tohn Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witam Szukałem na forum ale nie mogę znależć. Otóż wracałem dzisiaj z dłuższej trasy i w pewnym momencie od 2tys. obrotów usłyszałem narastający głośny gwizd,do maksymalnego poziomu przy 3tys.,a później gwizd słabnie.Nie występuję to na pierwszym biegu oraz na biegu jałowym (wciskałem pedał gazu i nawet do 4 tys. obrotów było w porządku). Natomiast jeżeli bardzo delikatnie przyspieszam to wówczas gwizdu nie słychać.Moc nadal jest taka sama.Sprawdzałem stan przewodów i nie ma żadnej dziury. Przebieg 240 tyś, z autopsji wiem,że nierealny,zapewne jest większy. Czy to koniec turbiny??? Proszę o pomoc,pozdrawiam
Musashi Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 sprawdz czy nie dymi z wydechu. mozesz zrobic logi pod katem cisnienia doladowania - grupa 011. powienienes odsluchac - ktos bawi sie pedalem gazu druga osoba odsluc**je.
tohn Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 Nie dymi z wydechu.Odsłuchanie nie daje efektów ponieważ na postoju nie ma tego zjawiska,dopiero zaczyna się gdy silnik jest obciążony,podczas jazdy.Logi może zrobię dopiero w środę,bo narazie facet nie ma czasu.Znajmomy sugeruje,że zrobiła się dziurka w turbinie i dlatego ten mocny gwizd.Zauważyłem też niewielkie oczadzenie obok termostatu,nie wiem czy to coś ma wspólnego.Jestem laikiem w dziedzinie mechaniki itp, dlatego mam pytanie jeżeli będę musiał jednak zająć się turbiną to mogę wstawić mocniejszą np 130KM,czy to ma sens? pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Będziesz wtedy musiał program zrobić (chip) Jesli wieksze turbo to AWX wtedy na lajcie bedziesz miał 150 koników
tohn Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 z tymi chipami to różnie później bywa
Kowi87 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Zalezy kto robi i jak póżniej sie użytkuje auto :gwizdanie: Abyś nie porwał sie na boxy z alegro po 200zł
tohn Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 czyli wstawie turbo od 130KM,to autko będzie miało te 130 czy trzeba jeszcze bawić się w chipowanie?
Kowi87 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 jeśli wstawisz inne turbo niz seryjne będziesz musiał robić program bo turbo bedzie inaczej dmuchało bedzie niedostrojone całkowicie wiec jak nie chcesz chipować to kup sobie seryjne albo oddaj do regeneracji :gwizdanie:
A3 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Ja mam troszke podobne pytanko. Jak odpalam autko rano pierwsze co wyleci z wydechu po zapaleniu to biały dym, potem przy ostrzejszym dodaniu gazu na zimnym silniku też jest dym jak się silnik nagrzeje już nie dymi, czy to jest normalne czy nie?? Zaznaczam auto jest po programie u Witka i ma całkowicie wolny wydech
Flyer Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Jesli trzymasz auto na powietrzu, to biala para z rur jest efektem roznicy temperatur... EOT
tohn Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 Z tym gwizdem okazało się,że jest dziura w wężu intercoolera i przy obicążeniu słychać gwizd.Wąż został uszkodzony przez mechanika,który wymieniał mi filtry.Dziura jest nad filtrem paliwa.Wcześniej zauważyłem już olej na filtrze ale myślałem,że to wina filtra a okazuje się,że to olej z węża,który wypłwał z niego.Teraz pozostało mi szukać węża na allegro,bo w ASO zaśpiewali 354zł
dziki pzs Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Spróbuj w wulkanizacji. Mojemu koledze dziurawy wąż w AFN naprawili skutecznie i za śmieszne pieniądze.
Musashi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Spróbuj w wulkanizacji. Mojemu koledze dziurawy wąż w AFN naprawili skutecznie i za śmieszne pieniądze. taki sobie pomysl. w dolocie panuje cisnienie jak w oponie od malucha... poza tym jesli jakis powulkanizacyjny kawalek pojdzie w cylinder moze narobic balaganu
Gość Michał Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Z tym gwizdem okazało się,że jest dziura w wężu intercoolera i przy obicążeniu słychać gwizd.Wąż został uszkodzony przez mechanika,który wymieniał mi filtry.Dziura jest nad filtrem paliwa. Dosyć często popełniany błąd podczas wymiany filtra paliwa,trzeba go zawsze wcisnąc w dół zeby przewody nie obcierały o tego węża.
tohn Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Opublikowano 23 Listopada 2008 Teraz jak będę wymieniał filtr to zamienie na uszkodzony wąż,bo nie mam już do tych ludzi zaufania-jedno robią a drugie psują.Wąż udało mi się kupić na allegro za 30zł,więc chociaż to jest pocieszające.Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 chcesz sam przekladac stary waz, a nie mozesz sobie sam filtrow wymienic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się