Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miałem piękne ori 18" czas na zdroworozsądkowe 16" pomóżcie (zdjęcie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie mieszaj, w b6 książkowa 17 to 235/45

i najlepszy zamiennik to 215/50/17

Wysłane z mojego LG-D802

Edytowane przez feniks
Opublikowano (edytowane)

Nie mieszam. Napisałem , że 215/50 jest ok i ma takie wrzucać. Szczerze mówiąc jeżdżę B5 i do niej się odwoływałem z tymi 225/45.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

To chyba o mnie mowa, że mieszam ;)

Jakie ET? Szerokość pod 215 7.0 czy może być 7.5?

Podejdą takie?:

http://allegro.pl/felgi-17-cali-audi-a4-oryginal-8k0601025be-i5057608983.html

Proszę, niech te też pasują:

http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-17-audi-oryginal-5x112-i5065475748.html

Edytowane przez mariuszolek
Opublikowano

7.5 lepiej do 215. Wzory jak komu. Mi nie leżą. Szukaj takiego jak masz teraz

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem symulację. Te od A8 faktycznie chyba nie do tego koloru... Ale te szprychy wyglądają nieźle...

17a.jpg

Oczywiście wpasowane pod zdjęcie moich 18" więc realnie będą mniejsze

17b.jpg

Edytowane przez mariuszolek
Opublikowano

To tylko kwestia gustu

Opublikowano

Najlepiej to zmień tylko te 18 na 17 takie same, bo to najładniejsze felgi do b6 ;) I do tego zarzuć opone 235/45 ;) Przynajmniej ja bym tak zrobił.

Opublikowano

235 przegięcie. Wozi na koleinach. 215-225 jest z tym sporo lepiej.

Opublikowano

Zrobiłem symulację. Te od A8 faktycznie chyba nie do tego koloru... Ale te szprychy wyglądają nieźle...

17a.jpg

Oczywiście wpasowane pod zdjęcie moich 18" więc realnie będą mniejsze

17b.jpg

Witaj,

Te szprychy są ładne, widziałem je na B8 polifcie. One są z otworem centralnym 66.6 także pierścienie musiałbyś dokupić. Te poniżej też 66.6 ładny wzór w 17":

http://allegro.pl/felgi-17-audi-a4-a6-nowe-5x112x66-5-et37-oryginal-i5036698786.html

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

Jak już chcesz na siłę zmieniać to zapodaj ten sam wzór w 17 i oponę 235/45 tak jak wychodziły fabrycznie

Jak już chcesz na siłę zmieniać to zapodaj ten sam wzór w 17 i oponę 235/45 tak jak wychodziły fabrycznie

Edytowane przez kenzi
Opublikowano

Panowie, gwoli podsumowania...

Namówiliście mnie i słusznie na 17". Biorę ten sam wzór który mam. Już znalazłem całkiem ładny komplet.

Pytanie o opony, oczywiście na lato. Biorę pod uwagę wg waszych zaleceń dwa rozmiary: 215/50 i 235/45. Pierwszy bardziej odpowiada mi ze względu na komfort, drugi ze względu na wygląd i niższą cenę. Jeżdżę teraz na 18" 225/40 i jest zdecydowanie za twardo, mieszkam w zagłębiu dziur w asfalcie...

Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć? 235 są średnio jakieś 50-70zł tańsze na oponie.

Za ile powinienem pogonić moje felgi 18" w całkiem ładnym stanie, z oponami jakieś 4-5mm Sebring 225/40?

Opublikowano

Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć?

No niestety,kierę przy tym rozmiarze trzeba dobrze trzymać.

Ja bez zastanowienia zmieniłem 235/45 na 215/50 i nie żałuję.

Komfort jazdy zdecydowanie się poprawił.

Wiem że ten rozmiar jest trochę drogi, ale może coś ci się uda znaleźć ciekawego.

Opublikowano

Zawsze możesz pójść ewentualnie w 225/45/17...

Opublikowano (edytowane)

Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235...

Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki.

Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215?

Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie?

Edytowane przez mariuszolek
Opublikowano

Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235...

Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki.

Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215?

Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie?

Witaj,

Jeśli zależy Ci na komforcie i ekonomii to szukaj 215/50/17

Vredestein jest ok.

Tak 7,5 cala będzie świetnie do gum 215.

Do ET 43 proponuje dać dystans: front 10 mm a tył 15 mm.

Polecam Dystom. Są b. solidne, lekkie i nie tak drogie jak np.H&R czy Sparco,

PS. Wszystko zależy od stanu felg 18", które miałeś.

Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie

to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.?

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie

to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.?

Dzięki kolego za konkretne informacje.

Czy te dystanse są koniecznością? W ogóle o nich nie myślałem. Chodzi o wygląd czy o coś więcej?

Opony do tamtych felg to ok. 4-5mm z 2012r.

Edytowane przez mariuszolek
Opublikowano

I wygląd i prowadzenie auta. Szerzej=stabilniej.

Opublikowano

Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie

to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.?

Dzięki kolego za konkretne informacje.

Czy te dystanse są koniecznością? W ogóle o nich nie myślałem. Chodzi o wygląd czy o coś więcej?

Opony do tamtych felg to ok. 4-5mm z 2012r.

Witaj,

Na tym setupie z dystansami który Ci podałem i zawieszce 1BE lub 1BV auto jeżdzi jak gokart :D

No i wygląda b.fajnie.

Polecam dystom. Jakościowo są super.

Ostatnio robili nawet dystanse dla Małysza do Polarisa.

Zerknij poniżej:

https://pl-pl.facebook.com/dystom

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

225/40 r18 ET35. Gwint weitec ustawiony na ok 70/70. Co dzień odważam się jechać szybciej na winklach. Tam gdzie wynosiło z zakrętu przy 80 na 1be i 205/55 r16 ET 48 teraz wlatuje 120-130 i jest git

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Mariusz zapodaj do mnie zdj tego felunku ...jakie et i stan i czy ori bo chetnie bym je zabrał


Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235...

Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki.

Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215?

Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie?

Witaj,

Jeśli zależy Ci na komforcie i ekonomii to szukaj 215/50/17

Vredestein jest ok.

Tak 7,5 cala będzie świetnie do gum 215.

Do ET 43 proponuje dać dystans: front 10 mm a tył 15 mm.

Polecam Dystom. Są b. solidne, lekkie i nie tak drogie jak np.H&R czy Sparco,

PS. Wszystko zależy od stanu felg 18", które miałeś.

Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie

to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.?

Pozdrawiam!

takie połaczenie dystansow przy alu z et 43 ładnie wypełni nadkole? tył nie za mało?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...