Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam, mam pytanie czy opłaca się zrobić chip tuning w Audi A4 B7 1.9 TDI 115KM 2005r, przebieg to 143k Mil ( 228k KM) przebieg sprawdzony. Chodzi mi o profesjonalny tuning u mechanika. Co polecacię okolice Bydgoszczy i jaki mniej więcej jest tego koszt? Samochód jest z Anglii ale to raczej nie ma wiekszego znaczenia.
quadral20004 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Warto ale licz sie z szybsza wymiana tarczy sprzeglowej
AB7 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Kolego polecam z czystym sumieniem chlopakow z BRK TUNING. Siedza w Inowroclawiu. Z tego co wiem to maja aktualnie promocje. Sprawdz na ich stronie. Bedziesz zadowolony z ich roboty.
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Czemu na niektórych stronach jest napisane, że do +35 KM dodaja a BRK TUNING dają tylko +25 KM? Jak z turbina i paskiem rozrządu? Będe musiał częściej wymieniać czy jak to jest ?
FPek Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Ja widziałem i nawet +44 km kiedys ale potem przez telefon mówili, ze zrobią 30-35km bo jest bezpieczniej niby i to gwarantują Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
davidlive Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Nic z tych rzeczy. Po prostu wygrywają inny soft i to wszystko przynajmniej orzy takich mocach
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Mi chodzi o to czy jak zrobię tuning to czy pasek będę musiał częściej wymieniać czy olej ? Może coś innego jeszcze?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Nic z tych rzeczy ale musisz pamietac o dobrych czesciach i olejach. Jezeli tuner dobrze ogarnie program to nie bedzie problemu ze sprzęgłem i całym napedem. ja bym się pokusił o wrzucenie turba od AWXa a dopiero o program. Edytowane 15 Lutego 2015 przez Dev
adrian998998 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Jak zdrowe BRB to wynik mniej więcej powinien wyjść taki: https://www.facebook.com/965484956801511/photos/a.993527087330631.1073741828.965484956801511/1039468756069797/?type=1&theater
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Jak zdrowe BRB to wynik mniej więcej powinien wyjść taki: https://www.facebook.com/965484956801511/photos/a.993527087330631.1073741828.965484956801511/1039468756069797/?type=1&theater Mój silnik to BKE Nic z tych rzeczy ale musisz pamietac o dobrych czesciach i olejach. Jezeli tuner dobrze ogarnie program to nie bedzie problemu ze sprzęgłem i całym napedem. ja bym się pokusił o wrzucenie turba od AWXa a dopiero o program. A czemu pierw zmiana turba? Będzie to wieksza moc czy jak?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 AWX/AVF ma w serii 130kM, po chipie ze zdrowa motorownią mozna zrobic ze 170 u Ciebie po zmianie turbiny jest realne 150-155kM/360Nm
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 AWX/AVF ma w serii 130kM, po chipie ze zdrowa motorownią mozna zrobic ze 170 u Ciebie po zmianie turbiny jest realne 150-155kM/360Nm To po zmianie turbo i zrobieniu chipu będę miał koło 150 a 155 KM? A co jak zrobie sam chip? Ile to mniej wiecej będzie kucy? Jak ta turbina się nazywa od AWX/AVF?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 135-140kM/320Nm w zależnosci pod stanu silnika i osprzetu
Kuba_567 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 zapomniałeś dodać że koło 2 masowe jest w tym aucie jak w polonezie. Sprzęgło przy avf/awx bez porównania a kilka się zakładało. Jak masz ciężką nogę to licz się od razu że koło 2 masowe to gruz po programie 150 koni i więcej, mam taką z silnikiem bke, program sam sobie robiłem, fakt wyszło te 150 km, moment w miarę rozsądku ale co z tego jak po 3 miechach koło kucło, potem poszło nowe popsute fabrycznie, a na koniec cały komplet za 2300 + robota. Ten motor nie ma takiego zapasu co avf, zrób 145 i miej spokojną głowę
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 kolejny fantasta a komplet sprzegło + dwumas Luk-a to koszt 1400zł
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 To co 5 KM to aż taka różnica? Nogę mam cięzką w sumie ale bez przesady staram się dbać o samochód.
adrian998998 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Ja już na Deva spreżarce hybrydowej jeżdżę prawie rok, mam 160ps / 385nm i nic się nie dzieje. Mój wykres przedstawił seryjną BRB=BKE
Kuba_567 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 mogę być Nawet Magellanem ale za 1500zł biorę 5 tych kompletów, daj numer konta to przeleje, na co mam robić jak same sprzęgła przyniosą zysk. A tylko prosił bym o koła nie regenerowane przez Luka bo od roku takie są sprzedawane tylko nowe.
Arab1946 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 @Dev Mógłbyś zrobić mi wycenę ile by to mniej więcej wyniosło? Turbo od AWX/AVF i chip? Czy może lepiej zrobić sam chip i nie dodawać aż tylu koni? Co myślisz o tym co napisał kolega wyżej o kole dwumasowym?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 72 2490 0005 0000 4000 6622 7338 @Dev Mógłbyś zrobić mi wycenę ile by to mniej więcej wyniosło? Turbo od AWX/AVF i chip? Czy może lepiej zrobić sam chip i nie dodawać aż tylu koni? Co myślisz o tym co napisał kolega wyżej o kole dwumasowym? turbo ok 900zł, potrzebujesz do tego jeszcze redukcję za ok 50zł za chipem musisz sam sie zakrecic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się