Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławienie podczas ruszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chłopaki, problem polega na tym że moja Audiczka A4 B6 podczas ruszania musi dostać więcej gazu żeby bez problemu ruszyła, ruszę praktycznie bez gazu ale muszę to robić lekko i z głowa powoli na pół sprzęgle ale ruszę. Pompki mają korekcje bardzo dobre, cóż może powodować taki objaw że tak jakby przy ruszaniu się mulił?

 

Edytowane przez chrzanek91
Opublikowano

W jakim stanie masz EGR? nie przycina się? Ja jak miałem problemy z EGR, to szarpał i gasł podczas ruszania

Opublikowano

W tym momencie zdjąłem wężyk podciśnieniowy z EGR i zaślepiłem go śruba M6, i niestety nie widać żadnej różnicy.

Opublikowano (edytowane)

Na podmiankę mogę mieć przepływke od 115km z praszczura, tylko czy będzie się nadawała? aczkolwiek uważam że po danych z Vaga ta pracuje bardzo dobrze...

Edytowane przez chrzanek91
Opublikowano

No to jeżeli przepływka jest ok to sprawdź wszystkie logi turbiny, czy podcisnienia masz wszyskie ok :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie dwa logi Grup 003 i 011 jakoś z przed miesiąca...

DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_200849.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_200850.html

Log z przed chwilki ze zdjętym i zaślepionym weżykiem od EGR

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_200860.html

Panowie, potrzeba mi żeby ktoś przeprowadził analizę tych logów gdyż jutro do południa mogę kupić druga przepływke w razie szwankowania tej.


I ma ktoś jakieś pomysły? ;)

Edytowane przez chrzanek91
Opublikowano

witam kolego i znalazłes moze co to jest bo mam takie same objawy i tez nie wiem co sie dzieje...

Opublikowano

Do sprawdzenia przepływki potrzebne są logi dynamiczne 03, 08 , 10

Opublikowano

miałem taki problem był zle ustawiony kat synchronizacji wałka rozrzadu

Opublikowano

Kąt jest ustawiony na 1,7 natomiast po wymianie przepływki na taka sama nie zmieniło sie kompletnie nic...

Opublikowano

Sprawdź czujnik temp płynu, trzeba porównać wynik ecu z liczikiem

Opublikowano

Kąt jest ustawiony na 1,7 natomiast po wymianie przepływki na taka sama nie zmieniło sie kompletnie nic...

no to kat masz troche opozniony .jak dla mnie za bardzo.najlepiej ustawic na 0.0

Opublikowano

Tak powinno być ale jak przestawi to wielkiej różnicy nie będzie. Ja ustawiam na 0 z tendencja wskakiwania na minus, rzadko ktory silnik rzyma idealne 0.

Opublikowano

Dodam że ok 2 miesiące temu założyłem używane sprzęgło od b7 w dobrym stanie gdyż auto jest po przeszczepie z multitronika---> manual.

A czy po przeszczepie skrzyni ktoś ogarniał program sterujący pracą silnika ?

Ten pod manualną skrzynię ma całkiem inne charakterystyki map, poza tym jak jeździsz na programie pod multi , to na pewno brakuje mu trochę informacji o pracy tej skrzyni i głupieje :decayed:

Opublikowano (edytowane)

W tym momencie ustawiłem kąt synchronizacji na 0,0 z tendencja do -0,6, i bez większych zmian.

Edytowane przez chrzanek91
Opublikowano

Czy problem z muleniem pokrywa się w czasie z przeszczepem skrzyni ?

Czy chociaż przez chwile po przeszczepie tego mulenia nie było ?

Opublikowano

Trafiłeś w sedno! Od początku było takie mulenie a na multi był samochoddzik o wiele dynamiczniejszy, tak samo sie zastanawiałem że może coś w programie w tym drugim kompie jest pokićkane bo sam komputer wszystko wskazuje na to że się zgadza. ;/

Opublikowano

Pewnie komp jest nie od Twojego modelu silnika .

Sprawdź Vagiem wersję sterownika silnika i skopiuj/wklej wujkowi Google, ciekawy jestem co odpowie :naughty:

A w ogóle jakie masz oznaczenie literowe motorówki ?

Opublikowano

Ciekawy temat, ciekawe czy wystarczy kodowanie czy cały sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...