muszka76 4 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 o jaką teorie ci chiodzi?Bo mi tylko chodzi o sprawdzenie napedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 O tę jak zawisniesz jedna osią subaru to sie wygrzebiesz, audi juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 nigdy nie zawisnąłem jedną osią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ja z chęcią wysłucham co autor teorii ma na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Wynika to z konstrukcji napedu jednego i drugiego auta, z Haldex jest tak samo jak z wiskoza w TT czy subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Czyli uważasz, że wjeżdżając jedną osią autem z Q np na rolki to nie wyjedziemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 wiec w koncu jak sprawdzic czy mam sprawny naped Q ?Jechac na hamownie czy jakoś samemu dam rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Sprawdz stan tylnego zawieszenia, masz gdziesz luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Nie kumam tego filmu . Raz nie wyjechał , potem wyjechał bez problemu ??? O co chodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) auto z suneło sie z rolek, miało opór i dlatego normalnie zjechało Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 To w takim razie kiedy to quattro działa? Wtedy co najbardziej potrzebne to go niema, a jak zbędne to jest cały czas. Tak to widzę oglądając tego typu filmy.♻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 poczytaj o torsenie, chodzi o wspólczynnik blokowania koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 czyli kiedy tył wyprzedza przód to raczej nie działa a moze jakbym dodał gazu to zaczełoby działac? luzów nie ma zadnych w zawieszeniu bo dosc czesto profilaktycznie jezdze do kumpla na stacje diagnostyczna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 To w takim razie kiedy to quattro działa? Wtedy co najbardziej potrzebne to go niema, a jak zbędne to jest cały czas. Tak to widzę oglądając tego typu filmy.♻ Gdyby dohamował np. ręcznym gdy tył był na rolkach to zacząłby przód ciągnąć. To samo jak zawiśniesz i jedno koło jest w górze, bez dohamowania nie ruszysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 eds pewnie dużo pomaga jak koło zawiśnie tylko trzeba użyć pedału gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) z rolek da się zjechać jak lekko klepniesz pedał hamulca - opór na kole da mu na chwilę moment obrotowy. muszka - fizyki nie oszukasz, jak odejmujesz gaz w zakręcie to większa przyczepność pojawia się na przedniej osi i tył wyrzuca na bok. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez rav14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Wiem, że dinozaur, ale każdy w innym czasie próbuje zrozumieć jak działa quattro Czego nie rozumiem, pomóżcie : Zwykły dyfer kieruje moment tam gdzie ma lżej. Torsen odwrotnie - moment kieruje tam gdzie większa przyczepność. W B5/B6/B7 między kołami są zwykłe dyfry, a między osiami jest Torsen? Jeśli tak, to dlaczego na filmiku B5 nie mogła zjechać z rolek? Cały moment Torsen powinien skierować na przód przecież.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Torsen kieruje moment tam gdzie jest większa przyczepność pod warunkiem że ta przyczepność jest. Jeśli przyczepności brak Torsen zachowa się jak zwykły otwarty dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Charakterystyczną wielkością dla mechanizmów Torsen jest współczynnik TBR (Torque Bias Ratio). Współczynnik ten obrazuje proporcję momentu jaki mechanizm jest w stanie przekazać na oś o większej przyczepności w stosunku do osi drugiej np: TBR 4:1 oznacza, że na oś o większej przyczepności może trafić 4 razy więcej momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się