feniks Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) nie mieszaj, w b6 książkowa 17 to 235/45 i najlepszy zamiennik to 215/50/17 Wysłane z mojego LG-D802 Edytowane 13 Lutego 2015 przez feniks
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Nie mieszam. Napisałem , że 215/50 jest ok i ma takie wrzucać. Szczerze mówiąc jeżdżę B5 i do niej się odwoływałem z tymi 225/45. Edytowane 13 Lutego 2015 przez Mesiah
mariuszolek Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) To chyba o mnie mowa, że mieszam Jakie ET? Szerokość pod 215 7.0 czy może być 7.5? Podejdą takie?: http://allegro.pl/felgi-17-cali-audi-a4-oryginal-8k0601025be-i5057608983.html Proszę, niech te też pasują: http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-17-audi-oryginal-5x112-i5065475748.html Edytowane 13 Lutego 2015 przez mariuszolek
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 7.5 lepiej do 215. Wzory jak komu. Mi nie leżą. Szukaj takiego jak masz teraz
mariuszolek Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Zrobiłem symulację. Te od A8 faktycznie chyba nie do tego koloru... Ale te szprychy wyglądają nieźle... Oczywiście wpasowane pod zdjęcie moich 18" więc realnie będą mniejsze Edytowane 13 Lutego 2015 przez mariuszolek
Tweak Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Najlepiej to zmień tylko te 18 na 17 takie same, bo to najładniejsze felgi do b6 I do tego zarzuć opone 235/45 Przynajmniej ja bym tak zrobił.
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 235 przegięcie. Wozi na koleinach. 215-225 jest z tym sporo lepiej.
black4 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Zrobiłem symulację. Te od A8 faktycznie chyba nie do tego koloru... Ale te szprychy wyglądają nieźle... Oczywiście wpasowane pod zdjęcie moich 18" więc realnie będą mniejsze Witaj, Te szprychy są ładne, widziałem je na B8 polifcie. One są z otworem centralnym 66.6 także pierścienie musiałbyś dokupić. Te poniżej też 66.6 ładny wzór w 17": http://allegro.pl/felgi-17-audi-a4-a6-nowe-5x112x66-5-et37-oryginal-i5036698786.html Pozdrawiam!
kenzi Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Jak już chcesz na siłę zmieniać to zapodaj ten sam wzór w 17 i oponę 235/45 tak jak wychodziły fabrycznie Jak już chcesz na siłę zmieniać to zapodaj ten sam wzór w 17 i oponę 235/45 tak jak wychodziły fabrycznie Edytowane 14 Lutego 2015 przez kenzi
mariuszolek Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Panowie, gwoli podsumowania... Namówiliście mnie i słusznie na 17". Biorę ten sam wzór który mam. Już znalazłem całkiem ładny komplet. Pytanie o opony, oczywiście na lato. Biorę pod uwagę wg waszych zaleceń dwa rozmiary: 215/50 i 235/45. Pierwszy bardziej odpowiada mi ze względu na komfort, drugi ze względu na wygląd i niższą cenę. Jeżdżę teraz na 18" 225/40 i jest zdecydowanie za twardo, mieszkam w zagłębiu dziur w asfalcie... Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć? 235 są średnio jakieś 50-70zł tańsze na oponie. Za ile powinienem pogonić moje felgi 18" w całkiem ładnym stanie, z oponami jakieś 4-5mm Sebring 225/40?
Fido Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć? No niestety,kierę przy tym rozmiarze trzeba dobrze trzymać. Ja bez zastanowienia zmieniłem 235/45 na 215/50 i nie żałuję. Komfort jazdy zdecydowanie się poprawił. Wiem że ten rozmiar jest trochę drogi, ale może coś ci się uda znaleźć ciekawego.
nitroo Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Zawsze możesz pójść ewentualnie w 225/45/17...
mariuszolek Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235... Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki. Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215? Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie? Edytowane 15 Lutego 2015 przez mariuszolek
black4 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235... Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki. Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215? Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie? Witaj, Jeśli zależy Ci na komforcie i ekonomii to szukaj 215/50/17 Vredestein jest ok. Tak 7,5 cala będzie świetnie do gum 215. Do ET 43 proponuje dać dystans: front 10 mm a tył 15 mm. Polecam Dystom. Są b. solidne, lekkie i nie tak drogie jak np.H&R czy Sparco, PS. Wszystko zależy od stanu felg 18", które miałeś. Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.? Pozdrawiam!
mariuszolek Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.? Dzięki kolego za konkretne informacje. Czy te dystanse są koniecznością? W ogóle o nich nie myślałem. Chodzi o wygląd czy o coś więcej? Opony do tamtych felg to ok. 4-5mm z 2012r. Edytowane 15 Lutego 2015 przez mariuszolek
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 I wygląd i prowadzenie auta. Szerzej=stabilniej.
black4 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.? Dzięki kolego za konkretne informacje. Czy te dystanse są koniecznością? W ogóle o nich nie myślałem. Chodzi o wygląd czy o coś więcej? Opony do tamtych felg to ok. 4-5mm z 2012r. Witaj, Na tym setupie z dystansami który Ci podałem i zawieszce 1BE lub 1BV auto jeżdzi jak gokart No i wygląda b.fajnie. Polecam dystom. Jakościowo są super. Ostatnio robili nawet dystanse dla Małysza do Polarisa. Zerknij poniżej: https://pl-pl.facebook.com/dystom Pozdrawiam!
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) 225/40 r18 ET35. Gwint weitec ustawiony na ok 70/70. Co dzień odważam się jechać szybciej na winklach. Tam gdzie wynosiło z zakrętu przy 80 na 1be i 205/55 r16 ET 48 teraz wlatuje 120-130 i jest git Edytowane 15 Lutego 2015 przez Mesiah
dydek1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Mariusz zapodaj do mnie zdj tego felunku ...jakie et i stan i czy ori bo chetnie bym je zabrał Nie no wobec tego zostanę przy 215/50, skoro Fido dobrze wspomina wymianę z 235... Muszę upolować jakieś dobre kapcie, szukam Vredesteinów, mam zaufanie do tej marki. Czy 5x112 ET43, 7,5J, otwór centrujący 57,1 będzie ok dla opony 215? Ile zawołać za stare felgi z oponami na olxie? Witaj, Jeśli zależy Ci na komforcie i ekonomii to szukaj 215/50/17 Vredestein jest ok. Tak 7,5 cala będzie świetnie do gum 215. Do ET 43 proponuje dać dystans: front 10 mm a tył 15 mm. Polecam Dystom. Są b. solidne, lekkie i nie tak drogie jak np.H&R czy Sparco, PS. Wszystko zależy od stanu felg 18", które miałeś. Jeśli nie są prostowane, spawane, uszkodzone i lakier w dobrym stanie to możesz za nie wołać ok. 1800-2200 pln. A opony w jakim masz stanie i który rok prod.? Pozdrawiam! takie połaczenie dystansow przy alu z et 43 ładnie wypełni nadkole? tył nie za mało?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się