mariuszbyd Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 przekaźniki wiem ze znajdują się przy ECU w podszybiu, na pewno za skrzynka bezpieczników na dole pod podstopnicą, za zegarami. gdzieś jeszcze?
mariuszbyd Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Panowie dziwna sprawa, dziś przypadkowo okazłao się ze ojca znajomy ma skaner vscan i ku mojemu zdziwieniu okazało się że dalej występują błędy komunikacji z modułem w drzwiach kierowcy, jako że miałem czas rozebrałem drzwi z wiązki i została ona polutowana na profesjonalnym stanowisku u ojca w firmie, czekam teraz na kolegę aby podpiął mnie pod vaga w celu zobaczenia czy te błędy dalej są, jeśli tak z czym może być problem jeśli wiązka jest cała?? dodatkowo nie zaobserwowałem żadnego problemu z elektryką w samochodzie, centralny działa głośniki w każdych drzwiach też, fis pokazuje wszystkie drzwi prawidłowo, lampki w drzwiach tak samo, szyby również. tracę już rozum z tym samochodem 2 sprawa bo juz mam dość czekania na diagnostyke czy vag mini 505 starczy do podwórkowych potrzeb? czy lepiej sam kabel co ma większe możliwości ale przydatne Edytowane 23 Marca 2015 przez mariuszbyd
POWER-KRIS Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Na podwórko to starczy i dobry telefon z Androidem przynajmniej 1GB ramu i to http://viaken.pl/pl/interfejs-ivag-bluetooth-android-j-polski-k-can-uds-92-2014-nowosc.html Na Allegro około 200zł.
erchi Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 A przewodowo najtańszy chinol za ok.20-30zł, też viaken.pl
maq Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Jak pisze erchi. Kable kkl 30 zł potem vag-com 311.2 i zrobisz odczyt błędów, adaptacje. I wszystko co potrzebujesz. Edytowane 23 Marca 2015 przez maq
mariuszbyd Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Mógłby ktoś pomóc w rozszyfrowaniu i napisać co mam zrobić aku dalej ciągnie w super szybkim tempie, kable luty wszystkie ok. ktoś może coś doda do dyskusji film po uzbrojeniu centralnego http://www29.zippyshare.com/v/xAZxQ4Zi/file.html Edytowane 1 Listopada 2015 przez mariuszbyd
Fafor Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam Podepnę się pod temat, otóż u mnie także rozładowuje akumulator ale trwa to dłużej, zaczęło się od ostrego hamowania następnie migały jednocześnie kontrolki ABS i ESP podczas jazdy a gdy na drugi dzień chciałem odpalić to słabo kręcił ale odpalił lecz po powrocie z pracy chcąc jechać do sklepu już nie odpalił (za mało prądu) dzisiaj kupiłem nowy akumulator i odpaliłem (na desce świeciła kontrolka ESP) więc sprawdziłem miernikiem czy jest ładowanie na aku i pokazywało 12,3 a na alternatorze 14,6 nie znalazłem żadnej przerwy w przewodzie ani przetarć, po podłączeniu VAG pokazało: 16946- system voltage too low P056-002-lower limit exceeded-intermittent 18010-power supply terminal 30: voltage too low P1602-002-lower limit exceeded-intermittent 01826-sensor for steering angle (G85)- supply voltage terminal 30 35-00-- 00532-supply voltage B+ 35-10---intermittent jedyne co mi do głowy przychodzi to sprawdzić jakie jest napięcie na rozruszniku może tam jest problem tylko dlaczego pokazuje błąd ESP Pozdrawiam
easymoonrider Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) 00532-supply voltage B+ 35-10---intermittent jedyne co mi do głowy przychodzi to sprawdzić jakie jest napięcie na rozruszniku może tam jest problem tylko dlaczego pokazuje błąd ESP Pozdrawiam Błąd esp pojawia się po braku odpowiedniego napięcia. Pojedziesz kawałek i błąd powinien zniknąć. Mam od jakiegoś czasu problem z aku (mam nadzieję, ze to tylko aku). Po dłuższym uruchomieniu radia akumulator się rozładował (radio było włączone ok godziny). Od tej pory auto po podładowaniu i przejażdżce stało 4 dni. Po tym czasie nie odpaliło. Po odpaleniu na przewody rozruchowe od innego auta odpaliło, ale po przejażdżce, zgaszeniu i ok 30 minutach postoju znów rozrusznik nie obrócił... Czy to wina aku? Ostatnio czyściłem laser w rnse, ale nic nie odpinałem i nie ma możliwości, abym coś tam schrzanił. Jaki akumulator powinien być zamontowany w audi a4 b 1.9 tdi, 130km, avf? Mam szukać na wlepce? :v Edytowane 16 Lipca 2015 przez easymoonrider
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 00532-supply voltage B+ 35-10---intermittent jedyne co mi do głowy przychodzi to sprawdzić jakie jest napięcie na rozruszniku może tam jest problem tylko dlaczego pokazuje błąd ESP Pozdrawiam Błąd esp pojawia się po braku odpowiedniego napięcia. Pojedziesz kawałek i błąd powinien zniknąć. Mam od jakiegoś czasu problem z aku (mam nadzieję, ze to tylko aku). Po dłuższym uruchomieniu radia akumulator się rozładował (radio było włączone ok godziny). Od tej pory auto po podładowaniu i przejażdżce stało 4 dni. Po tym czasie nie odpaliło. Po odpaleniu na przewody rozruchowe od innego auta odpaliło, ale po przejażdżce, zgaszeniu i ok 30 minutach postoju znów rozrusznik nie obrócił... Czy to wina aku? Ostatnio czyściłem laser w rnse, ale nic nie odpinałem i nie ma możliwości, abym coś tam schrzanił. Jaki akumulator powinien być zamontowany w audi a4 b 1.9 tdi, 130km, avf?Mam szukać na wlepce? :v Tak we wlepce znajdziesz kod akumulatora.
easymoonrider Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 00532-supply voltage B+ 35-10---intermittent jedyne co mi do głowy przychodzi to sprawdzić jakie jest napięcie na rozruszniku może tam jest problem tylko dlaczego pokazuje błąd ESP Pozdrawiam Błąd esp pojawia się po braku odpowiedniego napięcia. Pojedziesz kawałek i błąd powinien zniknąć. Mam od jakiegoś czasu problem z aku (mam nadzieję, ze to tylko aku). Po dłuższym uruchomieniu radia akumulator się rozładował (radio było włączone ok godziny). Od tej pory auto po podładowaniu i przejażdżce stało 4 dni. Po tym czasie nie odpaliło. Po odpaleniu na przewody rozruchowe od innego auta odpaliło, ale po przejażdżce, zgaszeniu i ok 30 minutach postoju znów rozrusznik nie obrócił... Czy to wina aku? Ostatnio czyściłem laser w rnse, ale nic nie odpinałem i nie ma możliwości, abym coś tam schrzanił. Jaki akumulator powinien być zamontowany w audi a4 b 1.9 tdi, 130km, avf?Mam szukać na wlepce? :v Tak we wlepce znajdziesz kod akumulatora. J1D
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Miałem w ADR Exide. Produkuje je ta sama firma co Centre. 6 zim wytrzymał ( garaż pod chmurką)
easymoonrider Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Jeszcze jedno: skoro wiemy, że powinien mieć 72 Ah to ile powinien mieć amperów? Edytowane 16 Lipca 2015 przez easymoonrider
POWER-KRIS Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Weź przynajmniej 77Ah i będziesz Pan zadowolony. Mam 3 lata 85 i zero problemów, a muza na wycieczkach wali po 12 godzin na łące.
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Jeszcze jedno: skoro wiemy, że powinien mieć 72 Ah to ile powinien mieć amperów? Im więcej tym lepiej.
Lukasz_N Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Z tym, że im większym prąd rozruchowy tym lepiej, to nie jest tak do końca . Akumulatory, które mają wysokie prądy rozruchowe gorzej znoszą głębokie rozładowania.
hortomagiko Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Akumulatory, które mają wysokie prądy rozruchowe gorzej znoszą głębokie rozładowania. Te dwie zależności zostały już dawno pogodzone ze sobą w momencie pojawienia się akumulatorów typu AGM. Ich ceny ostatnio spadły o 20-30% w stosunku do zeszłego roku, choć mimo tego i tak sa za drogie dla większości uzytkowników starszych modeli.
easymoonrider Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Hej. Założyłem nowy akumulator 72Ah 680 A. Jakie ładowanie powinno mieć auto? Przy dużym obciążeniu w tej chwili ma ok 13,2, bez obciążenia ok 13,8.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się