Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa przyczyny złego działania SERWO brak hamulców


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Mam problem z działającym serwem. Gdy dziś zajrzałem pod maskę okazało się, że gumowy łącznik przewodu podciśnienia od serwa do vacum po wchodzący na krucieć vacum jest spękany. Nigdzie w serwisach nie ma dostępności tej części tak samo jak całego przewodu. Macie może jakąś radę na zamiennik lub skąd zdobyć tą rurkę/sam wtyk? Czy można ten wtyk załatać jakąś taśmą?
Gumowy wtyk nr 8E0611813R
Wężyk podciśnienia 8E0611931FK
Poniżej załączam zdjęcie uszkodzonej gumowej wtyki.

 

 

 

Edytowane przez banczy
Pomogło zaklejenie wtyki taśma. Zobaczymy na ile..
Opublikowano
W dniu 14.10.2017 o 11:48, Stichy napisał:

Taka oto sprawa - staralem sie powalczyc z podcisnieniem - jego niedoborem wiec zakupilem miernik  i zrobiłem pomiary, profilaktycznie wymieniłem vacum pompe (mam 5szt na zapasie :P)

i wyszlo ze serwo nie trzyma - znalazłem dawce Seat Exeo i przy okazji pobrale także ten lacznik gumowy - na zdjęciu po prawej 8E0 611 743A

 

DSC_7436.JPG

DSC_7437.JPG

 

Jest krótszy ale przekroj jak widać grubszy - bedie zmieniony - jezcze nie zmieniłem i nie mogę zdac relacji, ale jak ktoś ma zamiar wymieniac to moim zdaniem ten będzie lepiej dzialal

 

 

 

A4 B6 1.8t Manual

 

Właśnie dziś odebrałem nowy łącznik z ASO .

Stary wyciągnąłem i wygląda ładnie lecz jest inny niż ten nowy z ASO (jest krótszy) - a dokładniej jest taki jak na tym zdjęciu po prawo

Zamontowałem ten nowy czyli taki jak na zdjęciu po lewo ale różnicy nie widzę :-(

 

W momencie kiedy chce mocniej z hamować np. ze 120 do 0 czuć na pedale że nie wciska się go płynnie tylko czuć jak by przeskakiwał . Tak jak by klocek nie mógł się ruszyć w zacisku płynnie tylko przeskakuje.

 

Ma ktoś solucje na to ?

Opublikowano
W dniu 5.02.2021 o 16:15, szydlos007 napisał:

A4 B6 1.8t Manual

 

Właśnie dziś odebrałem nowy łącznik z ASO .

Stary wyciągnąłem i wygląda ładnie lecz jest inny niż ten nowy z ASO (jest krótszy) - a dokładniej jest taki jak na tym zdjęciu po prawo

Zamontowałem ten nowy czyli taki jak na zdjęciu po lewo ale różnicy nie widzę :-(

 

W momencie kiedy chce mocniej z hamować np. ze 120 do 0 czuć na pedale że nie wciska się go płynnie tylko czuć jak by przeskakiwał . Tak jak by klocek nie mógł się ruszyć w zacisku płynnie tylko przeskakuje.

 

Ma ktoś solucje na to ?

rozwiazales problem z przeskakiwaniem podczas hamowania?

 

Opublikowano

Czyżby znowu padało mi serwo? Po kolei:

Ponad rok temu zauważyłem, że po bardzo wolnej jeździe (warunki korkowe) lub cofaniu, pedał hamulca jest mega twardy i ciężko się hamuje. Diagnoza - serwo do wymiany. Z tego, co pamiętam, wstawili zamiennik, który okazał się nic nie warty i poszedł oryginał.
Teraz zauważyłem, że jak pomanewruję sobie po podwórku (metr do przodu, metr do tyłu itd), to hamulec też jest lekko twardszy. Nieznacznie, ale jednak da się zauważyć. Wystarczy zrobić parę metrów więcej "za jednym zamachem" i jest ok.

Czyżby po tak krótkim czasie serwo już do wymiany?

Opublikowano

Cześć. Na dzisiaj gdzie najlepiej szukać tego przewodu idącego do grodzi? Autoryzowany serwis, jakiś InterCars, internet (a jeśli tak to jakaś konkretna strona)? Muszę go wymienić.

Opublikowano (edytowane)

w serwisie Audi , albo w serwisie skody kupisz za pare zlotych, 

 

jedz do nora auto (plichta) w gdansku

widze ze jestes z trojmiasta 

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

Witam

Baqqqu kolega dobrze radzi ja tez brałem z nory przy obwodnicy jak byś jechał na otomin nie pamiętam ceny ale miałem trochę inny 1.8t multitronic ma jakby jeden kawałek gumy z wargą w grodzi nie ten okrągły korek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...