gregor_es Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Po dodaniu gazu silnik jakby charczy, burczy, na luzie i podczas jazdy. Jechałem z mechanikiem i nie wie co to jest. Sprawdzał wydech, ciśnienie oleju, nic nie klepie na luzie, choć po uruchomieniu tylko rano potrafi czasem przez parę sekund coś postukać, żeby za moment się wyciszyć. Rozkładam ręce. Wymieniony olej (mobil 5w50), a auto jak klepało tak klepie (podczas wciskania gazu). Jazda ze stałą prędkością z lekko wciśniętym gazem daje cichszą jazdę, pod górkę jest naprawdę nieprzyjemnie, słyszę to nawet przy dość głośnej muzyce. Na luzie bez dotykania gazu silnika nie słychać, choć troszkę drży. Poduszka silnika wymieniona na oryginał z ASO. Załączam 3 filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=W_btiWh_cbo https://www.youtube.com/watch?v=WvEY0v_etIY https://www.youtube.com/watch?v=YAWvcUp2SNM
jacek70 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Sprawdź czy nie spadł wąż z "odkurzacza" widać go po wyjęciu prawej kratki halogena.
gregor_es Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Hmm. Wymieniana miałem niedawno pompę bo poprzednia piszczała z rana. Ale raczej sa podłączone węże bo patrzyłem wczoraj od spodu.
jacek70 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Sprawdź bo lubią zlatywać. U mnie dwa razy zleciał , w końcu założyłem solidnie i zabezpieczyłem.Teraz siedzi jak trzeba.
gregor_es Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Siedzi ciasno. Kurczę nie wiem w czym problem. To normalne, ze ach tak chodzą? Miałem kiedyś passata 1.8 t z przebiegiem 300tys km i tam nie wiedziałem, ze silnik istnieje.
wojtas87-xp Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Mam ten sam problem , jak jadę spokojnie to cisza ... ale jak mu przy....e to mam wrażenie że jadę klekotem , nigdy nie miałem turbiny ale mam wrażenie że coś jest nie tak . Tyle że u mnie jest odczuwalne szarpanie na 2 biegu , zero błędów na Vagu i powoli mnie to denerwuje .. jutro sprawdzam węże , mam nadzieje że któryś spadł . jadę na 5w30 może zmienić na inny ? czy jest możliwe że smok w misce jest przytkany i chodzi głośniej przez za niskie ciśnienie oleju mimo iż nie wywala mi błędu ?
michalm320 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Dla mnie jest to normalna praca silnika.
gregor_es Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Normalna, trochę jak diesel... mierzyłem ciśnienie oleju na ciepłym 1.7, to ok?
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Szczerze mówiąc na tych filmikach to bardzo cicho jest i ja nic nie słysze, ten dzwięk pochodzi typowo z silnika? takie objawy jak piszesz mogłby wskazywac na spalanie stukowe ale to chyba nie możliwe zeby tak głośno aż stukał może logi dynamiczne by coś powiedziały.
gregor_es Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Moze masz cicho ustawione. Na telefonie np słabo słychać. Bardziej szum. Na komputerze aż warczy. Zależy od głośników. Na dniach zrobię logi 2-115-118 czy jeszcze jakieś ?
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Na laptopie własnie nic nie słychać, a masz program w tym aucie? jak bedziesz robił to zrób standardowo 002+033, 020+118, 003+115.
soul87 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 chodzi CI o warkot czy o basowe buczenie ?
gregor_es Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Warkot, dobiegający jakby z dołu silnika siedząc w środku,choć dźwięk się raczej niesie po blasze.. Nie wiem przypadkiem, czy to nie napinacz lub łańcuch. W lipcu mialem błąd, który wykasowałem (błąd odnoszący się do napinacza właśnie), ale do tej pory nie powrócił, więc nie wiem. Wymieniłem olej, i jest jakby głośniej jeszcze. Była robiona płukanka Liquid Molly. Może się syf wypłukał bardziej i powinienem zmienić olej. Jeździ na Mobile 1 5w50. Wcześniej też jedną wymianę, a jeszcze wcześniej w Niemczech na LongLife.... ;/ Stąd nowa turbina. Może warto byłoby zdjąć miskę i przeczyścić smok. Hmm. W lipcu także zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju, czerwona (piszczało przy 2000rpm). Został wymieniony czujnik i od tej pory cisza i przejechane jakieś 20tys. km. Dodam, że silnik drży na luzie (w środku, takie drgania, nie żeby aż tak przeszkadzało, ale w 1.8t awt w passacie nie czułem i nie słyszałem silnika wcale mimo przebiegu 300tys. km). Może to od tego napinacza? Logi mam póki co tylko takie. Ślisko jest naprawdę, poczekam aż trochę posypią, bo na wioskach jest tragicznie. http://vaglog.pl/log_198067.html Ponizej film z odgłosem z otwarta maska tuż po odpaleniu przy -6C Edytowane 27 Grudnia 2014 przez gregor_es
marti82gost Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam!Mam pytanie i jak tam co bylo nie halo z silnikiem iz mam ten sam problem i nie wiem co robic.....jak mozesz to ospisz....dzieki Marcin
bladek192 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam,ja mam identyczny problem (1.8T AVJ) głosno chodzi tak jak na filmikach i na jałowym sa drgania-ostatnio nawet zrobił sie jakby słabszy i pali chyba wiecej.Proszę o podpowiedz
MireXs Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Też mam AVJ-a i jak na mój słuch wszystko jest ok. Albo to jest kwestia głośników w laptopie.
gajtas Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 po pierwsze: przejrzyj pasek wieleklinowy i wszystko co z nim, po drugie przestań panikować pozdr do paniki zmierz ciśnienie oleju swojego też :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się