KamiPP Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam, od dłuższego czasu 3 sekundy po zapaleniu, silnik dławi się 1-2 razy, że aż prawie gaśnie i zatrzęsie całą budą, po tym zazwyczaj mruga kontrolka od grzania świec, po ponownym odpaleniu dławienia nie czuć tak bardzo i kontrolka nie mruga, natomiast później i tak jest wyczuwalna nie zbyt równa praca silnika. Mało tego podczas jazdy na rozgrzanym, przy hamowaniu do świateł potrafi zgasnąć(już na obrotach jałowych). Nie wiem czy to może wina oleju w skrzyni czy go zdławia... Spotkał się ktoś z takimi problemami? Będę wdzięczny za pomoc
sebastian_marat Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Podepnij VCDS to coś więcej będziesz wiedział
damian.p.borowski Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Kolego u mnie jest to samo na vcds wyszło engine speed sensor czyli czujnik wału kupiłem czujnik ale nikt nie potrafi mi powiedzieć gdzie go dokładnie znajdę tak apropos czujnik kupiłem za 60 zł wiec śmieszna sprawa...
sebastian_marat Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 ten czujnik macie w obudowie skrzyni biegów od góry, widać go patrząc od strony lewego koła
KamiPP Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa?
sebastian_marat Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Przez zapchany DPF to raczej przybywa oleju a nie odwrotnie
piotrsob1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa? To już prędzej turbo rzygnęło olejem w wydech, i zaklajstrowało DPF-a Zdemontuj rurkę idącą od chłodnicy spalin do EGR-a i obejżyj czy nie ma w niej oleju
KamiPP Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Dpf usunięty. Komp oznajmił czujnik ciśnienia na listwie. Czujnik wymieniłem. EGR, turbo i wtryski też sprawdzone, a problem jest nadal... mechanicy rozkładają ręce. Ktoś może ma jakieś pomysły? Edytowane 27 Października 2016 przez KamiPP
kovallts Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 I co kolego, rozwiales problem z Twoim autem? Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
KamiPP Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Po lekturze na forach itp. wymieniłem... ale pompę wysokiego ciśnienia z czujnikiem razem. Istniała opcja, że problem tylko z czujnikiem, ale doczytałem że często też pompy siadają i puszczają opiłki dalej w obieg co źle się kończy.... I obecnie śmiga jak trzeba a ma już 320tkm nalatane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się