Majkeltaker Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Mam problem z jazdą na 5 biegu, objawy są następujące: Kiedy wrzucam 5 bieg osiągam 3000 obrotów,prędkość 140 km/h i szybciej już nie pojedzie bo pedał jest już praktycznie w podłodze,jak go docisnę to i tak już się na więcej nie zbierze Do tego dzisiaj jechałem pod gorkę mając 90 km/h(górka łagodna) a on nie chciał się zebrać powyżej 2000 obrotów,dopiero jak puściłem nogę z gazu i znów przycisłem gaz dopiero zaczął się zbierać. Co może być przyczyną? Nie wiem jakaś linka od gazu,a może moje audi tak akurat ma że mu zrobili tak by nie latało szybciej Druga sprawa jest taka, kiedy odpalam czy jest + 10 czy -15 zawsze zapala po 3-4 obrotach rozrusznikiem. Na minusowych temperaturach to szybko,ale kiedy jest cieplej lub śpi w garażu ogrzewanym nie powinien zapalać szybciej? Wielu ludzi pisze jak im to pali od strzała,że za pierwszym zakręceniem więc dlatego pytam Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Majkeltaker
cptolgierd Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Węże podciśnienia, turbo do sprawdzenia. Czesto jest tak że sprzegło się ślizga i na 5tym biegu już dalej nie chce jechać. Jeśli źle odpala, do sprawdzenia kąt wtrysku.
Majkeltaker Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Węże podciśnienia, turbo do sprawdzenia. Czesto jest tak że sprzegło się ślizga i na 5tym biegu już dalej nie chce jechać. Jeśli źle odpala, do sprawdzenia kąt wtrysku. Sprzęgło raczej odpada gdyż jest stosunkowo młode-4 lata ma a firmy Sachs jest. Pewnie dawało by o sobie znać szarpiąc,i łapiąc u góry a nie ma takich problemow. Co do turbo,testowałem go trochę dziś i na 2 biegu do 60 km/h przy jakiś 3500 obrotów i było kupę zapasu wyciągłem a na 3 biegu 100 km/h też koło 3500 i jeszcze kupa zapasu pod butem
Bartollo Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
goldi Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Jaka geometria w 1Z tam nie ma zmiennej geometri łopatek
jacek70 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Może sprawdzenie błędów oraz zrobienie logów coś powie.???
Majkeltaker Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Filtr paliwa kiedy był wymieniany ? Nie mam pojęcia a właśnie zamierzam go wymienić . Ktoś mi zasugerował że już jest zasyfiony więc na 5 biegu silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa Co do błędów,dwa tygodnie temu miałem robioną diagnostykę komputerową która nic nie wykazała, już wtedy zdarzały się takie przygody a miałem co innego na głowie
jacek70 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 To raczej nie filtr. Myślę że gdyby był zasyfiony to dawał by znać wcześniej a nie dopiero przy 140.
Majkeltaker Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) a może być tak że przepływomierz nie daje rady? albo rzeczywiście n75 się przycina, bo raz na 5 ciągnie a raz nie jeszcze co do filtra: przy mniejszych obrotach i mniejszych prędkościach silnik chyba nie potrzebuje tyle paliwa co przy wchodzeniu na 140 i więcej ?? Edytowane 1 Lutego 2015 przez Majkeltaker
jacek70 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Może i tak ale jest jeszcze pompka która tłoczenie paliwo z pewną siłą. Skoro filtr nie zmieniany już długo to go zmień może akurat to go boli, ale nie musi.
Hezen Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Takie gdybanie... jacek Ci przedtem napisał żebyś sprawdził błędy. Jak żadnych nie będzie to musisz zrobić komplet logów, bo teraz to takie wróżenie z fusów. Wysłane z mojego GT-I9100
Bartollo Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Jaka geometria w 1Z tam nie ma zmiennej geometri łopatek Na telefonie nie widzę o jaki kod silnika sie rozchodzi myslalem ze to AFN. Sorki ale fakt faktem logi przydało by sie zrobić
Majkeltaker Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 pompa jakieś 1.5 miesiąca miała czyszczony nastawnik, mechanik powiedział że jest w bardzo dobrym stanie
Michallo33 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 tylko teraz pytanie czy to odcina turbo? czy może coś innego? bo czy do tych 140km/h dobrze sie rozpędza? czy jest muł od samego początku?
Majkeltaker Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 dobrze rozpędza tylko że jest problem też że jak jedzie pod lekką górkę i ma np 2400 obrotów nie chce się zbierać na więcej,dopiero jak puszczę hamulec i znów nacisnę dopiero zaczyna
Bartollo Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Zgadujcie dalej. A wystarczy zrobić logi i by sie wyjaśniło wiele. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Majkeltaker Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Wymieniłem filtr paliwa i zastosowałem liqui moly spurung 2666 i dostał kopa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się