czester281 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, mam audi z silnikiem ADP. Od jakiegoś czasumam problem z odpalaniem. Łapie za 2, 3 razem. Jak zaskoczy chodzi ok. Teraz przy niskiej teperaturze po nocnym postoju jest jeszcze gorzej, łapie za 5, a nawet 8 razem. Dodam ,że zauważyłem na wskazniku temperatury że po przejechaniu 10 km temperatura nie osiąga nawet 60 stopni. Ktoś pomoże?
daniel12896 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika. Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez daniel12896
jacek70 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 W pierwszej kolejności sprawdź termostat i czujnik temperatury. Przyczyna długiego kręcenia może być taka że zalewa gazem. Dzieje się tak w przypadku nieszczelności reduktora.
czester281 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika. Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też. Tylko na zimnym, szczególnie po kilkugodzinnym postoju, bo na ciepłym nie ma problemu. Wymienie czujnik i zobaczymy.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 tylko jeśli wymieniasz czujnik to kup lepiej oryginał bo zamienniki są do kitu
arekx1989 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje
juleknotdead Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje za blokiem silnika
czester281 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Fotki czujnika i położenie dla kolegi, dodam po wymianie może trochę lepiej odpala , ale dalej z problemami położenie czujnika czujnik na swoim miejscu, sory za jakość Problem z odpalaniem trwa nadal, po wymianie czujnika troszkę lepiej Podłączyłem autko pod kompa i oto co mi pokazało
edekxp Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) 1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU. 2.Przeczyść styki cewki immo 3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację 4.Sonda też do sprawdzenia Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać Edytowane 16 Grudnia 2014 przez edekxp
czester281 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU. 2.Przeczyść styki cewki immo 3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację 4.Sonda też do sprawdzenia Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać ok dzięki za radę, a jeszcze jedno przed całym tym problemem wymieniłem pompę paliwa- ten wkład, bo głośno ją było słychać wewnątrz auta pewnie już padała. Po wymianie nanową wewnątrz auta jej nie słychać, ale jak się stanie koło drzwi tylnich lub otworzy bagażnik słychać jak chodzi- może coś z tym nie tak?
edekxp Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Może nie trzyma paliwa jak auto stoi.Pompa chodzi po przekręceniu kluczyka lub z kręceniem rozrusznika, zależy od modelu. Można zmoskować przekaźnik pompy przed odpaleniem, na jakiś czas np. 20 sekund, aby paliwo napompowała Sprawdzić czy pomoże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się