darq1985 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 witam wszystkich maniakow a4 mam problem z moja b8 2.0TDI 170KM ostatnio wymienilem dwumasa bo byl w oplakanym stanie ale po wymianie silnik nadal trzepie buda najczesciej robi to jak jest zimny np. rano odpalam i wciagu 1 minuty bujnie samochodem 3 moze 4 razy i za chwilke ustanie jak sie rozgrzeje do 90 stopni to drgania nie wystepuja wcale a jak juz sa to minimalne. pomozcie bo juz niewiem co robic
skrab Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A może masz świeczki spalone, tylko jak by tak było to może trześć po odpaleniu przez jakieś pół minuty,a tak to coś musi byc zle złozone..
darq1985 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 NIE SPRZEGLO TEZ JEST NOWE CALY KOMPLET ALE ROBI TO TEZ JAK SILNIK MA OKOLO 70 STOPNI PO ODPALENIU ALE JAK DODAM GAZU TO PRZESTANIE ALE JAK JUZ MA 90 TO MOGE ZGASIC I ZARAZ ODPALIC I JEST OK ZERO DRGAN NAJBARDZIEJ JAK JEST ZIMNY A SPRZEGELKO ALTERNATORA MOZE MNIEC JAKIS WPLYW NA TO?
RALF76 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Podpinałeś pod kompa? sprawdzałeś wtryskiwacze?jaki masz przelot?
RALF76 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 przy okazji sprawdź też świece żarowe tak jak wyżej kolega sugeruje...
darq1985 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Sprawdziłem wtryski są ok wymieniłem świece i nadal trzęsie pojechałem sprawdzić kompresję i jest ok juz nie wiem co to może być
mariusz2288 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Kolega miał wadliwe nowe sprzęgło.
Lunatyk Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Czy udało się rozwiązać problem? mam dokładnie takie same objawy.
Johny85 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 sprawdz to sprzegiełko alternatora i poduszki pod silnikiem
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Takie nieregularne bujanie w CR-ze, to albo przycinające się wtryskiwacze , albo problem z zaworem utrzymującym ciśnienie w szynie na odpowiednim poziomie Jego chwilowe skoki skutkują zmianą dawki paliwa wtryskiwanego do cylindrów , efektem czego jest właśnie bujanie silnikiem Raczej na pewno takiego objawu nie powoduje uszkodzony dwumas, co najwyżej może przyczynić się do zwiększenia ich amplitudy, nie tłumiąc tych drgań Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
szuwx Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Mam podobne objawy, orientuje się ktoś gdzie w świętokrzyskim zdiagnozują czy to wtryski? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
slusek19 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Witam. U mnie to samo na zimnym silniku buja autem na P i N. Wtryski sprawdzone, wyczyszczone i uszczelnione. Na chwilę jakby po tym zabiegu trzęsienie ustało ale dziś zauważyłem ze znowu wróciło po ok. 1000km. Dwumas ?? Wałek rozrządu ? Przebieg 186.000 km Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kertoip70 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Boże ! Tragedia ! Czy ktoś już sobie poradził z tym problemem ?! Widzę już któryś taki temat i nadal nie znalazłem rozwiązania, czy ktoś to naprawił ?! Coś jest nie tak i trzeba to rozwiązać - ja byłem u trzech mechaników i nic tak na prawdę nie powiedzieli. Kazali jeździć bo oni mogą posprawdzać to tamto ,powymieniać 100 rzeczy i nie wiadomo czy problem zniknie więc moze już go ktoś rozwiązał i oszczędziłby reszcie poszukiwań :?
juzek114 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 A towarzyszy wam przy tym stukanie ? Bo mi telepie silnikiem raz tak a raz nie. I robiłem takie coś , że zaciągnąłem ręczny i ruszalem do tylu i tez tym silnikiem telepie. Zastanawiam się czy to nie poduszka silnika
Rotebro Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Witam proszę o pomoc , jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła,cały komplet Luka wymian była w tamtym roku po wymianie dwumasy wszystko grało git zero drgań przebieg teraz 240 tys 2009 r po około 2 tygodni zaczęły sie wibracje w kabinie okazało sie zę poduchy do wymiany, oleju już nie było obie do wymiany wymieniłem na nowe org audi i pod skrzynią tez, dalej lekkie wibracje odczuwalne pózniej doszły drgania kierownicy od 120 km na letnich i na zimówkach tak samo koła ważone w trzech rożnych miejscach okazało sie ze przeguby wew. wymieniłem na nowe wszystkie tuleje tez wymienione na nowe , wyjechałem na autostradę i znowu to samo dragania kierownicy od 120 km tylko teraz już dziwne te drgania raz sie nasilają raz zmniejszają i tak w kółko oraz lekkie drgania w kabinie jak silnik schodzi z obrotów (fotel,drążek zmiany biegów koło półki zmiany biegów i słychać kratki nadmuchu jak lekko trzeszczą) po miesiącu wrócilem do serwisu okazało sie ze opiłki w pompie i pompa do wymiany twierdza ze opiłki były tylko w pompie , pompa wymieniona na nową wtryski wysłane i sprawdzone do Bosha są w normie , drgania bardzo sie zmniejszyły ale dalej odczuwalne. Teraz byłem w dwóch różnych serwisach i nie wiedza co jest grane bo wszystko sprawdzili i jest ok błędów tez niema . Czy moze spotkał sie ktoś z takimi objawami ? Lekkie drgania w fotelu,drążku zm. biegów, lekko trzeszcząca klatka nadmuchu,odczuwalne lekkie drgania w pedale sprzęgła i to najgorsze od 120 drgania kierownicy raz silniejsze raz ustępują szczególnie jak jade w dłuższa trasę , czy jest możliwość ze mogli mi źle dwumase założyć ? jest taka opcja? Proszę o odpowiedz
skotmen Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Jak masz drgania przy 120 to w zawieszeniu banany do wymiany http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/page-1
Rotebro Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Jak masz drgania przy 120 to w zawieszeniu banany do wymiany http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/page-1 Jak mam sprawdzić ze to na 100% banany do wymiany? Pytam żebym na daremno nie wymieniał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się