Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem w ADP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam audi z silnikiem ADP. Od jakiegoś czasumam problem z odpalaniem. Łapie za 2, 3 razem. Jak zaskoczy chodzi ok.

Teraz przy niskiej teperaturze po nocnym postoju jest jeszcze gorzej, łapie za 5, a nawet 8 razem. Dodam ,że zauważyłem na wskazniku temperatury

że po przejechaniu 10 km temperatura nie osiąga nawet 60 stopni. Ktoś pomoże?

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika.

Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też.

Edytowane przez daniel12896
Opublikowano

W pierwszej kolejności sprawdź termostat i czujnik temperatury. Przyczyna długiego kręcenia może być taka że zalewa gazem. Dzieje się tak w przypadku nieszczelności reduktora.

Opublikowano

lub wtrysków gazowych

Opublikowano

Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika.

Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też.

Tylko na zimnym, szczególnie po kilkugodzinnym postoju, bo na ciepłym nie ma problemu. Wymienie czujnik i zobaczymy.

Opublikowano

tylko jeśli wymieniasz czujnik to kup lepiej oryginał bo zamienniki są do kitu

Opublikowano

a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje :)

Opublikowano

a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje :)

za blokiem silnika

Opublikowano

Fotki czujnika i położenie dla kolegi, dodam po wymianie może trochę lepiej odpala , ale dalej z problemami

4752cce54cbb.jpg

8319fa824ca2.jpg

położenie czujnika

25c1464ab50a.jpg

czujnik na swoim miejscu, sory za jakość

53f0bc293e60.jpg

Problem z odpalaniem trwa nadal, po wymianie czujnika troszkę lepiej

Podłączyłem autko pod kompa i oto co mi pokazało

b997241366bd.jpg

Opublikowano (edytowane)

1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU.

2.Przeczyść styki cewki immo

3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację

4.Sonda też do sprawdzenia

Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU.

2.Przeczyść styki cewki immo

3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację

4.Sonda też do sprawdzenia

Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać

ok dzięki za radę, a jeszcze jedno przed całym tym problemem wymieniłem pompę paliwa- ten wkład, bo głośno ją było słychać wewnątrz auta pewnie już padała. Po wymianie nanową wewnątrz auta jej nie słychać, ale jak się stanie koło drzwi tylnich lub otworzy bagażnik słychać jak chodzi- może coś z tym nie tak?

Opublikowano

Może nie trzyma paliwa jak auto stoi.Pompa chodzi po przekręceniu kluczyka lub z kręceniem rozrusznika, zależy od modelu.

Można zmoskować przekaźnik pompy przed odpaleniem, na jakiś czas np. 20 sekund, aby paliwo napompowała

Sprawdzić czy pomoże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...