Banan Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Skasuj błędy pojeździj na pb i zobacz czy wracają błędy. Jeśli nie lpg do kontroli. Jeśli za ubogo jest też na paliwie to do sprawdzenia nieszczelności , przepływka i zasilanie paliwem.
gieras1988 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) jak masz kabel to przyjrzyj się lambdom, porób logi i wstaw w odpowiedni dział, one odpowiadają za ubogą/bogatą mieszankę wczoraj czytałem te rzeczy, także rzuć okiem http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=56145 http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/DT40_Dobor_czasu_wtrysku_benzyny_i_gazu_LPG.pdf Edytowane 16 Lutego 2015 przez gieras1988
akrak Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 z lpg byłem na przeglądzie w czwartek i było wszystko ok po podpięciu do kompa, tylko wymiana filterków. O logach muszę poczytać, jak to zrobić, bo dopiero zaczynam się zaznajamiać z tym tematem i tym co można zrobić. To o czym mówicie jest do ogarnięcia w VCDS Lite? bo inny nie wchodzi w grę na razie, bo mam win7 na kompie. Panowie, powiedzcie mi czy po wyjęciu aku na całą noc do ładowania, powinienem coś zrobić, programowanie obrotów czy jakieś inne zabiegi, bo różnie to w autach bywa?
oca69 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 z lpg byłem na przeglądzie w czwartek i było wszystko ok po podpięciu do kompa, tylko wymiana filterków. O logach muszę poczytać, jak to zrobić, bo dopiero zaczynam się zaznajamiać z tym tematem i tym co można zrobić. To o czym mówicie jest do ogarnięcia w VCDS Lite? bo inny nie wchodzi w grę na razie, bo mam win7 na kompie. Panowie, powiedzcie mi czy po wyjęciu aku na całą noc do ładowania, powinienem coś zrobić, programowanie obrotów czy jakieś inne zabiegi, bo różnie to w autach bywa? Jak zamontujesz aku to wlacz zaplon nie dotykając pedalu od gazu na 1 minutę potem daj całkiem na off i odpal auto . Tak sie adoptuje przepsutnice
akrak Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Skasowałem wczoraj błędy, pojeździłem na Pb kikadziesiąt km, sprawdziłem ponownie i błędów nie było. Dzisiaj od całkiem zimnego silnika też zrobiłem kilkanaście km na Pb i też błędów nie było. Po południu zdobiłem kilkanaście km z przełączeniem na lpg i błędy nie wróciły. Jakby coś miało wyskoczyć to by wróciło chyba...
Porter3 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 akrak - też miałem ostatnio błąd 17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean Skasowałem, jeżdżę już około miesiąca (na PB i LPG, również wysokie obroty) i błąd nie wrócił. Może to wina słabej jakości LPG była A falowanie mam w zakresie 680-720 (nieważne, czy na PB czy na LPG) - ale zapewne ciężko będzie znaleźć przyczynę
akrak Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Może, a raczej obyś miał rację z tym błędem ale obserwował będę. Falowanie to pół biedy, to mnie nie martwi, nawet nie zwróciłbym na to aż takiej uwagi, bo to mały zakres, gdyby nie te wibracje. muszę to jeszcze sprawdzić ale mam wrażenie, że jak jeździłem na samym Pb to te wibracje były dużo mniej odczuwalne. Muszę wykluczyć zbieg okoliczności, ale jeśli faktycznie by tak było to mogą to być wtryski gazowe? Jak byłem na przeglądzie to zwrócili mi na nie uwagę, że nie są z najwyższej półki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się