edward.6 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) witam czy rozgrzewacie silnik po uruchomnieniu czy odrazu ruszacie co lepiej Edytowane 19 Stycznia 2015 przez edward.6
łukasz14bn Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 logiczne że trzeba po uruchomieniu dać chwle pochodzić autku i po ruszeniu nie dawać mu aż osiągnie swoją temperature
tomasz102 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 W instrukcji jest napisane, że ma się od razu jechać, żeby olej jak najszybciej osiągnął swoje parametry. Sam tak nie robię. Odpalam, czekam z 20-30 sekund i dopiero wtedy delikatnie ruszam.
Mesus Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja zawsze czekam az osiagnie 50 stopni i dopiero wtedy zaczynam powoli cos działać
mantix Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 A skąd wiesz kiedy masz 50 stopni?
Hezen Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Na odpowienim kanale w klimatroniku można podejrzeć temp. oleju. Wysłane z mojego GT-I9100
mantix Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 No tak, ale czy w praktyce wyobrażasz sobie rano kompa zapinać i to sprawdzać?
Lukasz_N Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na odpowienim kanale w klimatroniku można podejrzeć temp. oleju. Nie temperature oleju, tylko cieczy chłodzącej. o tak, ale czy w praktyce wyobrażasz sobie rano kompa zapinać i to sprawdzać? Nie trzeba kompa, wystarczy wejsc w climatronic: - naciskamy przycisk obiegu recyrkulacji powietrza (prawy dolny rog) oraz przycisk od kierowania powietrza na kratki pod szyba (strzalka w gore, w prawym gornym rogu) - wyswietli nam sie 1c, - przyciskami od zmiany temperatury (- +) idziemy na numer 51c - potwierdzamy przyciskiem od recyrkulacji (prawy dolny rog).
Tyrath Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja tam odrazu ruszam. Nie pałuję. Zanim się rozgrzeje to by chyba trzeba było godzinę czekać.
Onkel Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Najszybciej auto osiąga temp. roboczą pod obciążeniem. Czyli najlepiej odpalić i po chwili ruszać. Nie pałować do nagrzania.
goldi Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Odpalam czekam kilka sekund i ruszam inaczej jak są szyby zamarzną to odpalam psikam czy skrobie i jadę i do puki nię osiągnie temperatury minimum 80 stopni to nie przekraczam 2 czy 2.5 tyś obrotów a jak sie już rozgrzeje to też nie śmigam jak emeryt i już mam parę lat po czyszczeniu turbiny spokój oczywiście bez kata
Hezen Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Na odpowienim kanale w klimatroniku można podejrzeć temp. oleju. Nie temperature oleju, tylko cieczy chłodzącej. Zajrzyj jeszcze raz do kodów... w b5 po lifcie można sprawdzić oba wskazania.W przedlifcie tylko olej pod kanałem 51 Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Hezen
lukaszooo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie auto służy do szybkiego poruszania sie a nie do przezywania wszystkiego. Auto sie odpala czeka 10 sekund az zacznie ładnie pracować i jedziemy, wyjątkiem jest jesli na dworze jest temp poniżej ok -10C wtedy czekam ok min. Ja staram sie jeszcze przez pierwsze ok 5 km nie pałować silnika powyzej 2.5RPM ale czasem jest taka potrzeba i zbytnio sie nad tym nie zastanawiam. Wszystkie przesądy o grzaniu silnika maja znaczenie ale w maszynach budowlanych czy cięzarówkach w których silniki maja po 10L pojemności a silnik dodatkowo musi rozgrzać olej hydrauliczny. Jak widze ze jakis internetowy znawca w starym 1.9 np AFN czeka na postoju 2 min az silnik ostygnie to smieje sie od ucha do ucha . Dla przykładu firmowy bus VW LT na blacie 520 tysi z czego sam przejechałem jakies 150 nikt nigdy nie studził w nim silnika a turbo powiedziało papa dopiero przy 500tysiącach Edytowane 22 Stycznia 2015 przez lukaszooo
Bartollo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na odpowienim kanale w klimatroniku można podejrzeć temp. oleju. Nie temperature oleju, tylko cieczy chłodzącej. Zajrzyj jeszcze raz do kodów... w b5 po lifcie można sprawdzić oba wskazania.W przedlifcie tylko olej pod kanałem 51 Wysłane z mojego GT-I9100 W przedliftach na 51 jest temp cieczy chłodzącej.
Hezen Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 No to mój błąd, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Wysłane z mojego GT-I9100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się