Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czujnik temperatury paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowiczow!!!

Mam pytanie....czy czujnik temp.paliwa moze miec cos wspolnego z odpalaniem zimnego silnika?Otoz z rana (po wymianie swiec) musze znacznie dluzej odpalac autko..(po poprostu dluzej mi kreci).Vag-com pokazal,ze czujnik temp.paliwa jest walniety(jakies zwarcie ztego co pamietam).Czy dam rade go sam wymienic?,bo mechanik powiedzial ze znajduje sie on w pompie wtryskowej... :mysli:A z tego co widze na rysunku jest on gdzies za pompa.. :mysli:

Z gory dzieki za podpowiedzi!!!

Opublikowano

U mnie Vag tez pokazuje ze czujnik walniety... Smigam tak juz pol roku i niby wszystko ok , odpala dobrze na zimnym i na cieplym. zaastanawia mnie na co tak naprawde taki czujnik ma wplyw. wydawac by sie moglo ze na ilosc podawanego paliwa w zaleznosci od jego temperatury (zgodnie z zasada rozszerzalności temperaturowej cieczy - zimne = gestsze paliwo; cieple = rzadkie).

Ciekaw jestem jak jest naprawde, i jakie sa orientacyjne koszta naprawy

Opublikowano

na czas wtrysku. zimne wieksza lepkosc, wiec "gestsze" aby dostarczyc dana ilosc w porownaniu do cieplego trzeba podawac ciut dluzej.

Opublikowano

Mam do wymiany czujnik temperatury paliwa, i mam pytanie czy to bedzie taki czujnik jak ponizej na zdjeciach silnik AFN

nr. czujnika 038 906 081 B mógł by ktoś potwierdzić to :notworthy:

dscn7121.th.jpgdscn7120n.th.jpg

U mnie przyczyna wymiany jest brak mocy w dolnych partiach obrotów (1-2tys obr) Dzisiaj miałem robioną korekte u Rogala i ten czujnik nawalał :wallbash:

Opublikowano

Mam do wymiany czujnik temperatury paliwa, i mam pytanie czy to bedzie taki czujnik jak ponizej na zdjeciach silnik AFN

nr. czujnika 038 906 081 B mógł by ktoś potwierdzić to :notworthy:

dscn7121.th.jpgdscn7120n.th.jpg

U mnie przyczyna wymiany jest brak mocy w dolnych partiach obrotów (1-2tys obr) Dzisiaj miałem robioną korekte u Rogala i ten czujnik nawalał :wallbash:

ten jest od PD'kow, u ciebie czujnik jest w pompie

Opublikowano

Czyli jaki mi jest potrzebny?? masz kolego jakis schemacik, numer, ewentualnie aukcje :mysli::notworthy:

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź :notworthy: i fotoporade :good:

Opublikowano

tak on wygląda w realu :

da3d3c77836f575emed.jpg

Opublikowano

Wymiana tego czujnika nie wiąże sie z ustawianiem tych wszystkich parametrów na vagu, zamieszczonych w watku dot. czyszczenia nastawnika :mysli:

Opublikowano

Wymiana tego czujnika nie wiąże sie z ustawianiem tych wszystkich parametrów na vagu, zamieszczonych w watku dot. czyszczenia nastawnika :mysli:

nic nie trzeba ustawiać, odkręcasz tylko sam dekiel nastawnika a nie cały nastawnik, wymieniasz czujnik i zakręcasz pokrywę nastawnika,

tu masz fotoporadę jak się za to zabrać (na przykładzie Golfa) :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193

Opublikowano

Dzieki za wszystkie informacje :notworthy:

Kupiłem:

czujnik montowany w pompie wtryskowej o numerze 028 906 040 C - 40zł

uszczelka do obudowy nastawnika 028 130 717 A - 9zł

Dzisiaj montaz mam nadzieje że poprawi sie dół silnika :przebiegly:

Opublikowano

mam prosbe do kogos kto ma pod ręką Etke

Potrzebny mi numer uszczelki pod nastawnik pompy wtryskowej, mam numer uszczelki pod górna częśc nastawnika teraz potrzebna mi dolna :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...