Gracjan Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dupowóz, przesiadka z E39 na E38... Po przyjeździe...Jak zwykle na początek zmiana oleju z filtrem i filtrów kabinowych:Detailingi, na razie tak na szybko żeby nie było wstydu jeździć, na wiosnę konkrety.Na gotowo:Zakupy...Na pierwszy ogień czyszczenie EGR.Na jakiś czas spokój...Wymiana oleju w dyferencjale, po 14 latach ma już dość.Ładna pogoda więc trzeba korzystać...Na pierwszy ogień wymiana uszczelki pod miską olejową i kontrola śrub pompy oleju ( wada silników V8, lubią się odkręcać i wiadomo jak to się może skończyć ).Pierwsze co osłony robią wylot:Trzeba oczyścić miejsce wokół miski żeby po jej odkręceniu jakiś syf nie wpadł do miski z olejem który trzeba wlać do silnika ponownie.Spuszczamy olej i można odkręcać miskę:Śruby pompy oleju wkręcone na nowo dla pewności na kleju.Wszystko wyczyszczone, można przykręcać miskę z nową uszczelką i nową śrubę spustową wraz z uszczelką:Olej wlany, jedna robota gotowa...Kolejna sprawa, myślałem że wytrzymam do wiosny i odmaluje zaciski przy okazji wymiany klocków ale nie wytrzymałem, nie mogłem patrzeć na czerwone - ten kto to pomalował na taki kolor powinien smażyć się w piekle ;-)Można brać się za czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie...Wygląda jak powinno wyglądać od początku Na koniec cieknący przewód od wspomagania, przy okazji wymiana płynu do wspomagania + płukanie układu, ale to już do ogarnięcia w zaprzyjaźnionym warsztacie.
lapek85 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 jak sprawują się te silniki? jakie są ich największe wady? tak poza tym to 7ka bardzo ładna, moje marzenie jako nastolatka
Gracjan Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 Petarda! ..olej i filtr w skrzyni?? Do wymiany, planuje w przyszłym miesiącu ogarnąć... Musze znaleźć kogoś kumatego co wymienia metodą dynamiczną
mojeA4 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Pikny Czym robiłeś koncówki wydechu? Bo u mnie wywaliłem dpf, cześciej musze przecierać, ale nie mam pomysłu czym, żeby był efekt podobny jak u Ciebie
Gracjan Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 Pikny Czym robiłeś koncówki wydechu? Bo u mnie wywaliłem dpf, cześciej musze przecierać, ale nie mam pomysłu czym, żeby był efekt podobny jak u Ciebie Wełna stalowa + pasta do polerowania metalu Mothers.
marcin_o23 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 te 7 nadal mają coś w sobie, piękna, do tego podejście do tematu profi, btw czym czyścisz elementy ze smaru??
soolek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Cudne auto. Cały czas mnie kusi przesiąść się na takie.
Marc!n Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Piękna i nieźle ogarnięta po zakupie 7 Naskrob co nieco o silniku.. duża różnica w komforcie pomiędzy e39 a e38?
Gracjan Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 Piękna i nieźle ogarnięta po zakupie 7 Naskrob co nieco o silniku.. duża różnica w komforcie pomiędzy e39 a e38? Silnik 3,9l V8 Biturbo 245KM 560NM, diesel całkiem przyjemny, nie "klekota", nie kopci, spalanie jak na razie wychodzi 13l/100km w mieście i 9-10l/100km w trasie, jak na 2 tony i automat nie ma chyba tragedii. Porównując komfort w E38 a E39 to można powiedzieć że w E39 go nie ma wcale.
laki83 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 naprawde ładny wozik.te stare siódemki są piękne
carrera369 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ładnie wygląda w tym srebrnym kolorze. Felgi to 19" ? Dobry "kanał" w garażu
64driver Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dobrą robotę odwaliłeś przy tym aucie, szacun! Potrzeba takich zadbanych klasyków. Btw. na e39 siedzą fele od m6?
Gracjan Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Ładnie wygląda w tym srebrnym kolorze. Felgi to 19" ? Dobry "kanał" w garażu Felgi 19" z E66. "kanał" daję radę Dobrą robotę odwaliłeś przy tym aucie, szacun! Potrzeba takich zadbanych klasyków. Btw. na e39 siedzą fele od m6? Felgi to repliki, wzór tak jak piszesz M5/M6.
Dev Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Nie trzeba dynamicznie wymieniac oliwy w skrzyni. Zdejmujesz miche, wymieniasz filtry, zalewasz, odpalasz i uzupelniasz do stanu. wymiana max co 50000km Edytowane 4 Lutego 2015 przez Dev
Gracjan Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie trzeba dynamicznie wymieniac oliwy w skrzyni. Zdejmujesz miche, wymieniasz filtry, zalewasz, odpalasz i uzupelniasz do stanu. wymiana max co 50000km Ale wtedy spływa tylko 8l z 13, wolałbym pozbyć się całości i zastąpić to wszystko świeżym olejem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się