munky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Witam klubowiczow!!! Mam pytanie....czy czujnik temp.paliwa moze miec cos wspolnego z odpalaniem zimnego silnika?Otoz z rana (po wymianie swiec) musze znacznie dluzej odpalac autko..(po poprostu dluzej mi kreci).Vag-com pokazal,ze czujnik temp.paliwa jest walniety(jakies zwarcie ztego co pamietam).Czy dam rade go sam wymienic?,bo mechanik powiedzial ze znajduje sie on w pompie wtryskowej... :mysli:A z tego co widze na rysunku jest on gdzies za pompa.. Z gory dzieki za podpowiedzi!!!
blaster99 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 U mnie Vag tez pokazuje ze czujnik walniety... Smigam tak juz pol roku i niby wszystko ok , odpala dobrze na zimnym i na cieplym. zaastanawia mnie na co tak naprawde taki czujnik ma wplyw. wydawac by sie moglo ze na ilosc podawanego paliwa w zaleznosci od jego temperatury (zgodnie z zasada rozszerzalności temperaturowej cieczy - zimne = gestsze paliwo; cieple = rzadkie). Ciekaw jestem jak jest naprawde, i jakie sa orientacyjne koszta naprawy
Musashi Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 na czas wtrysku. zimne wieksza lepkosc, wiec "gestsze" aby dostarczyc dana ilosc w porownaniu do cieplego trzeba podawac ciut dluzej.
Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Mam do wymiany czujnik temperatury paliwa, i mam pytanie czy to bedzie taki czujnik jak ponizej na zdjeciach silnik AFN nr. czujnika 038 906 081 B mógł by ktoś potwierdzić to U mnie przyczyna wymiany jest brak mocy w dolnych partiach obrotów (1-2tys obr) Dzisiaj miałem robioną korekte u Rogala i ten czujnik nawalał
konrad_A4 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Mam do wymiany czujnik temperatury paliwa, i mam pytanie czy to bedzie taki czujnik jak ponizej na zdjeciach silnik AFN nr. czujnika 038 906 081 B mógł by ktoś potwierdzić to U mnie przyczyna wymiany jest brak mocy w dolnych partiach obrotów (1-2tys obr) Dzisiaj miałem robioną korekte u Rogala i ten czujnik nawalał ten jest od PD'kow, u ciebie czujnik jest w pompie
Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Czyli jaki mi jest potrzebny?? masz kolego jakis schemacik, numer, ewentualnie aukcje
konrad_A4 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Czyli jaki mi jest potrzebny?? masz kolego jakis schemacik, numer, ewentualnie aukcje tutaj mozesz zobaczyc jak to wyglada: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_czyszczenie_nastawnika_pompy_vp37_by_lishoo-t75246.0.html
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Wymiana tego czujnika nie wiąże sie z ustawianiem tych wszystkich parametrów na vagu, zamieszczonych w watku dot. czyszczenia nastawnika
Sztomel Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Wymiana tego czujnika nie wiąże sie z ustawianiem tych wszystkich parametrów na vagu, zamieszczonych w watku dot. czyszczenia nastawnika nic nie trzeba ustawiać, odkręcasz tylko sam dekiel nastawnika a nie cały nastawnik, wymieniasz czujnik i zakręcasz pokrywę nastawnika, tu masz fotoporadę jak się za to zabrać (na przykładzie Golfa) : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193
Kowi87 Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Dzieki za wszystkie informacje Kupiłem: czujnik montowany w pompie wtryskowej o numerze 028 906 040 C - 40zł uszczelka do obudowy nastawnika 028 130 717 A - 9zł Dzisiaj montaz mam nadzieje że poprawi sie dół silnika
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 mam prosbe do kogos kto ma pod ręką Etke Potrzebny mi numer uszczelki pod nastawnik pompy wtryskowej, mam numer uszczelki pod górna częśc nastawnika teraz potrzebna mi dolna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się