Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Mój projekt - AEB dmuchane przez GT2X


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nawet na tym forum jest topic jak zmienić dwumas na zwykłe koło zamachowe. Ale fakt, faktem w klekocie. :)

Opublikowano

Ale fakt, faktem w klekocie.

Nie sądzisz, że to zasadnicza różnica? :mysli:

Opublikowano

Nie wiem. :) Nie jestem w temacie kół zamachowych znawcą. :) Przytoczyłem tylko przykład przeróbki.

Opublikowano

mam pytanko gregory, co do kolektora wydechowego z jakiego materiału on jest wykonany, jakie grube są te flansze do przykręcenia(kolektor blok, kolektor turbo) i jaka jest grubość ścinek tych rurek :hi:

Opublikowano

gdzies na sr.pl czytalem o corrado w audi ale nie pamietam dokladnie.

Opublikowano

Flansza na głowicy 15mm, mogłaby być 12...13 . Flansza na turbo też jakoś 10-12mm nie pamiętam. Kolanka/rurki w ściance 3,2mm , mogłyby też być w sumie w ściance 2mm, też powinno być ok. Materiał to stal kwasoodporna 1.4301..... 1.4307 , ale większość zwykłych kwasówek się nadaje. Nie trzeba szukać akurat tych, ja takie trafiłem to wziąłem. Inne lepsze gatunki stali kwasoodpornej są do przemysłu spożywczego gdzie wymagane są odpowiednie właściwości, na kolektor te właściwości są obojętne ;)

Opublikowano

dzięki gregory będę coś takiego za niedługo działał pod gt22 :gwizdanie:[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 20:36_________________________________________________a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz?:naughty:

Opublikowano

a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz?:naughty:

Najlepiej 48mm, a jak się nie wymieści to 42.

Opublikowano

jeszcze nie mialem okazji zobaczyc jak jezdzi ale projekt niezly :good:

Opublikowano

bardzo ladnie opisane ciekawy jestem ile to wszystko kosztowało i gdzie można kupić te wszystkie zabawki aby swoją tak zrobić , czekamy na pomiar z hamowni ... :) pewnie s4 zostaje z tyłu mam racje ?? pozdrawiam :)

Opublikowano

pewnie s4 zostaje z tyłu mam racje ?? pozdrawiam :)

Okaże się :naughty: Będę pewnie miał okazję ustawić się z eSą pewnie za niedługo :gwizdanie:

Powiem tak, nie oczekuje od tego turbo wiele bo nie jest jakieś ogromne (ale za to mam pełne doładowanie 1,5Bar już od 3k Rpm i nie muszę czekać do 3800Rpm jak to ma miejsce przy nieco większym garrecie, a to ważne w aucie do użytku na codzień, po mieście jeździ się bajecznie :ok2: ) i jakbym do tego łykał eSę byłbym już zadowolony :radocha:

Opublikowano

możesz wrzucić fotę kolektor wrzuconego na wóz :>

Opublikowano

możesz wrzucić fotę kolektor wrzuconego na wóz :>

Pstryknę w weekend jak będę czyścił stożek, bo już na to czas przyszedł :wink4:

Opublikowano

Jakbyś mogł nagraj filmik jak to do 100 przyspiesza bo jestem bardzo ciekawy :kox::naughty:

Opublikowano

Jakbyś mogł nagraj filmik jak to do 100 przyspiesza bo jestem bardzo ciekawy :kox::naughty:

No jak. Od razu pokazuje się 60, potem wskakuje na 100 :kox: i tyle, nie zdążysz ziewnąć :decayed:

Na 2-biegu 120km/h przy 7000Rpm :)

:>

Opublikowano

Pokaz pokaz nie fantazjuj tez chce zobaczyc :)

Opublikowano

Pokaz pokaz nie fantazjuj tez chce zobaczyc :)

:naughty::polew:

Postaram się nakręcić w najbliższym czasie dla zainteresowanych :good:

Ps. Nosb jak tam 2.7 ? Jeździ to już coś? :gwizdanie:

Opublikowano

Stary :D nic a nic :D

Ale w niedziele przybywa wsparcie w postaci calej robitej S4 :naughty:

Opublikowano

Miałem okazję się przejechać tym projektem :decayed: i powiem że to nie jedzie :shocked: to zapier*ala :kox:

Gregor projekt jest :good: - tak poza tym jest inspiracją dla innych rezaczy 1.8T na Gliwickich

:hi:

Opublikowano

o wkoncu sie doczytalem calosci :)

zacnie :) - brak tu tylko kłatro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...