arek_cccp Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Dawno dawno temu forumowicz Turdzi zmieniał w swoim ex b7 przód na tarcze od s4 345, obecne 320 przy większej mocy jaką planujesz mogą puchnąć. Poszperaj po Jego wątkach, ponoć niebo a ziemia, do tego p&p. Zanim machniesz zacisk na inny kolor. Mam sentyment do tego auta. Masz na myśli same tarcze czy zacisk 345mm+ tarcze? Edytowane 23 Czerwca 2015 przez arek_cccp
KmK Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Dawno dawno temu forumowicz Turdzi zmieniał w swoim ex b7 przód na tarcze od s4 345, obecne 320 przy większej mocy jaką planujesz mogą puchnąć. Poszperaj po Jego wątkach, ponoć niebo a ziemia, do tego p&p. Zanim machniesz zacisk na inny kolor. Mam sentyment do tego auta. Masz na myśli same tarcze czy zacisk 340mm+ tarcze? Nie pamiętam, tarcze 345 na pewno. Dev siedzi w heblach, uderz do Niego Tutaj też sporo wiedzy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18311-upgrade-hamulcow-w-naszych-a4/page-322?hl=%2Bhamulce+%2B345#entry4458888
arek_cccp Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Licznik na swoim miejscu podziękowania dla szogun0 za adaptację Edytowane 1 Stycznia 2016 przez arek_cccp
bartekzks Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam mam pytanko co od tej gałki jaki ona ma kolor czarny ?? Mogę prosić link do aukcji może być np. A tak przy okazji ładne autko jakbym Swoje oglądaj też USA wersja Pozdro
KmK Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Dobrze wygląda ten licznik, mnie trochę kuje w oczy to s4, po za tym nie trzeba się wyślepiać Niemniej jednak auto ma dobrze u Ciebie, widzę, że 4000 km od lutego zrobiłeś, w tym czasie mnie 23.000
arek_cccp Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Gałka jest czarna, moja pochodzi z audi a4 b8 sline biała nić można też taką z a5 dorwać bo są identyczne i bodajże z Q5.No dokładnie 4 tys pękło samochód jeździ praktycznie tylko w weekendy aktualnie auto jest w GTPerformance robi się grubiej, więc kompletny wydech downpipe 3cale reszta 2.75 2 tłumiki oraz duży intercooler co by w lecie nie puchło pod moce 350ps. Wkrótce będzie film jak to gada . Co do licznika to teraz czytelnie wszystko fakt to s4 też mi tak średnio podchodzi aczkolwiek w nocy podoba mi się bardzo podświetlenie na biało wskazówek jak i cyferek i nie trzeba się dobrze wpatrywać na prędkościomierz a kolorowy fis bajka . Auto odebrane ! 3'' downpipe reszta 2.75 2 końcowe mała zapowiedź w sobote coś ponagrywamy pewnie Edytowane 1 Stycznia 2016 przez arek_cccp
Lorence Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Hmm troche dziwnie ten wydech masz zrobiony, dlaczego nie wykorzystali X-pipa ?? tylko całość na jedną stronę dopiero na końcu rozwidlenie ?! tym bardziej że masz fabrycznie na to miejsce i jak się wogole jeździ bez rezonatorów ?? przeważnie wygląda to tak: ja na wydechach się nie znam, ale ciekawy jestem czym kierował się Twój spec od wydechów, robiąc taki zabieg takie akcje stosuje się jak brakuje miejsca a w 2.0T jest go pod dostatkiem Edytowane 23 Lipca 2015 przez Lorence
arek_cccp Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Ten zabieg jest celowy hehe a dlaczego to tajemnica, która ma same zalety. Moge Ci powiedzieć, że jeździ się elegancko i jest cicho w miarę. Nagram coś niebawem i wrzucę.Coś się nagrało ,więc tak trasa spokojna jazda praktycznie cicho jak na serii jest super ! Przy bucie kozak zwłaszcza przy uchylonych oknach i szyberdachu auto na razie jest niewystrojone ale przypuszczam,że doszło na biedę z 20km i 20nm teraz do 100 ok 6s myślę jest. Aktualizacja zdjęć na 1 stronie.22.08.2015 199tyś km- Wymiana sprzegła na sachs performance + tarcza wzmocniona kevlarem-Wymiana płynu chłodniczego-Wymiana oleju w skrzyni biegów-Wymiana przewodu hamulcowego-Wymiana sprężyn na eibach pro kit - 30mm oraz odboi na sachs do sportowego zawieszenia-Wymiana Pompy Vacum na pierburgaW planach jeszcze polerka całego wozu i woskowanie oraz hamownia , z modów raczej w tym roku na tyle reszta mocy większa lepsza oraz lżejsza felga 18 na następny sezon dopiero Pare fotekvsI to co mnie urzeka najbardziej w tym aucie dat ass przydałby się dystans na tył.. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez arek_cccp
arek_cccp Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Odświeżenie lakieru 2 tygodnie temu czyli cała sobota roboty glinkowanie mycie kompletna polerka pastą Meguiars Ultimate Compound i na koniec woskowanie Meguiar's 16 bardzo fajny efekt kropelkowania Edytowane 1 Stycznia 2016 przez arek_cccp
davidlive Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Jaki jest ten icek w końcu, bo podałeś dwa wymiary. wejdzie 300mm wysoki?
arek_cccp Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą . Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz Edytowane 7 Września 2015 przez arek_cccp
roman_tyk Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 ten eibach zalozyles na ori amory 1be? ile cm jest od ziemii do blotnikow?
davidlive Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą . Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz W takie moce celuje, ale zdaniem Grześka może być on na ciepłe dni za mały to wolę 300 włożyć
bartekzks Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Według Fmic.pl ten powinien styknąć na dużo więcej niż 350hp : http://fmic.pl/uniwersalne/10-intercooler-550-230-65mm.html Mam taki sam czeka na montaż muszę rurki i inne pierdoły dokupić
davidlive Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 fmic to sprzedawca, sory ale sprzedadzą ci co tylko będziesz chciał
arek_cccp Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Ten icek na 300km to wystarczy spokojnie, według fmica 550km ale to tylko bujda bo przy 350km w bardzo upalnie dni i ostrym katowaniu spuchnie ale przy 300 da sobie radę spokojnie po torze nie będziesz jeździł tym;) ja w upały przy 270 ostrym katowaniu nie odczuwam żadnej różnicy a do 300 niedaleko ale jak Cię stać na większy to wsadzaj większy ale musisz więcej wyciąc belki żeby wszedł . Zawias mam 1ba zmierze później ile tam jest dokładnie. Edytowane 9 Września 2015 przez arek_cccp
Wandej Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą . Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz Inwestujesz w auto kupę kasy to mogłeś i zaciski oddać do malowania piecowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się