Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak najbardziej pokaż wyniki. Jestem ciekawy co z tego wyszło. 

Edytowane przez Rob@k
Opublikowano

Co to za felga?

 

SmartSelect_20230726_092829_Opera.jpg

Opublikowano
9 minut temu, gordo napisał(a):

Co to za felga?

Wygląda na 4E0601025AB

Opublikowano

I jest smuteczek.

Rogal jedzie na urlop i powiedzial ze nie da rady zrobic dzis auta. Wtryski sa customowe i on potrzebuje caly dzien na to.

Felgi to BBS CH-R w rozmiarze 19”

Opublikowano

Tak ale te na ostatnim zdjęciu.

To chyba takie jak napisał Hugo ale mam takie 18, a te wyglądają jak 19?

Opublikowano

To sa ori sline malowane w grafit. Rozmiar 18” Setup zima

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Wakacje. Na 9 go sierpnia jestem umowiony w SynekTune.

Oby to nie byl strzal w stope.

 

EDIT może jeszcze uda się dostać do EMsetup -> jakoś wyglądają mi pewniej. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Czytałem same dobre słowa o Synku 

Opublikowano (edytowane)

EMsetup odmówił korekty auta. Pozostaje Synek na 9go. Jesli sie nie uda, to Jarol po urlopie. Mam nadzieje, że Synek zna się na robocie bo to jest indywidualna zabawa a nie wrzucanie gotowców. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Zapytaj w WWE Tuning @adrian998998 .

Opublikowano (edytowane)

pytałem WWE ale dziś był zajęty. Zobaczymy co powie. Problemem jest tutaj czas bo musze mieć to auto gotowe na urlop. 
EDIT moze Adrian ogarnie auto w przyszly weekend Byloby lepiej bo mialbym kilka dni wiecej by je objechac. Czeka je wycieszka do Albanii

Edytowane przez mravel
Opublikowano
W dniu 26.07.2023 o 12:17, mravel napisał(a):

Wakacje i jeden wielki uj. Jarol niedostepny. Musze miec auto przed 11 sierpnia. Na 9 go sierpnia jestem umowiony w SynekTune.

Oby to nie byl strzal w stope.

 

EDIT może jeszcze uda się dostać do EMsetup -> jakoś wyglądają mi pewniej. 

ciesz się że jarol ci auta nie dotknie tu masz tylko powody do szczęsćia

Opublikowano
22 minuty temu, PiterA4 napisał(a):

ciesz się że jarol ci auta nie dotknie tu masz tylko powody do szczęsćia

Dlaczego? 

Ja pytałem go o modyfikacje w moim aucie ale jestem ciekaw Twojej opinii

Opublikowano
26 minut temu, PiterA4 napisał(a):

ciesz się że jarol

Myslalem ze czlowiek jest godny zaufania. Suma sumarum jade do Adriana. Spedzimy milo sobote za tydzien

Opublikowano (edytowane)

@mravel możesz napisać coś o regenerowanej dwumasie??

 

Mam jeszcze pytanie co do radia.

Czy do rozmów telefonicznych można używać modułu bt audi?? chodzi mi oto, że oryginalny moduł BT daje możliwość przeglądania kontaktów na FIS za pomocą MF, a przy takim radiu Fis pewnie nie działa, stacje radiowe też pewnie nie są wyświetlane.

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano (edytowane)

@Lukasz_mk2 więc tak. Wykończyła mi się po ok 200k km ori dwumasa więc kupiłem nową LUKa. Była w aucie chwilę (mniej niż 10k km). Reklamowałem i uznano mi reklamację. Ogólnie opinie o nowych dwumasach są kiepskie. Znalazłem po znajomości i wielu wywiadach firmę, która robi regeneracje dwumas. Powiedziałem im co i jak oraz co planuję w aucie. Zregenerowali mój stary dwumas i go wzmocnili (Robert tłumaczył mi coś nt sprężyn i czegoś tam jeszcze). Forma z Kielc

 

Co do radia, to ORI BT oczywiście umożliwia przeglądanie na FISie kontaktów. Pioneer nie. Jednak Pioneer ma duży LCD i w nim wszystko się wyświetla. Ekran dotykowy, ale można dzięki temu co opisałem w wątku, korzystać z radia bez odrywania rąk z kierownicy -> przełączniki w kierownicy. 

Druga sprawa to, że nam apple car play więc mogę albo bawić się kierownicą, albo radiem albo po prostu mówić co robimy. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano
21 minut temu, mravel napisał(a):

@Lukasz_mk2 więc tak. Wykończyła mi się po ok 200k km ori dwumasa więc kupiłem nową LUKa. Była w aucie chwilę (mniej niż 10k km). Reklamowałem i uznano mi reklamację. Ogólnie opinie o nowych dwumasach są kiepskie. Znalazłem po znajomości i wielu wywiadach firmę, która robi regeneracje dwumas. Powiedziałem im co i jak oraz co planuję w aucie. Zregenerowali mój stary dwumas i go wzmocnili (Robert tłumaczył mi coś nt sprężyn i czegoś tam jeszcze). Jestem zadowolony. Firma to Regeneracja części motoryzacyjnych – serwis REGRO w Kielcach

 

Co do radia, to ORI BT oczywiście umożliwia przeglądanie na FISie kontaktów. Pioneer nie. Jednak Pioneer ma duży LCD i w nim wszystko się wyświetla. Ekran dotykowy, ale można dzięki temu co opisałem w wątku, korzystać z radia bez odrywania rąk z kierownicy -> przełączniki w kierownicy. 

Druga sprawa to, że nam apple car play więc mogę albo bawić się kierownicą, albo radiem albo po prostu mówić co robimy. 

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, może w sumie masz rację z tym radiem.

Opublikowano
1 godzinę temu, Ivanek napisał(a):

Dlaczego? 

Ja pytałem go o modyfikacje w moim aucie ale jestem ciekaw Twojej opinii

wiem że każdemu zdarza się popełnic błąd ale dopiero jak sie zachowa i czy przyjmnie to na klate pokazuje jakim się jest człowiekiem,w moim przypadku dwa lata dochodzenia co jest powodem rozpadających sie  turbin(używki,regenerowane itd)zajechałem silnik na logach ogólnie temat długi naprawde i oczywiście on się nie poczówa do winy po prawie dwóch latach po wymianie praktycznie wszystkiego oddałem samochód do gorilla electronics i gośc mi mówi że wogóle mapsensor nie był zaprogramowany i mapa troche gotowiec.gorila zrobił program i od półtorej roku i ok 20 000tyś km auto za***rdala......dodam że paru gości tez narzekało na jego arcydzieła bo patrząc na jego wykresy żaden nie jest słaby auto jest podlane jak kieliszek ruska..ale to moje zdanie i paru osób PS sory za pisownie pisane na kolanie :)

Opublikowano
18 minut temu, PiterA4 napisał(a):

auto jest podlane jak kieliszek ruska

własnie, bo tu chodzi by robic program z głową a nie na do jednorazowych startow pod remiza... Nie bez kozery jest, ze na programach od Rogala zrobilem już ponad 210 k km i to bez zająkniecia. 

Opublikowano
44 minuty temu, PiterA4 napisał(a):

wiem że każdemu zdarza się popełnic błąd ale dopiero jak sie zachowa i czy przyjmnie to na klate pokazuje jakim się jest człowiekiem,w moim przypadku dwa lata dochodzenia co jest powodem rozpadających sie  turbin(używki,regenerowane itd)zajechałem silnik na logach ogólnie temat długi naprawde i oczywiście on się nie poczówa do winy po prawie dwóch latach po wymianie praktycznie wszystkiego oddałem samochód do gorilla electronics i gośc mi mówi że wogóle mapsensor nie był zaprogramowany i mapa troche gotowiec.gorila zrobił program i od półtorej roku i ok 20 000tyś km auto za***rdala......dodam że paru gości tez narzekało na jego arcydzieła bo patrząc na jego wykresy żaden nie jest słaby auto jest podlane jak kieliszek ruska..ale to moje zdanie i paru osób PS sory za pisownie pisane na kolanie :)

 

 

No to mi napisał że turbiny z plasteliny (gtc1549vz) nie stroi i nie zrobi ognia. 

Ja zrobiłem soft u innego gościa w Zabrzu u Marka przy około 424k, do 480 na 1749 jeździło dzielnie, od 480k do teraz 487k na gtc ze strzałami - nic się nie dzieje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...