pelonek1 Opublikowano Niedziela o 19:54 Opublikowano Niedziela o 19:54 Kompa podłącz na początek, może coś się zapisało w sterowniku silnika.
mravel Opublikowano Niedziela o 20:18 Autor Opublikowano Niedziela o 20:18 (edytowane) @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Edytowane Niedziela o 20:19 przez mravel
AlbionTheBest Opublikowano Poniedziałek o 15:38 Opublikowano Poniedziałek o 15:38 19 godzin temu, mravel napisał(a): @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Wpakuj 1.9 Avf i po problemie
george Opublikowano Poniedziałek o 21:10 Opublikowano Poniedziałek o 21:10 W dniu 3.08.2025 o 22:18, mravel napisał(a): @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Tylko koszty chyba te same jak w 3,2. Czy dokładałbyś quattro?
mravel Opublikowano wczoraj o 10:28 Autor Opublikowano wczoraj o 10:28 Na razie nie wiem co z autem, stoi u mechanika i nie bylo jeszcze ogladane. Mam nadzieje ze to jakas piedola Tymczasem
mravel Opublikowano wczoraj o 10:41 Autor Opublikowano wczoraj o 10:41 (edytowane) EDIT - zerwalo srube od napinacza. Rozrzad robiony jakos niedawno. Bedziemy badac co tam sie popsulo. Szanse ze czapka zostanie na miejscu sa raczej nikle, chyba pojde dac na msze i strzele kielicha. EDIT 2 - nie zerwalo, ale zgielo. Rozrzad podobno nie przeskoczył. Musze to zmodować bo ta sruba nie wytrzyma z ORI napiec jakie tam ida. Ktoś pomoże ? Sruba z CR? Edytowane wczoraj o 11:11 przez mravel 1
kamil-vag Opublikowano wczoraj o 14:35 Opublikowano wczoraj o 14:35 (edytowane) Też bym chyba doradził w razie czego wrzucić AVF, do tego EDC15 i miałbyś możliwość zrobienia sobie multimap i innych bajerów... No ale całe szczęście że nic się nie stało poważnego z tym motorem. Ciekawe czy nie da się zamontować napinacza hydraulicznego z pierwszych TDI PD, on był odporniejszy niż ten sprężynowy... Edytowane wczoraj o 14:37 przez kamil-vag
mravel Opublikowano wczoraj o 19:26 Autor Opublikowano wczoraj o 19:26 Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre.
george Opublikowano wczoraj o 20:14 Opublikowano wczoraj o 20:14 47 minut temu, mravel napisał(a): Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre. 2,7 BiT albo 3,0 TFSI z A6 C6?
mravel Opublikowano 15 godzin temu Autor Opublikowano 15 godzin temu Musze wpierw uruchomic i sprawdzic to co jest bo jesli jednak doszlo do kolizji to trzeba bedzie myslec co dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się