Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kolektora ssącego P201500


xskoti

Rekomendowane odpowiedzi

220tys ,zmyśle że już jest zrobione przez wcześniejszego właściciela

Edytowane przez skrab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może zrobione a być może przed tobą :) ja mam 180tyś obecnie.

To u ciebie przy 180 padł a u mnie przy 220 jest oky to coś mówi za siebie. :naughty: A jakie są objawy początkujące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kolektory ssące na początku były wadliwe np. u mnie został wymieniony na jednej z akcji serwisowych przy przebiegu ponad 70tys.

Podaj numer tej akcji serwisowej. Co do nastawnika tak nowy i oryginalny tylko ponoć nie ma sensu go wymieniać bo i tak padnie. Koszt wylaczenia tak jak pisalem od 200zl-450zl zalezy gdzie.

Nie moje okolice ale gosc wie o co chodzi.

http://www.auto-krak.pl

Ogólnie kolektory ssące na początku były wadliwe np. u mnie został wymieniony na jednej z akcji serwisowych przy przebiegu ponad 70tys.

Podaj numer tej akcji serwisowej. Co do nastawnika tak nowy i oryginalny tylko ponoć nie ma sensu go wymieniać bo i tak padnie. Koszt wylaczenia tak jak pisalem od 200zl-450zl zalezy gdzie.

Nie moje okolice ale gosc wie o co chodzi.

http://www.auto-krak.pl

Akcja o numerze 23D9 było to robione za poprzedniego właściciela 22.07.2009r. przy 71.935km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wymienili korektor domyślam siężę chodziło o klapki. Ja patrzyłem do histori serwisowej mojego i był na 2 akcjach prrzy 17km i przy 44100tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienili kolektor ponieważ ten od nowości był wadliwy ogólnie to wysyłali listy w tamtym czasie do właścicieli w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powinno u mnie tez byc po temacie i u Damiana a jemu jednak padl

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wymienili korektor domyślam siężę chodziło o klapki. Ja patrzyłem do histori serwisowej mojego i był na 2 akcjach prrzy 17km i przy 44100tkm

A gdzie to sprawdzić w książce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na końcu książki serwisowej są wpisane akcje lub w historii serwisowej. Ja mam dwie ale nie wiem czego dotyczyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na końcu książki serwisowej są wpisane akcje lub w historii serwisowej. Ja mam dwie ale nie wiem czego dotyczyły.

To ja mam też o numerze 23D3 abefun czy coś takiego(ciężko odczytać te mazgroły)

przy przebiegu; 33084km

data;02.02 09r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz je zablokować w max otrartej pozycji jak klapki wyrzucasz całkowicie razem z "pretem" na ktorym są i wszystko zaślepia się a nastawnik jest nieaktywny wyłączony programowo i wtyczka odpięta. Więc nie ma się co tam nawet przestawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba pamietac aby po "wyrzuceniu'' klapek zablokowac je w pozycji max otwartej

Dev ale pojechałeś po bandzie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tą usterkę u siebie przy przebiegu +/- 150 tys km. po moich rabatach zapłaciłem ok 1300 za kolektor (w ASO) + 100 zł za wymianę poza nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...