Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dawno dawno temu forumowicz Turdzi zmieniał w swoim ex b7 przód na tarcze od s4 345, obecne 320 przy większej mocy jaką planujesz mogą puchnąć.

Poszperaj po Jego wątkach, ponoć niebo a ziemia, do tego p&p.

Zanim machniesz zacisk na inny kolor.

Mam sentyment do tego auta.

Masz na myśli same tarcze czy zacisk 345mm+ tarcze?

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Dawno dawno temu forumowicz Turdzi zmieniał w swoim ex b7 przód na tarcze od s4 345, obecne 320 przy większej mocy jaką planujesz mogą puchnąć.

Poszperaj po Jego wątkach, ponoć niebo a ziemia, do tego p&p.

Zanim machniesz zacisk na inny kolor.

Mam sentyment do tego auta.

Masz na myśli same tarcze czy zacisk 340mm+ tarcze?

Nie pamiętam, tarcze 345 na pewno.

Dev siedzi w heblach, uderz do Niego

Tutaj też sporo wiedzy

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18311-upgrade-hamulcow-w-naszych-a4/page-322?hl=%2Bhamulce+%2B345#entry4458888

Opublikowano (edytowane)

Licznik na swoim miejscu podziękowania dla szogun0 za adaptację ;)

bdb969f55abb8719.jpgf0067a1459d369f8.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Witam mam pytanko co od tej gałki jaki ona ma kolor czarny ??

Mogę prosić link do aukcji może być np.

A tak przy okazji ładne autko jakbym Swoje oglądaj też USA wersja

Pozdro

Opublikowano

Dobrze wygląda ten licznik, mnie trochę kuje w oczy to s4, po za tym nie trzeba się wyślepiać ;)

Niemniej jednak auto ma dobrze u Ciebie, widzę, że 4000 km od lutego zrobiłeś, w tym czasie mnie 23.000 ;)

Opublikowano (edytowane)

Gałka jest czarna, moja pochodzi z audi a4 b8 sline biała nić można też taką z a5 dorwać bo są identyczne i bodajże z Q5.No dokładnie 4 tys pękło samochód jeździ praktycznie tylko w weekendy :D aktualnie auto jest w GTPerformance robi się grubiej, więc kompletny wydech downpipe 3cale reszta 2.75 2 tłumiki oraz duży intercooler co by w lecie nie puchło pod moce 350ps. Wkrótce będzie film jak to gada ;). Co do licznika to teraz czytelnie wszystko :D fakt to s4 też mi tak średnio podchodzi aczkolwiek w nocy podoba mi się bardzo podświetlenie na biało wskazówek jak i cyferek i nie trzeba się dobrze wpatrywać na prędkościomierz a kolorowy fis bajka ;).

Auto odebrane ! 3'' downpipe reszta 2.75 2 końcowe ;) mała zapowiedź w sobote coś ponagrywamy pewnie

4f21c4cefed8457b.jpg300b85348b8c69e8.jpg81b089f3702e54de.jpg3365342c209f6452gen.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano (edytowane)

Hmm troche dziwnie ten wydech masz zrobiony, dlaczego nie wykorzystali X-pipa ?? tylko całość na jedną stronę dopiero na końcu rozwidlenie ?! tym bardziej że masz fabrycznie na to miejsce :huh:

i jak się wogole jeździ bez rezonatorów ??

przeważnie wygląda to tak:

b7a4_full_system_offcar_1.jpgdsc02833.jpg

ja na wydechach się nie znam, ale ciekawy jestem czym kierował się Twój spec od wydechów, robiąc taki zabieg :hi: takie akcje stosuje się jak brakuje miejsca a w 2.0T jest go pod dostatkiem :)

Edytowane przez Lorence
Opublikowano (edytowane)

Ten zabieg jest celowy hehe a dlaczego ;) to tajemnica, która ma same zalety. Moge Ci powiedzieć, że jeździ się elegancko i jest cicho w miarę. Nagram coś niebawem i wrzucę.

Coś się nagrało ,więc tak trasa spokojna jazda praktycznie cicho jak na serii jest super ! ;) Przy bucie kozak zwłaszcza przy uchylonych oknach i szyberdachu auto na razie jest niewystrojone ale przypuszczam,że doszło na biedę z 20km i 20nm teraz do 100 ok 6s myślę jest.



Aktualizacja zdjęć na 1 stronie.
22.08.2015 199tyś km
- Wymiana sprzegła na sachs performance + tarcza wzmocniona kevlarem
-Wymiana płynu chłodniczego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Wymiana przewodu hamulcowego
-Wymiana sprężyn na eibach pro kit - 30mm oraz odboi na sachs do sportowego zawieszenia
-Wymiana Pompy Vacum na pierburga
W planach jeszcze polerka całego wozu i woskowanie oraz hamownia , z modów raczej w tym roku na tyle reszta mocy większa lepsza oraz lżejsza felga 18 na następny sezon dopiero :)
Pare fotek
cad8f4aa0c24f071.jpg
vs
18f46574dd6927a3.jpg
3ee132305feeeee4.jpg

I to co mnie urzeka najbardziej w tym aucie dat ass :D przydałby się dystans na tył..

680451aa5dd897de.jpg Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Ostatnie zdjęcie jest świetne!

Opublikowano (edytowane)

Odświeżenie lakieru 2 tygodnie temu czyli cała sobota roboty ;) glinkowanie mycie kompletna polerka pastą Meguiars Ultimate Compound i na koniec woskowanie Meguiar's 16 bardzo fajny efekt kropelkowania ;)

9ff661e7e040fcc9.jpge9225e8ee2e38d49.jpg653ab17ebcdf73b2.jpg52bf4ccb09a01ad7.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Jaki jest ten icek w końcu, bo podałeś dwa wymiary.

wejdzie 300mm wysoki?

Opublikowano

Sam malowałeś zaciski?

Opublikowano (edytowane)

Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą :grin:. Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w :) swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza ;) a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz :)

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

ten eibach zalozyles na ori amory 1be?

ile cm jest od ziemii do blotnikow?

Opublikowano

Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą :grin:. Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w :) swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza ;) a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz :)

W takie moce celuje, ale zdaniem Grześka może być on na ciepłe dni za mały to wolę 300 włożyć

Opublikowano

fmic to sprzedawca, sory ale sprzedadzą ci co tylko będziesz chciał

Opublikowano (edytowane)

Ten icek na 300km to wystarczy spokojnie, według fmica 550km ale to tylko bujda bo przy 350km w bardzo upalnie dni i ostrym katowaniu spuchnie ale przy 300 da sobie radę spokojnie po torze nie będziesz jeździł tym;) ja w upały przy 270 ostrym katowaniu nie odczuwam żadnej różnicy a do 300 niedaleko ale jak Cię stać na większy to wsadzaj większy ale musisz więcej wyciąc belki żeby wszedł :). Zawias mam 1ba zmierze później ile tam jest dokładnie.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Tak sam amatorsko, więc wyszło jak wyszło ale najważniejsze, że teraz widać hamulce bo ten szary strasznie się zlewał z tarczą :grin:. Icek wysoki mam 230mm i już trzeba było podcinąć belkę delikatnie ok 3cm chyba, 300mm też wejdzie ale bankowo trzeba belke ciąć jeśli chodzi o b7 a jak jest w :) swoją drogą do jakiej mocy szukasz icka? Bo ten 230mm do 350km wystarcza ;) a z 1.8T czy nawet 2.0T bez kucia więcej nie wyciągniesz :)

Inwestujesz w auto kupę kasy to mogłeś i zaciski oddać do malowania piecowego :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...