Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błedy: p1297, p1136, p0507 1.8T 163


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko muszę się zwrócić do was z prośbą ponieważ nie wiem co to są za błędy a nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu który by mi pomógł. Jestem od niedawna posiadaczem auta a4 b6 1.8T 163km. Ostatnio zrobiłem nim trasę około 120 km i wyświetliła mi się kontrolka podjechałem do mechanika usunął mi błędy ale niestety wyskoczyły znów po zrobieniu następnych 120~km... Dodam że trochę go trzęsie gdy stoi na luzie (nie zawsze) obroty skaczą 900-1100. Niezależnie jakie paliwo wleje czy 95 czy 98 obojętnie na jakiej stacji... błędy wyskakują.. :facepalm: Zauważyłem też że komputer pokazuje mi spalanie przez tą trasę 7.6 - 8 L ale w rzeczywistości jest to 10-12 L bo tankuje za 50zł wychodzi około 12L i ni ma a jadę max stówką :decayed: chyba to nie jest zbyt normalne ?

Podpowiedzcie co zrobić z tymi błędami bo chciałbym się ich pozbyć.....

846a78f1141f6288m.jpg

Opublikowano (edytowane)

Kup sobie interfejs vag

Masz lpg?

Uzupełnij profil.

Trzeba sprawdzić szczelność dolotu, może łapie lewe powietrze dlatego bedą błędy mieszanki i z czasem check na desce

O ile ten tester prawde opisał to błedy:

- Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia

- Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy

- Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP (G28) - obroty jałowe za wysokie

Zmień mechanika, bo skasowanie błędów to małe dziecko potrafi

Trzeba usunąć usterkę

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Zrób test tego zaworka.Ściśnij kleszczami wężyk który idzie do niego. Jeśli obroty się wyrównają i silnik zacznie normalnie pracować to zaworek do wymiany. Zamiennik 20-30 zł. Ori 50 pare.

Opublikowano

Interfejs zamówiony będzie jutro.

Profil uzupełniony.

Aiuto niezagazowane.

Zaworek ok mechanik sprawdzał.

Dziś gdy przyjechałem z pracy autem stałem pod domem i oto co zobaczyłem na obrotomierzu.. Wcześniej aż tak obroty nie skakały na początku filmiku przygazowałem powyżej 2k obrotów i puściłem gaz na początku spada szybko a od 2k powoli. Na samym końcu filmiku widać jak auto samo przygazowało bez mojej pomocy i to mnie najbardziej ciekawi... Co myślicie ? Link do filmiku :

Opublikowano (edytowane)

Objawy jak gdyby zaworek był uszkodzony. Ale skoro mechanik sprawdzał. Może nieszczelność odmy?? -

a w profilu zmień kod silnika na BFB ew.Bex.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

ogarnij przepustnicę a wiele się zmieni

Opublikowano

sprawdałeś osobiście ten zaworek? Sprawdź jeszcze raz, nie zaszkodzi. Tak jak pisali koledzy powyżej, ściśnij przewód idący od kolektora ssącego na doł do trójknia. U mnie przy uszkodzonym zaworku, ściśniecie przewodu powodowało natychmiastową równą prace na wolnych obrotach.

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest tak że nie mogę wychwycić kiedy silnik sam zacznie dodawać gazu.. Wczoraj wieczorem chciałem to pokazać znajomemu i silnik tak równiutko pracował że sam się dziwiłem obroty były bez żadnych zmian i tak przez około 15 min... Raz chodzi jak igła a raz mu odbija... :kwasny:

Sam nie sprawdzałem bo nigdy takich rzeczy nie robiłem i nie wiem czy to na pewno ten kabelek o którym myślę. Mechanik napsikał tam w okolice tych kabelków plaku i obroty jak stały w miejscu tak stały powiedział że nie ma dziurki. Raz skaczą raz pracują idealnie ciężko czasem to wyłapać w danym momencie

Edytowane przez dekemsidlo
Opublikowano

Zawór Dv wymieniony oraz zawór sterujący powietrzem wtórnym + jakieś przewody gumowe od odmy bo były popękane.

Teraz ani nie trzęsie budą a obroty równiutkie. Miejmy nadzieję że problem ustąpił na dobre :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...