Arkadius46 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Auto: a4 b6 1.8t AVJ soft na 190km Pytanie: Regenerowałem turbinę i chciałem się dowiedzieć przez ile kilometrów powinienem jej nie forsować, jak jeździć bo każdy mówi inaczej
QaDo Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Nie słuchaj dziwnych powieści. Turbiny nie da się nieforsować ani nie generować jej obciążenia nie ważne jak pojedziesz osiągnie bardzo wysoką prędkość obrotową i temperaturę. Różnice jakie mogą wystąpić to temperatury od deptania i po przekroczeniu poziomu maksymalne ciśnienie zadane. jednym słowem - jedź jak chcesz ona jest do tego stworzona ! Ale uwaga, jako, że masz autko po sofcie, polecam sprawdzić zaworki, i kompem ewentualnego overboosta, być może to załatwiło Ci poprzednią (jeśli muszla wydechowa była nie spękana). Byś nie uszkodził sobie drugiej brakiem usunięcia usterki ot co. Edytowane 3 Lutego 2015 przez QaDo
Pawelkiwi Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe.
afroo. Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe. :thumbup1:
MireXs Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ja ostatnio dałem turbo do regeneracji (auto strasznie dymiło) okazało się, że muszla wydechowa pęknieta i wirnik ocierał o obudowe. :/ Po wymianie auto zaczęło palić więcej o około 2l/100km. Może ktoś wie o co kaman? Edytowane 8 Lutego 2015 przez MireXs
mareqww Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe. Tak jest - potwierdzają to firmy regenerujące turbiny. Ponadto po regeneracji turbiny należy: - wymienić olej silnikowy, (no chyba, że auto niedawno miało wymieniany to nie jest konieczność) - i przede wszystkim - przesmarować turbinę przed rozruchem tzn. np kręcić rozrusznikiem bez odpalenia auta (odpięte kable cewek zapłonowych)
Sebastianb6 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 I przewody od turbiny.Po większym przebiegu,ich średnica wewnętrzna może się zmniejszyć,zabrudzenia oleju osiadające na ściankach(chyba że była płukanka i czyszczenie przewodów). MireXs Sprawdź błędy,ew.wrzuć logi
QaDo Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Przewody olejowe często WEWNĄTRZ zawierają wbudowany filtr i to on się zapycha, jest niewymienny, ale możliwy często do usunięcia. Z gorącą turbina nie tyle chodzi po jeździe o jej schłodzenie - w przypadku wastegate nie jest to wymagane gdyż się nie zapiecze geometria, ale zmniejszenie jej prędkości obrotowej gdyż po odcięciu smarowania (zgaszenie silnika) możemy zatrzeć wałek MireXs może zbieg okoliczności i padła CI sonda, chyba, że coś tam grzebali autko trzeba logować nie ma innego wyjścia.
MireXs Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Ok, postaram się to zrobic na czasie. Chociaż przyznam się, że nigdy tego nie robiłem
gajtas Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 kolego a tak z ciekawości ile dałeś i gdzie robiłeś
MireXs Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 W Rzeszowie ul. Langiewicza. Koszt naprawy 800zł Wiele ludzi chwali, mój mechanior mówił że nie zdarzyła mu się reklamacja.
gajtas Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 czyli daje normalnie gwarancje rozumiem ok dzięki
MireXs Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Tak, gwarancja jest na rok bez limitu kilometrów.
kamil031 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) A ja kupiłem zestaw naprawczy i sam sobie zregenerowałem turbo wymieniłem wszystkie części z zestawu a stary wirnik turbiny w dobrym stanie dałem do wyważenia koszt wyważenia 150zł, gruszkę skręciłem w tej samej pozycji co przed rozkręceniem i turbinka śmiga już 2 lata czyli już po gwarancji której i tak nie było hehe turbina nie stwarza żadnych problemów zero wycieków i dmucha jak trzeba, ważne jest żeby trzpień wirnika był w dobrym stanie i żeby nic w turbo nie było popękane i można zregenerować samemu za 400zł jeden minus brak gwarancji a plus to 400zł-500zł w kieszeni na inne części się przyda http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-do-turbosprezarki-kkk-k03-04-i5104334066.html Edytowane 4 Marca 2015 przez kamil031
silnik Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 W Rzeszowie ul. Langiewicza. Koszt naprawy 800zł Wiele ludzi chwali, mój mechanior mówił że nie zdarzyła mu się reklamacja. Masz jakiś namiar na nich?? Na jakich częściach regenerują, sprawdzają szczelność, wywazaja??
MireXs Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Tu masz namiary http://www.turbo-rzeszow.pl/pl/ Ja miałem kompleksową usługę bo pękła muszla wydechowa i kopcil jak stara lokomotywa, do tego wirnik ocierał o obudowe. Nie wiem na jakich częściach regenerują, wiem tylko że na leszej jakości muszle musiałem poczekać o jeden dzień dłużej bo skądś musieli ściągać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się