Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRE Problem z poziomem oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z poziomem oleju...otóż na fisie ma sygnalizowany niski poziom oleju ale jak sprawdzam na bagnecie to mam prawie max. Jeśli doleje troche oleju to na jakiś czas mam spokój ale poziom oleju na bagnecie jest już powyżej maxa.

I teraz nie wiem na czym bazować przy dolewaniu oleju. Może bagnet mam nie oryginalny, za długi.

Mój bagnet:
beznbsptytu1420u_zpsc8eb82ea.png
Mógłby ktoś sprawdzić w swojej A4 2.0TDI BRE jakiej dlugości ma bagnet?

Opublikowano (edytowane)

często czujniki w misce padaja... i sie dzieją takie cyrki - nie kombinuj z dolewkami bo jak przedobrzysz to moze sie wysrac oliwe uszczelniaczami na wale korbowym.

Edytowane przez SotoM
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

a mógłby ktoś sprawdzić w swojej A4 2.0TDI BRE jakiej dlugości ma bagnet? bo chciałbym wykluczyć go na 100% i skupić się na czujniku

Opublikowano

Sprawdziłem u siebie i mam długość bagnetu identyczną, jak na twoim zdjęciu.

Opublikowano

czyli uwalony czujnik poziomu oleju

Opublikowano

ok, to teraz skupie się na czujniku

dzięki za pomoc


mógłby ktoś poratować screenem z etki z numerem czujnika ?

Opublikowano (edytowane)

Ja w BRD także mam miarke jak na załączniku.

www.ifinterface.com.

Ucz się szukaj sobie sam,przyda ci się na przyszłość... B-)

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Własnie sie zmagam z takim samym problemem poziom na maxa ale w czasie jazdy komunikat o niskim poziomie:(

Opublikowano

dzięki, znalazłem :)

Opublikowano

to jakie było rozwiązanie?? bo mam ten sam przypadek? kontrolka sie zaswieca ?

Opublikowano

póki co znalazłem tylko numer czujnika :)

Opublikowano

Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło.

Opublikowano

Zdjąłem osłonę pod silnikiem, wypiąłem i wpiąłem kostkę z czujnika, zlałem przez korek spustowy trochę oleju tak żeby było na 3/4 bagnetu i póki co po przejechaniu 100km cisza...będę obserwował dalej :)

Opublikowano

Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło.

Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile.
Opublikowano (edytowane)

Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło.

Jak możesz to zmierz bagnet tak jak ja to zrobiłem, od miejsca, gdzie bagnet przylega do króćca rurki do samego końca...ja jeszcze zrobię pomiar całego bagnetu wraz z rączką...też możesz wykonać taki pomiar przy okazji

Edytowane przez Tombik
Opublikowano

Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile.

A nie na odwrot? Jesli nowa miarka jest krotsza to tez bedzie plyciej zanurzona w oleju czyli powinna pokazywac mniej.

Opublikowano

Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile.

A nie na odwrot? Jesli nowa miarka jest krotsza to tez bedzie plyciej zanurzona w oleju czyli powinna pokazywac mniej.

Pokazać pokaże mniej na bagnecie, ale dolewając później do tej miarki fizycznie w silniku będzie więcej oleju

Mierzyłem cały bagnet wraz z rączką z końcówką T ... 637mm

Opublikowano

Nowy bagnet jest jak dobrze pamiętam ok 3mm krótszy,bo mierzyłem zaraz po kupnie, mało tego pokazałem tą różnicę w ASO i dalej twierdzili, że nowy jest właściwy. teraz oliwy leję ok 4l i na miarce mam prawie max. Podejrzewam, że w tych silnikach popełnili błąd fabryczny w postaci złego doboru czujnika poziomu do długości bagnetu, dlatego teraz sprzedają krótszy bagnet. Użytkownicy aut z tymi silnikami skarżą się na tą dolegliwość. Jest parę wątków na ten temat w necie.

Opublikowano

Pokazać pokaże mniej na bagnecie, ale dolewając później do tej miarki fizycznie w silniku będzie więcej oleju

No tak, to sie jak najbardziej zgadza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...