daniel12896 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam otóż od dłuższego czasu borykam się z sondą. Czy ktoś pomoże? Jaka powinna być jej wartość? Wykonałem logi na postoju niestety dynamicznych nie dam rady zrobić. Na Vag scope pokazują się dwie sinusoidy. Sonda skacze sobie od 0.200 V do 0.700 V . Logi:http://vaglog.pl/log_199782.html
Gutterman Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Teoretycznie od 0.1 +/- do 1.0 +/- powinno wskazywac
neoxpl Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Czy przy gwaltownym dodawaniu gazu i po odjeciu gazu pracuje dalej w tym zakresie? Sonda orginalna? Kable łatane czy nie?
daniel12896 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 No własnie sonda jest nie oryginalna, byłem na szrocie dostałem worek sond i miałem sobie patrzeć. Kable przecięte i skręcone, bo wtyczka nie pasowała. I wciąż wyskakuje błąd sondy, ze nie aktywna a wartości pokazuje , Dziś podmieniałem inną oryginalną od Audi ale wartość stała na 0.9V i w środku chyba grzałka latała .
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Podobnie kiedyś kupiłem. Przy mnie gość wykręcił z takiego samego silnika, byłem pewien że dobra a tu lipa. W Twoim przypadku jest to samo, jeszcze jak piszesz że coś latało. Tylko kosz i kup nową sondę.
daniel12896 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jutro jadę ją oddać A jakie miałeś problemy, że wymieniałeś sonde?
Gutterman Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 U mnie np bylo wysokie spalanie i brak mocy jak sonda padla
daniel12896 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 No a ja moc mam, spalanie to nie wiem bo na gazie jeżdżę , chyba aż takie złe nie jest, tylko obroty falują czasem jak głupie do czasu jak się nie zatrzymam no i też pojawia się błąd sondy, a sonda wartości pokazuje.
Gutterman Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Falujace obroty w tym aucie to temat rzeka :/
daniel12896 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Właśnie niestety przepustnice czyszczona, wymieniana i wciąż to samo. Mam podejrzenia co do alternatora . Ale to już ostateczna myśl.
Gutterman Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 sprawdzałeś przewody podcisnienia te co wchodzą do przepustnicy?, dolot ? przepływomierz ? przyczyn jest bardzo duzo
daniel12896 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Przewody sprawdzone , dolot szczelny , przepływki mam dwie na oby dwóch tak samo chodzi , wcześniej wymieniałem. czujnik temperatury zmieniony , nie wiem co jeszcze by sprawdzić. wąż odpowietrzenia silnika tzw. odma wymieniona. Chyba, że głebiej gdzieś jeszcze są jakieś wężyki. najgorzej jak jest zimny silnik, potem już jest w miarę dobrze .
Sidney Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Panowie, a to nie jest tak, że jak auto jeździ na lpg to błąd sondy wyskakuje, że tak powiem z automatu? Poprawcie mnie jeśli się mylę bo nie mam lpg ale gdzieś to słyszałem
sebidi Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jedni mówią ze wyskakuje błąd mieszanki mi również ale nie ma to na nic wpływu jak jeżdżę na samej benzynie błędu niema tylko na przełączaniu na gaz wychodzi i to wszystko A odnośnie tych falujacych obrotów to w 1.6 normalka aczkolwiek chyba rozwiązałem ten problem
daniel12896 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 A możesz się podzielić jak to zrobiłeś? No właśnie u mnie sonda na Benz jak sprawdzam na Vagu ładnie faluje, a na gazie jak sprawdzam programem ACGasSynchro stoi na 3,8V .
Gutterman Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jesli blad wyskakuje po przełączeniu na gaz to radził bym podjechać do innego gazownika bo prawdopodobnie zle zgrany sterownik od gazu z komputerem auta
sebidi Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Problem falowania w zasadzie występuje w korkach lub na manewrach typu parkowanie oraz po wduszeniu sprzęgła podczas jazdy ale tylko i wyłącznie gdy przed zafalowaniem obroty silnika są poniżej 2000 i oczywiście na nagrzanym silniku robiłem testy w różnych konfiguracjach i gdy obroty zawsze miałem ponad 2000 falowanie nie występowało wiec zaczęło świtac w głowie ze na wolnych obr i w korkach podciśnienie jest słabe wiec odpowiedz była gotowa ssący puszcza i gdzieś jest nieszczelnośc w moim wypadku między uszczelka po nagrzaniu robiła się szczelina i powodowała spadki po wymianie mogę nawet na sprzęgle bez gazu ruszać i nic nie faluje Oczywiście dodam że dotyczy to benzyny i LPG jednak na gazie może być to bardziej odczuwalne oczywiście wszystkie wężyki rury dolotu przeplywki i przepustnice mamy sprawne Edytowane 18 Stycznia 2015 przez sebidi
daniel12896 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 W sumie dobra myśl. Ja mam kiedy cofam np. kiedy kręcę kierownicą podczas toczenia, podczas parkowania. I dokładnie też jak jadę wolno np za kimś w korku i wrzucę luz. O jaką uszczelkę chodzi ? tu koło przepustnicy Czy ta uszczelka przy silniku?
sebidi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Uszczelka łącząca kolektor ssący 12 zł w intercarsie kosztuje a najlepiej cały kolektor obejrzeć czy pekniety nie jest Ta duża co łączy kolektor z silnikiem Edytowane 19 Stycznia 2015 przez sebidi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się