Tombik Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 WitamMam problem z poziomem oleju...otóż na fisie ma sygnalizowany niski poziom oleju ale jak sprawdzam na bagnecie to mam prawie max. Jeśli doleje troche oleju to na jakiś czas mam spokój ale poziom oleju na bagnecie jest już powyżej maxa. I teraz nie wiem na czym bazować przy dolewaniu oleju. Może bagnet mam nie oryginalny, za długi.Mój bagnet:Mógłby ktoś sprawdzić w swojej A4 2.0TDI BRE jakiej dlugości ma bagnet?
piotrsob1 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Tutaj masz screena z ETKI: http://postimg.org/image/40kcbr363/ Z tago co widać masz do wyboru dwa, w zależności od numeru VIN Edytowane 12 Listopada 2014 przez piotrsob1
SotoM Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) często czujniki w misce padaja... i sie dzieją takie cyrki - nie kombinuj z dolewkami bo jak przedobrzysz to moze sie wysrac oliwe uszczelniaczami na wale korbowym. Edytowane 12 Listopada 2014 przez SotoM 1
Tombik Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 a mógłby ktoś sprawdzić w swojej A4 2.0TDI BRE jakiej dlugości ma bagnet? bo chciałbym wykluczyć go na 100% i skupić się na czujniku
tomasm64 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Sprawdziłem u siebie i mam długość bagnetu identyczną, jak na twoim zdjęciu.
Wihajster Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 czyli uwalony czujnik poziomu oleju
Tombik Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 ok, to teraz skupie się na czujniku dzięki za pomoc mógłby ktoś poratować screenem z etki z numerem czujnika ?
SotoM Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Ja w BRD także mam miarke jak na załączniku. www.ifinterface.com. Ucz się szukaj sobie sam,przyda ci się na przyszłość... B-) Edytowane 13 Listopada 2014 przez SotoM
LAKI_73 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Własnie sie zmagam z takim samym problemem poziom na maxa ale w czasie jazdy komunikat o niskim poziomie:(
honcio Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 to jakie było rozwiązanie?? bo mam ten sam przypadek? kontrolka sie zaswieca ?
Tombik Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 póki co znalazłem tylko numer czujnika
grami121 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło.
Tombik Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Zdjąłem osłonę pod silnikiem, wypiąłem i wpiąłem kostkę z czujnika, zlałem przez korek spustowy trochę oleju tak żeby było na 3/4 bagnetu i póki co po przejechaniu 100km cisza...będę obserwował dalej
SotoM Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło.Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile.
Tombik Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Miałem ten sam problem, ale jak mi pękła końcówka oryginalnego bagnetu (miał ten sam nr co bagnet w pierwszym poście) w ASO po vinie sprzedali mi bagnet z nr 03G 115 611AE twierdząc, że taki producent zaleca. Nowy bagnet jest trochę krótszy. Stan oleju teraz mam na 3/4 pozimu i problemu nie ma. Od zmiany miarki zrobiłem ok. 30kkm i żadnych uszczelniaczy nie wywaliło. Jak możesz to zmierz bagnet tak jak ja to zrobiłem, od miejsca, gdzie bagnet przylega do króćca rurki do samego końca...ja jeszcze zrobię pomiar całego bagnetu wraz z rączką...też możesz wykonać taki pomiar przy okazji Edytowane 15 Listopada 2014 przez Tombik
kuebk Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile. A nie na odwrot? Jesli nowa miarka jest krotsza to tez bedzie plyciej zanurzona w oleju czyli powinna pokazywac mniej.
Tombik Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Krutsza miarka = wiecej oleju- tylko teraz ile. A nie na odwrot? Jesli nowa miarka jest krotsza to tez bedzie plyciej zanurzona w oleju czyli powinna pokazywac mniej. Pokazać pokaże mniej na bagnecie, ale dolewając później do tej miarki fizycznie w silniku będzie więcej oleju Mierzyłem cały bagnet wraz z rączką z końcówką T ... 637mm
grami121 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Nowy bagnet jest jak dobrze pamiętam ok 3mm krótszy,bo mierzyłem zaraz po kupnie, mało tego pokazałem tą różnicę w ASO i dalej twierdzili, że nowy jest właściwy. teraz oliwy leję ok 4l i na miarce mam prawie max. Podejrzewam, że w tych silnikach popełnili błąd fabryczny w postaci złego doboru czujnika poziomu do długości bagnetu, dlatego teraz sprzedają krótszy bagnet. Użytkownicy aut z tymi silnikami skarżą się na tą dolegliwość. Jest parę wątków na ten temat w necie.
kuebk Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Pokazać pokaże mniej na bagnecie, ale dolewając później do tej miarki fizycznie w silniku będzie więcej oleju No tak, to sie jak najbardziej zgadza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się