gelus Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Panowie jaki inny slupek podejdzie w zamian bfb? mam wywalone egr, sai n249 i n112 wiec teoretycznie stare 1.8t bez zbednych rzeczy avj, bfb, amb , bex to oczywiste ze podejdzie ale czy np podejdzie awt? albo z poprzecznego agu, apu, auq, ajq, aum? po zmianie napinacza łancucha i pokrywy zaworow? bo te wszystkie maja pompe na rozrzadzie chyba, pytanie jak z mocowaniem lap silnika?
zen8000 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Z tego co się orientuje ciężko z poprzecznego zrobić wzdłużnie. Troszkę inna budowa i osprzęt np miska olejowa już jest inna i nie wiem co z mocowaniem skrzyni a jak w quattro to już całkiem
gelus Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 miska to nie problem, skrzynia i tak zostanie moja... chodzi mi raczej o lapy do silknika, wyprowadzenia wodne i olejowe, dwumasy
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 a po co ci rzezbic od poprzecznego i robic sobie 2 x wiecej roboty...inne mocowania na sprezarki klimy, pompy wspomagania itp itd... wszystko wokoło inne, sam blok tez ma inny numer niz odpowiednik wzdluznego wiec na pewno czyms grubszym sie roznicstarsze bloki wzdluzne to tez... wez pod uwage caly inny osprzet, od pomp, kompresorow, ich łap, mocowań aż do samego układu rozrzadu/pompy wody, kół pasowych ktore też były inne dekoznajdz jakis normalny blok od pierwszych 4 jakich wymieniles, wsadź korby i głowice od AEBa i tyle
gelus Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 spojrz jakie sa ceny... od poprzecznego silniki max 1500zl i jest ich masa idzie poprzebierac, od wzluznego od 2500 i za duzo ich nie ma ja potrzebuje sam slupek , wiec sprezarki klimy, wspomagania, miski, pokrywe sobie przelozyc moge.. remontu silnika nie zamierzam robic.
zen8000 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 chcesz rzeźbić to twoja sprawa na ceny nie mamy wpływu. Jak widać masa roboty i nikt nie wie co z tego będzie
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie pamiętam ale wał korbowy tez jest inny chyba wyjście na dwumas ma inne, a takze nie wiem czy będzie sie dało przykrecic wzdluzna skrzynię Przykładem jest vr6, do silnika poprzecznego vr6 podpasujesz z grubsza każda skrzynię z innych silników np. W golfie iv Vr6 kiedyś występowało tylko jako poprzeczny silnik dopóki nie powstało vr5 w passacie , tylko ze to praktycznie tez jest poprzeczny silnik, ale aby moc go zamontować do wzdłużnej skrzyni trzeba było zastosować adapter, wiec jest to jakiś dowód na to ze schemat śrub do montażu skrzyń poprzecznych i wzdłużnych jest chyba inny
kawowy19 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Moim zdaniem jak to mówią "szkoda zachodu". Szukaj wzdłużnego, bo z tego niewiadomo co wyjdzie.
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Dokładnie, wbrew pozorom da się znaleźć w dobrej kasie słupek
Imhotet Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 a co się stało jeśli można wiedzieć ze całego slupka szukasz ?
gelus Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 cisnienie na cylindrach ogranicza mnie w pojsciu z moca wyzej...jest w granicach normy nawet powyzej polowy, ale niestety na zimnym 10.5 na wszystkich cylindrach, na cieplym 11.5 11.5 12 13.5 po probie olejowej wszedzie 14.5
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 to żaden problem bo te silniki z kompresja po 10 bar chodza bardzo dobrze wiec nie wiem o co biega ;]
jacek70 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie wiesz na co trafisz,dlatego nie lepiej i taniej zrobić remoncik??
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 dokladnie, wyjdzie raptem pare stowek drozej a silnik bedzie jak nówex
gelus Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 jest zbyt duza roznica miedzy cylindrami i pozatym wszyscy zgodnie twierdza ze jak nie ma 13 barow na rozgrzanym to mocy nie bedzie przy wysokim doladowaniu obcina zaplon i jest d*pa... jakby to byla tylko glowica do roboty to juz dawno bym to robil, ale nie bede rozbieral dolu i dziwil sie niespodzianka... plan juz zapadl, decyzja jest taka ze bede szukal innego slupka z mozliwoscia odpalenia i zmierzenia kompresji a tego sprzedam i odzyskam znaczna czesc pieniedzy
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 przeciez norma dla tego silnika to 12.5 bar na cylinder wiec o czym mowa
gelus Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 widocznie 11.5 za malo, badz za duza roznica miedzy 1,2 a np 4 prawda jest taka ze wszystko praktycznie zostalo zweryfikowane a auto nie chce sie podniesc moca i nie mozna dac wiekszego boosta bo auto dostaje padaczki. panowie czy slupek awt podejdzie do bfb? widze ze rozni sie termostatem, idzie zalozyc termostat od bfb do awt? rozni sie czyms jeszcze?
Łukasz13 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 W awt jest wiskoza a bfb nie ma i sprężarka klima z innej strony nie wiem czy to nie bedzie przeszkadzac czy tylko kwestia przełozenia.
Kevinass Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) . Edytowane 14 Października 2015 przez Kevinass
pioteros Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 jestes pewien? bo z tgo co wiem wał jest inny z obu stron jesli chodzi o koło zębate oraz koło zamachowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się