Konrad222 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Witam Wszystkich Klubowiczów, Jestem posiadaczem a4 b7 1.8t z podniesioną mocą na ok. 190 km. Przymierzam się do zamontowania instalacji gazowej. Gazownik zaproponował mi taki zestaw: Stag 4 Qbox,wtryskiwacze Hana,barracuda,reduktor ACR01 250. Co o tym myślicie ? Jestem jeszcze niestety zielony w tym temacie więc wszelkie opinie mile widziane. Z góry dzieki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Zestaw jest w miare OK, najwyżej zastanowiłbym się z reduktorem, dużo problemów z nim ostatnio, nawet na forum było to poruszane. Najważniejsze to jednak kumaty gazownik i umiejętny montaż wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 z tym reduktorem to sobie daruj,podobno poprawiony ale to i tak kibel reszta ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qenik Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 U mnie założyli reduktor Prinsa - ponoć najlepszy z możliwych w przedziale cenowym instalacji do 2,5tyś. Reszta identyczna co Tobie zaproponowali i śmiga aż miło - no i ekonomiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 jak już moc podniosłeś to moze wpaść nastepny pomysł moze na przyszlośc wkładaj kme gold turbo, wtryski dragon sterownik lpg tech ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 i włóż chociaż wielozawór extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...