mikrus Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów i zaczynam kolejny pewnie już temat związany z przeładowaną turbiną (Charge Pressure Control: Positive Deviation). Chętnie poznam Wasze wskazówki do poniższych logów z grupy 003 i 011 w BS i DYN. Mam nadzieję, że na początek wystarczy 003 BS 011 BS 003 dynamic 011 dynamic Wiem, że wyniki nie są ciekawe, turbo chyba dwukrotnie podczas dynamicznego testu przestawało ciagnąć. Obserwowałem też ruch cięgna z gruchy i skok wydaje się w spory. Dodam, że auto mam od miesiąca a problem ze świstami z turbiny i błędem zaczął się po wymianie oleju, wszystkich filtrów i uszczelnieniu pompy tandemowej (wyciek oleju). W międzyczasie obniżyła siętemperatura na dworze. A olej dalej wycieka, ale gdzieś niżej.. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez mikrus
daro80 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Trzeba sprawdzic jakie podcisnienie robi pompa tandemowa?A te wycieki to moze z EGR? Edytowane 18 Grudnia 2014 przez daro80
mikrus Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Po rozebraniu zacinającej się turbiny okazało się, że dostawał się do niej olej i ma uszkodzone elementy. Jutro jadę po zregenerowaną turbinę z turbo-oscar.pl na wymianę i dam znać co i jak. Czas na update: ponad 2 tygodnie póżniej i ponad 1000zł mniej temat został załatwiony na dobre. Turbina po regeneracji śmiga bez zarzutu, zawór N75 wymieniony na nowy (od Pierburga) i wyczyszczony EGR. Dla porównania załączam nowe logi w tych samych zakresach. 003 BS 011 BS 003 dynamic 011 dynamic Off top: dzisiaj dodatkowo wymieniłem side crash sensor i pozbyłem się wrednej kontrolki od airbag Zostało jeszcze podgrzewanie tylnej szyby/lusterek, ale to już temat na inny dział.. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez mikrus
EmilU Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Tez mam ten problem w a4b6 1.9 tdi 130 Ostatnio zonka troche deptala po miescie i nagle auto stracilo moc ale po zgaszeniu i odpaleniu wrocilo wszystko do normy dzis podpielem pod kompa i wyskoczyl blad . jakies podpowiedzi od czego zaczac ?
kamil-vag Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 21 godzin temu, EmilU napisał: jakies podpowiedzi od czego zaczac ? U Ciebie jest odwrotna sytuacja, bo przeładowuje. Zrób log dynamiczny 003+008+011
EmilU Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 2 godziny temu, kamil-vag napisał: U Ciebie jest odwrotna sytuacja, bo przeładowuje. Zrób log dynamiczny 003+008+011 Jakieś podpowiedzi jak zrobic te logi ? Auto musi byc nagrzane do 90 ? Mozesz mi podlinkowac jak to zrobic
EmilU Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Znalazlem twoj poradnik na forum i na dniach zrobie logi jak znajde chwile i wstawie na stronke A jeszcze 1 pytanko . Moge robic 3 na raz? Czy lepiej osobno i zrobic 3 kursy z pedalem w podlodze zeby bylo dokladniej ? ? Edytowane 13 Lutego 2019 przez EmilU Edit
kamil-vag Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Tak rozgrzane do 90 stopni i na razie możesz 003+008+011
maciejhildek1982 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Witam Kolegów. Osobiście też miałem problem w poprzednim AVF z przeładowaniem turbo. Auto wjechało do kolegi na garaż gdzie wyjęliśmy turbo, rozkręciliśmy, po stwierdzeniu że nie ma wycieków oleju została gruntownie wyczyszczona strona gorąca wręcz wypolerowana. Wszystko poskładane, nowe uszczelki między turbo i wydechem oraz przy okazji na kolektorze wylotowym jak i dolotowym. Robiłem to 2,5 roku temu i auto dalej śmiga bezawaryjnie (jest w posiadaniu szwagra). Zabieg w miarę prosty, choć niektóre śruby były oporne. Zajęło mi to na spokojnie 2 popołudnia. No i uwaga na przewód zasilający olejem turbo, ten od góry - łatwo go ukręcić.
EmilU Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 17 godzin temu, maciejhildek1982 napisał: Witam Kolegów. Osobiście też miałem problem w poprzednim AVF z przeładowaniem turbo. Auto wjechało do kolegi na garaż gdzie wyjęliśmy turbo, rozkręciliśmy, po stwierdzeniu że nie ma wycieków oleju została gruntownie wyczyszczona strona gorąca wręcz wypolerowana. Wszystko poskładane, nowe uszczelki między turbo i wydechem oraz przy okazji na kolektorze wylotowym jak i dolotowym. Robiłem to 2,5 roku temu i auto dalej śmiga bezawaryjnie (jest w posiadaniu szwagra). Zabieg w miarę prosty, choć niektóre śruby były oporne. Zajęło mi to na spokojnie 2 popołudnia. No i uwaga na przewód zasilający olejem turbo, ten od góry - łatwo go ukręcić. U mnie slychac takie jakby szorowanie jak schodzi z obrotow na zimnym bardziej slychac ale jak juz sie auto nagrzeje to ptawie nie slychac tego
EmilU Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 Jeszcze walne pytanko . Chcialbym sprawdzic ogolnie silnik . Napiszcie mi jakie logi statyczne i dynamiczne robic ? Chcialbym tez sprawdzic egr ! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się