie go wyciaga. Wchodzisz na Faceboka szukasz Wyzyk Wyzyk i po problemie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem! Czy ktoś w Poznaniu i okolicach jest w stanie pomóc i programowo zablokować klapy w pozycji otwartej (2.0 TDI CAGA w Exeo)? Ogranicznik nie pomógł i błąd cały czas wyskakuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...