wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Witam. Postanowiłem wymienić w moim Audi rozrząd oraz uszczelnić cieknącą pompe paliwa. Nie ma ona wpływu na spalanie (cieknie lekko z górnej uszczelki, spalanie trasa okolo 5l, miasto 7l) ale zaczęło mnie denerwować że w środku śmierdzi, ropą gdy robię daleką trasę. Rozrząd był robiony kilka lat temu przez poprzedniego właściciela, więc najwyższy czas się za to zabrać bo zrobione zostało około 55.000km. Byłem dzisiaj u jednego mechanika w Bydgoszczy zapytać o koszta. Powiedział że jeżeli chodzi o rozrząd to ceny są od 150-400zł za komplet plus 350zł wymiana. Najtańszy komplet na który daje gwarancję (SKF, Conti i coś jeszcze, 3lata lub 60.000) to koszt 309zł plus 350zł wymiana. Mówił także że jak będzie ciekł simmerring to koszt dodatkowo około 30zł. Za uszczelnienie pompy 650zł z robotą. Czyli razem wychodzi 309zł plus 350zł plus 650zł około 1300zł. Mam pytanie do Was drodzy forumowicze. Czy to dobra cena? Czy może idzie to zrobić taniej? Szczerze to dysponuje budżetem około 1000zł (max 1100zł) i chciał bym się w nim zmieścić. Mieszkam w Bydgoszczy. Pozdrawiam Edytowane 9 Grudnia 2014 przez wiwixxx
maniekaudia4 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam. Postanowiłem wymienić w moim Audi rozrząd oraz uszczelnić cieknącą pompe paliwa. Nie ma ona wpływu na spalanie (cieknie lekko z górnej uszczelki, spalanie trasa okolo 5l, miasto 7l) ale zaczęło mnie denerwować że w środku śmierdzi, ropą gdy robię daleką trasę. Rozrząd był robiony kilka lat temu przez poprzedniego właściciela, więc najwyższy czas się za to zabrać bo zrobione zostało około 55.000km. Byłem dzisiaj u jednego mechanika w Bydgoszczy zapytać o koszta. Powiedział że jeżeli chodzi o rozrząd to ceny są od 150-400zł za komplet plus 350zł wymiana. Najtańszy komplet na który daje gwarancję (SKF, Conti i coś jeszcze, 3lata lub 60.000) to koszt 309zł plus 350zł wymiana. Mówił także że jak będzie ciekł simmerring to koszt dodatkowo około 30zł. Za uszczelnienie pompy 650zł z robotą. Czyli razem wychodzi 309zł plus 350zł plus 650zł około 1300zł. Mam pytanie do Was drodzy forumowicze. Czy to dobra cena? Czy może idzie to zrobić taniej? Szczerze to dysponuje budżetem około 1000zł (max 1100zł) i chciał bym się w nim zmieścić. Mieszkam w Bydgoszczy. Pozdrawiam Za wymianę uszczelki pod nastawnikiem 650 zeta bez jaj 1.9 tdi to nie jest jakaś kosmiczna technologia. jeśli to jest ta pierwsza uszczelka pokrywy nastawnika nie musisz nawet ustawiać od nowa dawki paliwa.
OLIVER Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Według mnie to trochę drogo za uszczelnienie pompy zwłaszcza ze to będzie robił przy wymianie rozrzadu ..Spróbuj negocjować cenę moze opuści Ci
wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Właściciel warsztatu powiedział, że on tego nie uszczelnia, tylko robi to ktoś inny. Sciąga to, wysyła gdzieś, i ktoś robi całą pompe. I wymienione jest w niej wszystko, nie tylko ta górna uszczelka. (nie znam się, nie wiem co się w niej wymiania) Pytam bo nie chce dać się naciągnąć. Mówił że sam rozrząd zrobi w 1 dzień, ale jak chce zrobić rozrząd i pompe to min 3 dni. Próbowałem delikatnie negocjować. Powiedział że cena jest stała. A ja robię moim samochodem max 6-8tyś km rocznie, chce nim pojeździć około 5 lat, więc nie wiem czy jest sens robienia wszystkiego. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez wiwixxx
Ossek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jeśli cieknie z górnej uszczelki, to nie ma potrzeby demontażu pompy i koszt powinien zamknąć się w 50zł (komplet uszczelek ok 35zł). Ponad 300zł za rozrząd do AHU to też o wiele za dużo.
Hezen Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Naciaganie hajsu, jak z pompa jest wszystko w porzadku to po co "regenerowac" jak pewnie nie bedzie czego... Wymieni uszczelki, wyczysci nastawnik i skasuje gruba kase - jednak bezczelnosc w polsce to norma. Powiedz mechanikowi zeby zmienil tylko ta uszczelke z ktorej cieknie. Wysłane z mojego GT-I9100
pepik Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Cena za rozrząd ok, więc wymień rozrząd a z pompą spróbuj gdzie indziej, pod warunkiem, że jesteś pewny, że cieknie Ci górą to zrobią Ci od ręki, bo jak cieknie dołem to będziesz musiał znowu ściągać rozrząd. Tydzień temu uszczelniałem pompę w swoim, wyciągnięcie, uszczelnienie i włożenie to zapłaciłem 500 zł i robota wykonana w jeden dzień.
wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Mówiłem mu żeby wymienił tylko tą górną uszczelkę. Na co odpowiedział, że on to może mi nawet dokręcić, może przestanie lecieć a może nie, ale jak robić to robić dobrze. Skoro cieknie to trzeba uszczelnić. (niby raz na 10lat trzeba coś takiego zrobić) Mówi że sam ma passata i miał to samo. Pompa się "pociła" aż kiedyś "puściła" i wyssała 20l paliwa w 20minut. Nie znam się na mechanice, nie chce dać się naciągnąć, dlatego piszę do Was. Ja siedze 15 lat w komputerach. Pracuje w dużym serwisie, na codzien równiez prywatnie. Wiem jak inne renomowane serwisy naprawiaja, jaką robią chu... klientowi. Jak potrafią oszukać klienta, jak wyłudzić kasę. I to samo pewnie jest u mechaników samochodowych. Moim zdaniem to też wygórowana cena. Skoro cieknie tylko z góry to po co uszczelniać wszystko w 17 letnim aucie. Nie znacie może jakiegoś dobrego seriwsu albo jakiegoś pasjonata z Bydgoszczy albo okolic kto by chciał zarobić i by się podjął wymiany? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez wiwixxx
pepik Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Oddaj auto na wymianę rozrządu, niech wyjmą pompę i sam ją wyślij do kolegi o nicku "trepek" on uszczelni Ci pompę za połowę tej kwoty, zawozisz pompę do gościa on wkłada pompe i składa rozrząd a kaska zostaje w kieszeni. Niestety troche to potrwa ale to jest jakieś wyjście. Odezwij się do klubowicza i nicku "trepek" ogarnia pompy.
gerlinski Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam. Postanowiłem wymienić w moim Audi rozrząd oraz uszczelnić cieknącą pompe paliwa. Nie ma ona wpływu na spalanie (cieknie lekko z górnej uszczelki, spalanie trasa okolo 5l, miasto 7l) ale zaczęło mnie denerwować że w środku śmierdzi, ropą gdy robię daleką trasę. Rozrząd był robiony kilka lat temu przez poprzedniego właściciela, więc najwyższy czas się za to zabrać bo zrobione zostało około 55.000km. Byłem dzisiaj u jednego mechanika w Bydgoszczy zapytać o koszta. Powiedział że jeżeli chodzi o rozrząd to ceny są od 150-400zł za komplet plus 350zł wymiana. Najtańszy komplet na który daje gwarancję (SKF, Conti i coś jeszcze, 3lata lub 60.000) to koszt 309zł plus 350zł wymiana. Mówił także że jak będzie ciekł simmerring to koszt dodatkowo około 30zł. Za uszczelnienie pompy 650zł z robotą. Czyli razem wychodzi 309zł plus 350zł plus 650zł około 1300zł. Mam pytanie do Was drodzy forumowicze. Czy to dobra cena? Czy może idzie to zrobić taniej? Szczerze to dysponuje budżetem około 1000zł (max 1100zł) i chciał bym się w nim zmieścić. Mieszkam w Bydgoszczy. Pozdrawiam Za rozrząd cena dobra. jeśli oczywiście nie wyjdą inne dodatkowe wydatki...np. napinacz paska pk,same paski....napinacz paska klimy......to wszystko wychodzi po rozebraniu.....A co do pompy.....szukaj innego mechanika który sam wymieni uszczelki nad i pod nastawnikiem. Koszt tej operacji wraz z ustawieniem dawki paliwa....max...200zł.
wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Tyle że ten mechanik mówił, żeby zrobić te 2 rzeczy za jednym zamachem. Bo teraz rozrząd, robcizna, a jak przyjadę za miesiąc zrobić pompe, to on znowu będzie musiał rozrząd zdjąć i cena wzrośnie. Tak mi to wytłumaczył. Zeby uzbierać kasę (1300zł) i zrobić te 2 rzeczy od razu. Tak jak wspominałem, nie znam się, ale gość zrobił na mnie dobre wrażenie. Nie wyczułem oszustwa. Ok teraz zrobię rozrząd za 650zł, a za miesiąc dwa dam do zrobienia pompe. Ale czy nie policzą mnie znowu za ściągnięcie rozrządu, zrobienie pompy itd. Bo tak mi to wytłumaczył, że żeby wyjąć całą pompe, będzie musiał 2 raz zdejmować rozrząd.
pepik Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jeśli chcesz uszczelnić całą pompę to musisz ja wyciągnąć a co za tym idzie ściągać rozrząd więc lepiej ogarnąć to za jednym razem. Na Twoim miejscu bym tak zrobił, tylko nie wiem dlaczego on tyle sobie liczy za uszczelnienie pompy, dlatego wysłałbym ją do uszczelnienia we własnym zakresie (namiary Ci podałem). Ps. Ten mechanik i tak sobie liczy za uszczelnienie tak jakby specjalnie musiał sciągać rozrząd żeby wyjąć pompe, podwaja kwotę roboty którą zrobi tylko raz.
wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Może tyle sobie liczy, bo to nie on będzie to robił. Mówił mi że gdzieś to wysyła. Pytanie za ile ktoś mu to robi. A znając życie on sobie do tego dolicza np 100zł i cena jest jaka jest. Dlatego najlepiej było by znaleźć pompiarza w okolicy który zrobi to za 300-400zł i przy okazji zrobi rozrząd. 1000-1100zł to chyba dobra propozycja za całość. Chociaż mówie, nie znam się aż tak bardzo. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez wiwixxx
maniekaudia4 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 poszukaj innego mechanika jeśli wysyła taką prostą pompę jak VP37 na wymianę kilku uszczelek to niech się lepiej zajmie składaniem rowerów ewidentnie chce zarobić łatwą kase
gerlinski Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 poszukaj innego mechanika jeśli wysyła taką prostą pompę jak VP37 na wymianę kilku uszczelek to niech się lepiej zajmie składaniem rowerów ewidentnie chce zarobić łatwą kase Dokładnie.....a uszczelki spod pokrywy i spod nastawnika,bo trzeba dwie wymienić i ustawić dawkę paliwa,robi się bez wyjmowania pompy.
wiwixxx Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) A wystarczy te 2 wymienić i będzie ok? Dziś znalazłem mechanika który za te 2 uszczelki z robotą weźmie 300zł. (plus regulacja itd)Tyle że on powiedział, że radził by robił całość. Wtedy 600zł z robotą. Mam do wyboru, zrobić te 2 za 300zł lub całość za 600zł. Co proponujecie Panowie? Jest opcja że będzie ciekło z innego miejsca jak wymieni te 2 uszczelki? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez wiwixxx
OLIVER Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) A wystarczy te 2 wymienić i będzie ok? Dziś znalazłem mechanika który za te 2 uszczelki z robotą weźmie 300zł. (plus regulacja itd) Tyle że on powiedział, że radził by robił całość. Wtedy 600zł z robotą. Mam do wyboru, zrobić te 2 za 300zł lub całość za 600zł. Co proponujecie Panowie? Jest opcja że będzie ciekło z innego miejsca jak wymieni te 2 uszczelki? ja na Twoim miejscu robił bym tylko rozrzad .A te dwie uszczelki(nastawnik i dekielek )robił bym u kogoś znajomego co potrafi to zrobić i skasuje Cię pare groszy bo to nic trudnego i skomplikowanego...(300zł ) Jeśli to nie pomoze to dopiero zlecił bym uszczelnienie całkowite pompy.... U mnie po zakupie też ciekła pompa z pod nastawnika i pomogło wymiena tylko tych uszczelek i jest sucho i ok.... Ale decyzja należy do Ciebie .... UZUPEŁNIJ SOBIE PROFIL PRZY OKAZJI....!! Edytowane 10 Grudnia 2014 przez OLIVER
wiwixxx Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Właśnie problem z tym że nie mam takowego znajomego. No nic, ciężka sprawa, ale zrobie chyba całą pompe. Profil dzisiaj uzupełnię. Dzięki za pomoc. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez wiwixxx
bozmek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 zdzierca jak nic 650 pompa maskara za uszczelnien ie calego dolu pompy placilem 150 zeta a 2 uszczelki pod nastawnik to 20 zeta.
Norbi999s Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja u mnie w 1,9tdi za wymiane wszystkich uszczelek w pompie zaplacilem 160zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się