Kmicic37 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Posiadam Audi A4 B5 z 1995 roku 1.6 benzyna. Auto sprawowało się do czasu kiedy spadł deszcz i śnieg. Następnego dnia chciałem odpalić auto i nie mogłem. Myślałem,że coś musiało zrobić zwarcie po południu auto odpaliło bez problemu. Niestety problem się powtarza.Wystarczy,że postoi dłużej na dworze nie mogę go już odpalić.Wymieniłem już w nim rozrusznik i akumulator lecz nadal jest to samo. Kiedy podłącze drugi akumulator auto zapali i potem pali bez problemu. Nie wiem już co jest grane. Proszę o pomoc. Akumulator ładuje. Rozrusznik wymieniony. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Kmicic37
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zmierz napięcie na aku przed paleniem. Może już słaby?
Kmicic37 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Mierzyłem jest dobry. Może coś z komputerem bo już nie wiem. Aku jest naładowany. Zostawiłem swój stary aku na noc i miał 12.75V. Leżał w bagazniku.
Kmicic37 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Chce kręcić ale nie ma mocy. Jak powtórzę odpal zapal kilka razy kiedy nie mogę zapalic to już nic się nie pokazuje. Radio normalnie gra wszystko buczy. Jakby aku się rozładował ale tak nie jest Ale zapewne problem powróci. Proszę o pomoc. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Kmicic37
quadral20004 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 mowisz ze po deszczu tak sie zaczelo dziac,cewki,kable,swiece,wszytsko moze miec wplyw przez wilgoc.sprawdz klemy,moze juz sa lekko przezarte,sprawdz kable przy rozruszniku,moze zasniedziale.mozwliwe tez ze masa przy silniku sie odkerecila. 2 opcja: jesli kupiles tanie aku to przykro mi tak bedzie sie dzialo.napiecie mozesz miec 12,75 v lecz odpowiedniego natezenia pradu nie masz.jesli po podlaczeniu drugiego aku pali normalnie to przyczyna jest prosta. ja osobiscie kupilem kiedys bannera,rok czasu nie wytrzymal.
Kmicic37 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) ja mam tego Power Bulla aku. Jak mówię jak popada deszcz lub śnieg to nie odpale. Ostatnio przydażyło mi się że odpaliłem na 2 aku podjechałem do znajomych zostawiłem go na 3 godziny i nie mógł zapalić mimo,że świeciło słońce i nie padało po południu. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Kmicic37
bartek1605 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 brak prawidlowego przejścia prądu, do czyszczenia/wymiany klemy i pozostałe elementy łączące aku-rozrusznik-nadwozie
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 A może podmień aku tak na próbę. Wtedy zobaczysz co będzie.?? Przynajmniej będziesz pewny czy to wina aku bo jak do tej pory wszystko na to wskazuje.
Kmicic37 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Założyłem wczoraj swój naładowany stary aku i dzisiaj po opadach normalnie odpalił a miałem przedtem też naładowany swój stary aku z samochodu disel.Uruchomił normalnie,ale to też do czasu. Wystarczy,że lżej popada to już nie odpali. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Kmicic37
darko Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 jak dla mnie to cewki w 1.6 jest aparat zapłonowy
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 A może faktycznie to wina wilgoci w aparacie. Sprawdź, wyczyść i wysusz. Zobaczymy.
quadral20004 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 jak dla mnie to cewki w 1.6 jest aparat zapłonowy taki ze mnie mechanior;p czyli aparar zachodzi wilgocia
Kmicic37 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dzisiaj podłączyłem go pod komputer miał kilka błędów związanych z dawną wymianą termostatu i akumulatora. Teraz zajmę się czyszczeniem bądż wymianą reszty.
Kejsi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie rozumiem kilku rzeczy, jaki błąd można mieć po zmianie termostatu? Dwa mówisz ze nie chce zapalic, czyli rozumiem ze kręci ale nie zapala, czy jak postoi to nie ma nawet siły przekręcić? Jeżeli to drugie to zwykły multimetr kupujesz wpinasz go szeregowo w aku a resztę obwodu na wyłączonym zapłonie, wszystko ma być wyłączone i Obserwujesz czy nie ma upływu prądu, maks to jest kilkadziesiąt mA, jeżeli jednak wszystko bd okej to do przestawietlenia całą wiązka aku rozrusznik masa, możliwe że Ci się też szczotki w rozruszniku blokują i wychodzą cyrku tez warto sprawdzić.
Kmicic37 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Nie ma nawet siły przekręcić kiedy stoi i pada deszcz. Rozrusznik jest nowy i szczotki tak samo. Więc odpada. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Kmicic37
Sidney Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Możliwe, że problem jest złożony. Zmierz pobór tak jak kolega wyżej napisał najlepiej podczas deszczu. Akumulator też może już się kończyć i te dwie rzeczy sprawiają, że gdzieś niezbyt mocno uciekający prąd (jakaś pierdółka) rozładowuje Ci baterię.
Kejsi Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jak masz możliwość podmień przekaźnik 185 od jakiegoś kolegi, możliwe że już się skończył. Bo z tego to rozumiem nawet gdy aku jest naładowany to i tak nie ma siły kręcić?
Kmicic37 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 A gdzie on dokładnie się znajduje??
Rekomendowane odpowiedzi