xBladex Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Tak trzeba szlifować boczne kratki..na samym dole przy kablach(uwaga na kable) na całej długości i pasują bez problemów.Jak dobrze pamiętam to szlifowałem tylko kratkę od kierowcy bo od pasażera pasowało elegancko.. Tylko sobie przełóż same krateczki z EU do UK bo regulacja będzie odwrotnie w UK.Ja mam problem z środkową kratką mam strzałki grube skierowane do dołu. bo gdy chce dać żeby były do góry to się nie da bo ten tunel trzyma co jest na kratkach miedzy pojedyncza kratka a podwójną.Da sie to jakoś zmienić zeby było tak jak w EU?
szkodnik1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam. Panowie warto brać kratki z angola i rezać czy lepiej szukać UE ( kratki z angola mam za 50 zeta. kpl. )
prezesik18 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Bierz angole, przekładasz środki ze starych i masz normalny zakres nawiewu góra-dół. Dobra cena.
szkodnik1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Bierz angole, przekładasz środki ze starych i masz normalny zakres nawiewu góra-dół. Dobra cena. z podziękowaniem !!! Ps. to właśnie chciałem usłyszeć.
denveco Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam, i ja zakupilem sobie kratki za 50 zl. z tym ze porownujac je z kratkami kolegi autora postu jak to przedstawia fotka sa one inne pomijajac kolor. Glownie to mi chodzi o te male kratki. i malejace kropki. Zwroccie uwage ze jest to odwrotnosc. Przypuszczam ze jednak sa to kratki od angola. Gdyby tak bylo to doczytalem ze mozna zamontowac nowe ramki z kratkami wlozyc je w deske i bedzie ok ale regulacja bedzie skierowana bardziej w dol przez co dmuchac bedzie na nogi. Dlatego tez by trzeba bylo sciagnac same kratki czyli te srodki, i przelozyc od tych moich starych. I bedzie wtedy cacy. Pozostaje jednak kwestia pokretla otwierania zamykania "przepustnicy". By otworzyc nawiew w starych kratkach musialem pokretlem krecic do gory a aby zamknac to w dol. Tutaj wychodzic bedzie na to ze ze regulujac pokretlem do gory owszem przepustnica bedzie otwarta ale kropki beda sygnalizowac zamkniecie (male kropki beda widoczne), natomiast gdy bede pokretlo regulowal w dol to przepustnica bedzie zamknieta ale kropki beda sygnalizowac otwarcie (duze kropki beda widoczne). Z tego co widzialem to pokretla da rade wyciagnac, ale czy da rade je obrocic w kratce o 180 stopni lub moze zamienic prawa na lewa i lewa na prawa by kropki wlasciwie swiadczyly o otwarciu "przepustnicy"??
hectic Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Jeszcze odnośnie montażu kratek, nie wiem czy któryś z kolegów wspominał o podobnej metodzie, ale ja np. wpiąłem się przewodami przed wtyczkami do lampki podświetlającej schowek pasażera, jak na zdjęciu poniżej. Prz okazji widać którędy poszły przewody na stronę kierowcy - za tunelem nad radiem. To jest metoda dla bardziej leniwych z mniejszą ilością czasu :-P. Jedyny minus to, że w takiej instalacji regulacja natężenia podświetlenia nie obejmuje kratek, a świecą one normalnie po włączeniu świateł postojowych.
siara Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 ja mam dokładnie tak samo. i tak chyba jeszcze ani razu tego ściemniacza nie używałem....
szkodnik1 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 ja mam pod zapalniczke !!! ale fakt jest to metoda dla leniwych!!!
darek995 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 ok, wiem że mogę wpiąć się w lampkę schowka itp ale jaki kolor ma label od radia gdzie pojawia się napięcie po włączeniu świateł?
mech15 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 czerwony/różowy, u mnie bardzo cienki
darek995 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 czerwony/różowy, u mnie bardzo cienki Wpisałem sie w lampkę schowka, i tak sciemniacza nigdy nie użyłem ponoć dziala Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
mech15 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 jak nie jeździsz w dalekie trasy to brak ściemniania nie będzie ci przeszkadzał
darek995 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 jeżdze w trasy i juz byłem i jest ok, lubie jak świeci
Vego Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Ktos kiedys mi pisal ze nie da sie podswietlic kratek przed liftowych ....a jednak udalo sie
przemciotorun Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 jak? dawaj jakies fotki
Vego Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 jutro postaram sie zrobic zdj i opisac po krotce opis pracy bo jest troche roboty ;d
Vego Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Sory Panowie ze tak pozno ale coz praca ...itd ;d najpierw wyjmujemy kratke i doprowadzamy kratke i koleczko do takiej postaci a oto efekt koncowy ;d ja uzylem 3 diod led do podswietlenia tego srednica okolo 6mm plus przyklejone na klej oprawki do kratek na ledy podlaczylem pod stacyjke oczywiscie dalem odpowiednie oporniki zeby ledy dlugo swiecily i jak przekrecam kluczyk to sie zapalaja juz niedlugo koncze srodkowa kratke to bedzie efekt ;p na ostatnim zdjeciu widac jak led jest przymocowany do tych drucikow trzeba odpowiednio podlaczyc plus i minus i odpowiedni zestaw opornikow ;p myk na plus czy na minus ? ;p prosze o oceny
przemciotorun Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 ogolnie fajnie ze masz checi grzebac cos w aucie i to cos innego czego jeszcze nikt nie robil... ale po pierwsze podepnij to sobie pod oswietlenie, zeby zapalaly sie razem z podswietleniem zegarow/przyciskow/itp, a podrugie niestety ale efekt jest nie porownywalny z podswietleniem kratek poliftowych :/ to zupelnie cos innego
siara Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Fakt. Plus za chęci i pracę, ale polifty jednak lepiej wyglądają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się