tomas4371 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 witam mam pytanie wymieniam wlasnie rorzad i podpinalem u kumpla pod VCDS-a i mowil ze pompowtrysk na 2 cylindrze leje wlasnie odkrecilem pokrywe i sprawdilem ze maja oznaczenie BG jakimi innymi można zastąpic ???
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ten Twój kumpel to chyba jakiś jasnowidz, jak przez VCDS-a postawił taką diagnozę Napisz dokładniej co go do tego skłoniło, może chociaż jakiegoś screena , albo loga pokażesz Może być kilka przyczyn , że parametry na danym cylindrze odbiegają od normy, winę pompki zostaw sobie na później, jak już inne wyeliminujesz
tomas4371 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 poprostu nie miescil sie w tolerancji tzn lał chodzi mi tylko o to jakie mozna wlozyc zamiast BG
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jak się nie mieścił w tolerancji, to wcale nie znaczy że lał, więcej, to wcale nie musi być wina pompowtrysku W necie znalazłem odpowiedniki z końcówką oznaczenia: AN,AK,BD, ale ciężko je zweryfikować Jakie masz oznaczenie literowe motorówki ?
tomas4371 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 AWX a co do pompowtrysku to wszystkie na odpalonym cos pokazywaly zmieniala sie wartosc a ten na 2 cylindrze stal w miejscu ponad norma
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) To na początek wymień uszczelniacze na pompkach, a przy okazji ten z korekcją poza normą zamień miejscami z najlepszym. Jeżeli ta wysoka korekcja pójdzie na inny cylinder razem z pompką z drugiego cylindra, to wtedy będziesz pewny że to wina pompki Ale jest spora szansa że po tej operacji wszystko wróci do normy Jeżeli natomiast wysoka korekcja pmimo zamiany pompek pozostanie na drugim cylindrze, to problem jest z kompresją na nim Edytowane 12 Lutego 2015 przez piotrsob1
fojteq Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Piotrsob1 jaki jest koszt uszczelniaczy na pompkach? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Coś koło 35 zeta na jedną pompkę, w Auto-Landzie(30% zniżek).
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Forumowi sklepikarze zestaw boscha mają po 30zł za komplet.
fojteq Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 No właśnie. Ostatnio mechanik stwierdził że 1 pompka leje i będzie trzeba zmienić uszczelniacze pompowtryskow podał cenę 300 zł za jeden uszczelniacz. Jak go spytałem o co chodzi i dlaczego tak drogo to powiedział ze trzeba do uszczelniaczy doliczyć komplet tzw przekladek wtryskow. Mówił też ze taka czynność powinno się powtarzać co 100tys km Jak mam na to zareagować? Prawda to? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
djmesiu Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Z tym że oringi na pompkach trzeba wymieniac co jakiś czas to prawda, bo łatwego życia to one nie maja. Ale cena ze te uszczelnienia to jakaś z kosmosu jest, zestaw na jedną pompke kosztuje w granicach 30-35 zł w zależności od sklepu co daje max 150 zł na wszytkie 4 pompki, ale żeby aż 300 zł?? to te uszczelnienia chyba pozłacane muszą być
piotrsob1 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) 300-400 PLN to uszczelniacze razem z robotą za wszystkie cztery pompki Może coś źle zrozumiałeś, a jak nie to na szczaw z takim ździercą Edytowane 18 Lutego 2015 przez piotrsob1
fojteq Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zrozumiałem dobrze. Powiedział ze najdroższe są w tym wszystkim tzw przekładki wtryskow i w sumie cena za jeden wtrysk wychodzi 300zl. O co mu chodziło z tymi przekladkami? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Animal Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Coś mi się wydaje, że zwyczajnie chce Cię naciągnąć a ile chce za robotę?
djmesiu Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) "Przekładka" cieżko zrozumieć o co mu konkretnie chodziło. Ale ja bym sobie dał spokój z tym mechanikiem, chyba ze chce Ci używaną pompkę kupić i to miał na myśli mowiąc przekładka:) Edytowane 18 Lutego 2015 przez djmesiu
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jeszcze pytanie na jakiej podstawie stwierdził ze pompka leje. Uszczelniacze 120+ KW wyjdzie ok 140-150 + robota 150-200zł
Homiczek Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 "przekładka" - może chodziło o podkładki ? ale te znowu tyle nie kosztują. Wiem że ktoś coś z tym kombinował ale nie pamiętam czy to chodziło o PD/VP/CR
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Skróty które wymieniłes to technologie podawania paliwa, w silniku AVF jest PD VP - pompa wtryskowa PD - pompowtrysk CR - common rail
fojteq Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Bo w vagu pokazało korekcję +1.8 na pierwszym wtrysku. Najlepsze jest to ze nie wymienił uszczelki bo musiał by wtedy te uszczelniacze za 300zl każdy robić heh Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_N Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Bo w vagu pokazało korekcję +1.8 na pierwszym wtrysku. Jak się nie mieścił w tolerancji, to wcale nie znaczy że lał, więcej, to wcale nie musi być wina pompowtrysku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się